• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag har snöat in på en sån här:
IMG_9501.JPG

Men jag har ju redan 3 klockor hemma :hungover:
Inte har jag nerver heller att komma tillbaka till Island med 4 klockor i bagaget.
Edit: Det var så mycket enklare när man samlade "luktsuddigum" i mellanstadiet.

tycker det är en extremt bra g, men för egen del alldeles för stor. Till och med den nyare mkt mindre är en bjässe. Men coola som bara den det är de! Har testat båda, jag tycker GG-b100 är lite vassare estetiskt om än inte riktigt lika bra finish :)

11632347-2681-42A1-8AD5-701E6A26B29A.jpeg
9F4E08AF-CAC9-467B-ADEB-1189CDBED350.jpeg

Men jag har ju redan 3 klockor hemma :hungover:
Inte har jag nerver heller att komma tillbaka till Island med 4 klockor i bagaget.
Edit: Det var så mycket enklare när man samlade "luktsuddigum" i mellanstadiet.
Jag hade ett 50-tal klockor i bagaget (merparten i ett generöst tilltaget handbagage) när jag flyttade från Sverige för några år sedan och kom tillbaka igen efter några år som expat. Var mest orolig på utvägen, Thailändska tullen kan vara lite jobbig ibland...

Äntligen en enda pytteliten fördel med att ha 20cm stockar till vrister :)

då är det lugnt, blir nog perfekt då :)
Men värt ändå kolla in båda, den nya är billig som en begagnad gwg. Nu kommer alla skrika att den har inte solcell och klarar sig inte om du blir fast i öknen eller på några andra av de många äventyr G-shocknörden fantiserar (eller menar är med) om men går ju också byta batteri i det fallet innan för några kronor :rolleyes:

då är det lugnt, blir nog perfekt då :)
Men värt ändå kolla in båda, den nya är billig som en begagnad gwg. Nu kommer alla skrika att den har inte solcell och klarar sig inte om du blir fast i öknen eller på några andra av de många äventyr G-shocknörden fantiserar (eller menar är med) om men går ju också byta batteri i det fallet innan för några kronor :rolleyes:
Det blir nog inget köp nu i sommar, såtillvida jag inte kommer över den här på Island :)

Jag hade ett 50-tal klockor i bagaget (merparten i ett generöst tilltaget handbagage) när jag flyttade från Sverige för några år sedan och kom tillbaka igen efter några år som expat. Var mest orolig på utvägen, Thailändska tullen kan vara lite jobbig ibland...
Mitt problem är att Island ej är med i EU, därför är införsel hårt begränsat.

Jag röstade nej -95 och skulle göra det igen om det krävdes.
Citerar fritt karaktären William Wallace ur 'Braveheart' (spelad av Mel G) när han håller på att bli 'Hung, drown and quartered'
~FREEDOM !!!!!
Jag röstade nej till EMU (2003?) men ångrar det lite idag. Oklart om det hade varit bra (Grekland osv.) eller dåligt.

Men EU! Samarbete och möjligheter! :)

Tillbaka
Topp