Nice, grattisBlivit med Squale igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, grattisBlivit med Squale igen
https://www.albanywatches.com/Gillade verkligen Albanyn, inte sett tidigare!
Var finns dessa?
Vi kör en omröstning bäst kombo?
Resonerar likadant. Dessutom kommer Le Forban utan länk. Finns så mycket annat kul (bättre?) i denna prisklass imoJag tyckte nog att Le Forban var snyggare, men avskräcktes lite av kombinationen pris och Miyota 8215. Speciellt när Aman körde Miyota 9039 och var nästan 2000 billigare.. Hack and wind känns rätt viktigt för mig iaf. Sen tillkommer väl kanske frakt och moms på Aman förvisso. Hade vi haft Amans verk i Le Forban så hade jag nog huggit den.
3 kan byta denna mot din ds actionNr två för mig Du har alltså två stycken gamma nu? Fusk
Den är livsfarlig va nära att åka av vägen flera gånger,kan ju inte sluta titta pån.Saknar den redan
3 kan byta denna mot din ds action
Peacekeepern ocksåvilka fler har du än denna och pvd?
Kanske den suddigaste klockan jag sett men snygga pallar Älskar ju Zelos dock har Elshan valt att säljja direkt utan våran hjälp (Zelos är helt klart prisvärda klockorHysterin på jobbet. Varför bunkrar vi svenska vattendunkar? fick tömma min leverantörs lager på allt Zelos jobbar idag igen. Byte ngn mot Stein Batman
Peacekeepern också
TackarNice, grattis
Hahah inte den bästa bilden helt klartKanske den suddigaste klockan jag sett men snygga pallar Älskar ju Zelos dock har Elshan valt att säljja direkt utan våran hjälp (Zelos är helt klart prisvärda klockor
Blev helt klart snyggast med mesh!
Ja nu vet viBlev helt klart snyggast med mesh!
Grym klockaGött väder iallafall, alltid något.
Någon som är intresserad av en Molnija TMP? Sjukt sugen på något nytt.
Själv hade jag gärna sett den på ett lite grövre mesh än originalet. Det är ju ingen skrivbordsdykare utan en riktig och klockan i sig är ju inte liten den heller. Jag har dock oftast fel
Ja jag tänkte beställa något Mesh men vet inte vilket,har aldrig haft Mesh innan.Själv hade jag gärna sett den på ett lite grövre mesh än originalet. Det är ju ingen skrivbordsdykare utan en riktig och klockan i sig är ju inte liten den heller. Jag har dock oftast fel
Inte min starka sida heller. Har bara haft ett mesh och det tillhör min Spinnaker Dumas som jag har nu. Det är dock snarare en ringbrynja så den släpper jag igenom bara därförJa jag tänkte beställa något Mesh men vet inte vilket,har aldrig haft Mesh innan.
TackarGrym klocka
Inte min starka sida heller. Har bara haft ett mesh och det tillhör min Spinnaker Dumas som jag har nu. Det är dock snarare en ringbrynja så den släpper jag igenom bara därför
Skyddar definitivt mot ett hajbett den rackaren.
Älskar detta bandet och blev nog inte så tokigt?
Göttfunkar tycker jag iaf!
Det är en SKX a55. Tillverkades bara under 2 år har jag för mig. Hittade en ny i en butik i Grekland som jag har hittat en del svårfångade Seikos i..som den här tex..skxa47.Det var en udda men riktigt bra klocka
Edit - Vad är det för ref?
Någon som vet om det går att få koder från Helson utanför deras ordinarie rabattkodtider? Ifall någon frågat innan