Haha, det är han och Trump.Nejdå, hälsosamt Ranelid-orange!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det är han och Trump.Nejdå, hälsosamt Ranelid-orange!
Undrar vad Ranelid säger om det? Att någon (Donald J. Trump) tagit hans plats som ansiktet utåt (bokstavligen!) för den orangea hyn. Han måste vara rosen...eh, apelsinrasande!Haha, det är han och Trump.![]()
Ja han är otroligt finMen dra mig baklänges vad fin hund!
Edit - Klockan var inte dålig den heller iofs
Härlig pjäs. Jag vill se den på brunt vintageläder.Goare med mango!
![]()
Den där pjäsen är riiiktigt fin!Jultomten var förbi med ett paket.
Naaaaajs!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tänkte Trump först men sen kom jag på att han inte kör Orbis utan VC iställetSer ut som att du har varit ute i solen lite för mycket bara, helt röd i ansiktet ju.![]()
Ja, för annars hade det ju varit väldigt likt...Tänkte Trump först men sen kom jag på att han inte kör Orbis utan VC istället![]()
Näh, egentligen inte allsJa, för annars hade det ju varit väldigt likt...![]()
Rakningen ser lite eftersatt utUnderbar sen eftermiddag idag på balkongen. Obris fortfarande på armen. Kunde varit sämre.
![]()
Haha! Då ska inte jag visa migRakningen ser lite eftersatt ut(Antar att jag bara är gammal
)
Rakningen ser lite eftersatt ut(Antar att jag bara är gammal
)
?Rakningen ser lite eftersatt ut(Antar att jag bara är gammal
)
Haha! Då ska inte jag visa mig![]()
Gammal sa jag juÄsch det där är ju knappt ett karantänskägg! Jag har inte rakat mig sedan augusti 2017![]()
Ett militärinspirerat slitet band är på gångHärlig pjäs. Jag vill se den på brunt vintageläder.
Jultomten var förbi med ett paket.
Naaaaajs!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett slitet canvas, sand eller grönt, hade nog suttit lika bra. När jag tänker på det så passar väldigt många bandtyper och färger på den. Grattis!Ett militärinspirerat slitet band är på gång![]()
Grönt och slitet med inslag av svart är tankenEtt slitet canvas, sand eller grönt, hade nog suttit lika bra. När jag tänker på det så passar väldigt många bandtyper och färger på den. Grattis!
Den är fin, lådan var rejäl! På tal om det så ska du se lådan till hamilton pan europ som jag fick från @Silverglantz, den var stor på riktigt!Ta väl hand om den och ha så skoj! Visst var lådan rejäl, tur den klarade 2kg-gränsen för paket![]()
Haha, ja det är nog den största jag haft i garderoben faktisktDen är fin, lådan var rejäl! På tal om det så ska du se lådan till hamilton pan europ som jag fick från @Silverglantz, den var stor på riktigt!
#noir![]()
![]()
Grattis till köpet. Vad är det för ref på denna?Den är fin, lådan var rejäl! På tal om det så ska du se lådan till hamilton pan europ som jag fick från @Silverglantz, den var stor på riktigt!
#noir![]()
![]()
Haha ja det stämmer med Matic alltsåS*tan vad fin den är. Orkar inte leta så frågar vilken av dom det är istället?
Edit: Född i farstunStår ju Matic på den
![]()
Vilket är det av dom?Du menar såhär..?
![]()
Det är det här:Vilket är det av dom?
Såg det fanns lite olika hos Royal.
Tack stenhårt ju,är det bekvämt?
Japp, jag tycker att det är riktigt bekvämt. Blir ju väldigt luftigt också med ett sånt mesh.Tack stenhårt ju,är det bekvämt?