Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev jäkligt clean. SnyggtBjuckar på en bonus med camo
![]()
Tackar!Blev jäkligt clean. Snyggt![]()
S*tan vad fin den är. Orkar inte leta så frågar vilken av dom det är istället?Älskar detta bandet och blev nog inte så tokigt?
![]()
![]()
TackarNice, grattis
Bra grejerDå blev man med Zodiac
![]()
![]()
Underskattat märke. Dock lite svåra att få tag på i Europa. Hoppas vi kan få en AD.Bra grejer. Saknar min gamla. Lite underskattad men grymt bra.
Tänkte snarare på Compression 53an och silvermodellen men märket också kanske.Underskattat märke. Dock lite svåra att få tag på i Europa. Hoppas vi kan få en AD.
Kul med en udda fågel hade då aldrig sett någon av dom tidigareDet är en SKX a55. Tillverkades bara under 2 år har jag för mig. Hittade en ny i en butik i Grekland som jag har hittat en del svårfångade Seikos i..som den här tex..skxa47.![]()
Grattis! Fan alltid haft lite sug efter en Zodiac efter man såg dokumentärenDå blev man med Zodiac
![]()
![]()
Åh fin. Kanske ska ta fram Connien igen till helgen, söndagsklocka. Det var ett bra tag sen nu, tack för påminnelsen.![]()
affordable iallafall![]()
Du menar såhär..?Själv hade jag gärna sett den på ett lite grövre mesh än originalet. Det är ju ingen skrivbordsdykare utan en riktig och klockan i sig är ju inte liten den heller. Jag har dock oftast fel![]()
Ahh, nu snackar viDu menar såhär..?
![]()
Fy för bövelen! Smakar ju skitäckligt![]()
Äntligen![]()
Surt, sade räven...Fy för bövelen! Smakar ju skitäckligt.
Åh fin. Kanske ska ta fram Connien igen till helgen, söndagsklocka. Det var ett bra tag sen nu, tack för påminnelsen.
![]()
Det är den med svart tavla va? Riktigt grym den medDu menar såhär..?
![]()
För egen del så på den tycker jag polerad alla dagar i veckanDet är den med svart tavla va? Riktigt grym den medoch med det bandet
Och vilket föredras av allmänheten, polerad eller borstad?
Ja jag får hålla med, den är riktigt jäkla najsFör egen del så på den tycker jag polerad alla dagar i veckan.
Jag instämmer med föregående talareFör egen del så på den tycker jag polerad alla dagar i veckan.
Bra fråga. Tittar jag riktigt nära med lupp så är det lite märken på några index där metallen kommer fram så gissar på målat. De är så häftigt höga för modellen, gillar jag.Älskar indexen på denna!
Det svarta, är det målat eller onyx?![]()
Goare med mango!
![]()
Grå sunburst är tavlan, riktigt tjusig.Det är den med svart tavla va? Riktigt grym den medoch med det bandet
Och vilket föredras av allmänheten, polerad eller borstad?
Kööör, man får kopiera precis hur mycket man vill!
Ser ut som att du har varit ute i solen lite för mycket bara, helt röd i ansiktet ju.Underbar sen eftermiddag idag på balkongen. Obris fortfarande på armen. Kunde varit sämre.
![]()
Nejdå, hälsosamt Ranelid-orange!Ser ut som att du har varit ute i solen lite för mycket bara, helt röd i ansiktet ju.![]()
Men dra mig baklänges vad fin hund!Underbar sen eftermiddag idag på balkongen. Obris fortfarande på armen. Kunde varit sämre.
![]()