Håller tummarna.Du är inte ensam på jobbfronten kan jag säga! Det är rörigt hos oss på BMA också, mycket oklarheter och oro..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller tummarna.Du är inte ensam på jobbfronten kan jag säga! Det är rörigt hos oss på BMA också, mycket oklarheter och oro..
Orisen är ta mig fan snyggare än den till vänsterHallo , dagens affordable och icke affordable, ha en nice Torsdag, ar astrott efter veckans pissjobb med various Corona issues , men men helg snart, satt hela forra helgen o knega pga Danskarna, Ernst Hugo sager jag bara....
![]()
Stökigt överallt just nu. Vi kommer säkert ut denna kris också, men frågan är ju hur det ser ut på andra sidan... Känner verkligen med alla som förlorar jobb eller företag på kuppen, det är riktigt hemskt verkligen. Affordabletråden kommer nog snart bli forumets mittpunkt när ingen har råd med Rolex längre.
Vostok idag för vem vet, snart kanske ryssen slår till också mitt i allt elände...
![]()
Ja det är tråkigt men jag tror det vänder allt eftersom bilden klarnar, min gissning är maj 2019. Vi får se, jag är hoppfull.
Vi har helt enkelt inte råd att stänga ner land efter land och det kommer inte tillåtas ske (OBS nu kommer en tanke som är lite tråkig/politisktinkorrekt kanske) för OM Kina och t ex Ryssland tar beslut att vara OK med att dödlighet bland den äldre befolkningen ökar och därmed dra igång samhället igen så finns det en annan stormakt med en rödhårig ledare som inte kommer vilja hamna i underläge. Därför kommer man snart blanda in nationalekonomer i de tuffa beslut som behöver tas. Låter man läkare bestämma för länge om hur land skall styras kommer de köra ekonomin i botten då läkare har en helt annan agenda, dvs kampen för att alla sjukdomar ska besegras. Så är det ju inte, det är alltid en balans mellan risk vs reward. Säsongsinfluensan tar årligen mellan 500-1000 personers liv i Sverige. Hittar lite olika siffror på detta beroende på tidshorisont sedan asiaten och Hongkong-influensan slog till.
Exempel på hur det är i många andra delar av världen som eventuellt resulterar i en artikel i Sverige och andra västländer
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rkOG0/koleraepidemin-i-jemen-exploderar
Tycker jag med, mkt vacker, kommer nog ga mkt i rotation, maste nastan, da det ar pyssel att stalla den....Orisen är ta mig fan snyggare än den till vänster![]()
Är det någon här i tråden som blev lycklig ägare?microvänner - Flaggar för sales av min LE Micro squale, PM för mer info!
Lider med alla er som påverkas yrkesmässigt. Som arbetssökande har det märkts en stor skillnad i utbud före/efter utbrottet. Passar på att underhållas en sväng ingen dagens viktiga åtaganden ska börja. Trevlig dag alla
![]()
Edit: Tydligen är jag så förslappad att jag inte ens kan välja rätt datum...
Den där är så bra på. Älskar minutvisaren.Lider med alla er som påverkas yrkesmässigt. Som arbetssökande har det märkts en stor skillnad i utbud före/efter utbrottet. Passar på att underhållas en sväng ingen dagens viktiga åtaganden ska börja. Trevlig dag alla
![]()
Var det den som låg ute på Tradera?Blir lite kontrast när man tar av sig en steinhart 39mm och testar detta monster!![]()
![]()
Själv bryr jag mig inte om datum på mina klockor. Ställer bara tiden. Datum får vara som det är. Dvs alltid fel.QUOTE="Lindellc, post: 3258234, member: 14275"]Lider med alla er som påverkas yrkesmässigt. Som arbetssökande har det märkts en stor skillnad i utbud före/efter utbrottet. Passar på att underhållas en sväng ingen dagens viktiga åtaganden ska börja. Trevlig dag alla
![]()
Roliga är att man upptäcker oftast att datum eller tiden är fel på fotot![]()
Själv bryr jag mig inte om datum på mina klockor. Ställer bara tiden. Datum får vara som det är. Dvs alltid fel.[/QUOTE]Roliga är att man upptäcker oftast att datum eller tiden är fel på fotot![]()
Det klarar inte jag,jag har även problemet att klimatanläggningen får inte va på ojämna siffror och inte heller stå olika om man har 2Själv bryr jag mig inte om datum på mina klockor. Ställer bara tiden. Datum får vara som det är. Dvs alltid fel.
Den första, lätt!Vi kör en omröstning bäst kombo?
![]()
![]()
![]()
Det klarar inte jag,jag har även problemet att klimatanläggningen får inte va på ojämna siffror och inte heller stå olika om man har 2Själv bryr jag mig inte om datum på mina klockor. Ställer bara tiden. Datum får vara som det är. Dvs alltid fel.
Den första, lätt!
Apropå fel datum..Dagens affordable och kanske enda exemplaret på forumet...![]()
Volymen på tv/radio/stereo på tex 19...Det klarar inte jag,jag har även problemet att klimatanläggningen får inte va på ojämna siffror och inte heller stå olika om man har 2![]()
Första eller sista. Mest första.Vi kör en omröstning bäst kombo?
![]()
![]()
![]()
Alla är faktiskt bra på sitt sätt men sista hade det lilla extra.Vi kör en omröstning bäst kombo?
![]()
![]()
![]()
Hysterin på jobbet. Varför bunkrar vi svenska vattendunkar? fick tömma min leverantörs lager på alltZelos jobbar idag igen. Byte ngn mot Stein Batman
![]()
![]()