• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den är fin, lådan var rejäl! På tal om det så ska du se lådan till hamilton pan europ som jag fick från @Silverglantz, den var stor på riktigt!
#noir
46B9E442-AA4F-40C7-B31D-7078D4CE6707.jpeg
0D973DB6-363E-449C-B016-EAE5AA9B88E4.jpeg
Stort grattis! Man kan inte bli annat än sugen :).

Exakt eller väldigt likt shark mesh går ju att hitta på Ali eller bukten för en tredjedel av priset. Med det sagt så är jag för att handla av och stödja lokala handlare. Speciellt nu i corona tider!

Ser många av "Geckotas" länkar på Ali, gör de ngt med dem eller är det samma fast med snabbare leverans o annan trygghet kopplat till köpet, någon som vet/jämfört?
De billiga mesh-länkarna som säljs på Ali Express eBay etc. är inte i närheten så bra som Geckotas. Sämre lås, skarpa kanter, vassa spetsar som sticker ut i kanterna och allmänt dålig finish. Jag tycker att Geckotas mesh är riktigt prisvärda och håller hög kvalité. :)

De billiga mesh-länkarna som säljs på Ali Express eBay etc. är inte i närheten så bra som Geckotas. Sämre lås, skarpa kanter, vassa spetsar som sticker ut i kanterna och allmänt dålig finish. Jag tycker att Geckotas mesh är riktigt prisvärda och håller hög kvalité. :)
Kan inte annat än att hålla med!
Det ser bra ut på bilderna på Ali (oftast) men det som sedan kommer hem är inte mer än det man betalat för (oftast)

Jag brukar försöka vänta tills de kör rea på Watchgecko, brukar vara riktigt bra erbjudanden då :)

Kan inte annat än att hålla med!
Det ser bra ut på bilderna på Ali (oftast) men det som sedan kommer hem är inte mer än det man betalat för (oftast)

Jag brukar försöka vänta tills de kör rea på Watchgecko, brukar vara riktigt bra erbjudanden då :)
Jag håller med, finishen är oftast mycket sämre än vad produktbilderna visar. Bättre att köpa ordentliga grejer som är sköna och håller länge. :)

Hmm, kanske ska testa ett sånt då. Jag har deras Tropic Sport på min Squale Micro LE och är väldigt nöjd med det! :)
De du ska passa dig för är deras silikon band. Suger damm och päls rejält. Får själv panik på det. Men så har jag 4 katter med :blackeye: Jag har testat flera olika och det jag har kvar är deras svarta Waffle v.2 som är riktigt prisvärt.
Hur upplevs det gröna @Silverglantz ?

De du ska passa dig för är deras silikon band. Suger damm och päls rejält. Får själv panik på det. Men så har jag 4 katter med :blackeye: Jag har testat flera olika och det jag har kvar är deras svarta Waffle v.2 som är riktigt prisvärt.
Hur upplevs det gröna @Silverglantz ?
Jag har diverse olika och upplever de inte värre än många andra :eek:
Jag har haft några av andra fabrikat som varit hopplösa!
Inga konstigheter med detta gröna, har ett par svarta (20&22mm) som inte heller är några problem :)

Jag har diverse olika och upplever de inte värre än många andra :eek:
Jag har haft några av andra fabrikat som varit hopplösa!
Inga konstigheter med detta gröna, har ett par svarta (20&22mm) som inte heller är några problem :)
Kanske bara jag som är lite gnölig då :) kvalitén för priset kan man absolut inte klaga på. Och jag har inte upplevt någon vidare väntetid heller.

Kanske bara jag som är lite gnölig då :) kvalitén för priset kan man absolut inte klaga på. Och jag har inte upplevt någon vidare väntetid heller.
Men ingenting slår Barton Elite, fattar inte varför ingen inom EU tar in hela sortimentet!?
Iaf siliconbanden!
Grymt att kunna välja färg på låsen och vissa har dessutom olika längder att välja på utöver att man faktiskt får två längder i varje paket :)
@Zackrissonsur.se , du borde kika på det Johan! :D

Men ingenting slår Barton Elite, fattar inte varför ingen inom EU tar in hela sortimentet!?
Iaf siliconbanden!
Grymt att kunna välja färg på låsen och vissa har dessutom olika längder att välja på utöver att man faktiskt får två längder i varje paket :)
Håller med, det är galet bra band. Typ det ända bandet man kan ha också om man har mindre handleder som jag själv.

Iaf siliconbanden!
tack skall jag göra det:)

Någon som testat Crafter blue CB01?
Lite stora kvadrater i början men det ska visst va pga komfort.
Jag har haft tidigare till Seiko modellanpassade men tänkte om någon kört just denna.
Tvivlar lite på kvadraterna.
F4D5DBFD-0D7F-491E-AD67-6F3B01899347.jpeg

Tillbaka
Topp