Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ju en kronograf från förra generationen som är en av mina absoluta favoriter men den har inte fantastisk AR utan det är på andra meriter.Tack.
Jag hade tidigare gen i blå för några årsedan har saknat den.
Den med grön text o vidare är grymt läcker även den med ljusblå tycker jag.
Tror klockia är billigast med sina 6190kr kan ha fel.Nice! Vad kostar den? Finns väl som kronograf också?
Det är en riktig best. Går på nära 10' och är påTror klockia är billigast med sina 6190kr kan ha fel.
Jag har haft chrono den är riktigt rejäl
Precidive kanske är mindre.
![]()
Min gamla är också 45mm och rätt tjock men hanterbar lug to lug så den funkar bra på armen.Det är en riktig best. Går på nära 10' och är på
46mm och 18mm tjock. Jäkligt snygg.
Den är väldigt fin! Hur känns den? Värd sin peng?
Gen1 är också mer lik action divern till utseendet än den nyare modellen tycker jag. Skulle nog föredra 1an om det gick att välja. Riktigt grym.Min gamla är också 45mm och rätt tjock men hanterbar lug to lug så den funkar bra på armen.
Är en favorit som sagt. Gillar verkligen tavlans layout med bara två subdials. Slå till om du hittar en!Gen1 är också mer lik action divern till utseendet än den nyare modellen tycker jag. Skulle nog föredra 1an om det gick att välja. Riktigt grym.
Inte bra det här, man blev ju sugen nu.
JaDet är en riktig best. Går på nära 10' och är på
46mm och 18mm tjock. Jäkligt snygg.
Nog lättare sagt än gjort men om någon dyker upp så är det inte omöjligt.Är en favorit som sagt. Gillar verkligen tavlans layout med bara två subdials. Slå till om du hittar en!
Ja ibland så förstår man inte sitt eget bästa, i alla fall inte jagJamen som vanligt flippades den jag köpte min ny hos lokala
![]()
De är inte jättevanliga men dyker upp på eBay och ute i världen från tid till annan. Vet inte om jag sett någon till salu här på KS dock...Nog lättare sagt än gjort men om någon dyker upp så är det inte omöjligt.
Du har redan hunnit få hem en alltså?Den är riktigt bra!
![]()
Fanns på en annan AliExpressbutik för någon månad sen så jag klickade hem en. Har alltid funkat bra för mig att handla på AliExpress även om det kan ta lång tid att få hem sakerna ibland. Ändå värt det med tanke på priserna, men allra bäst att vänta in en av deras ”reor” som kommer ganska frekvent så blir det ännu lite billigare. Tror det är en just nu faktiskt.Du har redan hunnit få hem en alltså?
Aldrig använt mig av Ali express men funderar på om man ska göra debut
Så pass hur lång tid tog det?Fanns på en annan AliExpressbutik för någon månad sen så jag klickade hem en. Har alltid funkat bra för mig att handla på AliExpress även om det kan ta lång tid att få hem sakerna ibland. Ändå värt det med tanke på priserna, men allra bäst att vänta in en av deras ”reor” som kommer ganska frekvent så blir det ännu lite billigare. Tror det är en just nu faktiskt.
Tre veckor kanske? Minns inte exakt. Det är ungefär det man får räkna med vanligtvis.Så pass hur lång tid tog det?
Biltillverkaren?Paganis nyaste släpp
Är en favorit som sagt. Gillar verkligen tavlans layout med bara två subdials. Slå till om du hittar en!
Pagani design*Biltillverkaren?
Det är inte samma? Finns ju Porsche design, det är väl samma koncern som bilen?Pagani design*
Pagani design*
Diggar verkligen hur prestigelös din samling ärDen är riktigt bra!
![]()
Nej nej nu vet jag iofs inte men tror dom bara har tagit namnet sen om de var medvetet eller inte har jag ingen aning omDet är inte samma? Finns ju Porsche design, det är väl samma koncern som bilen?
Den är 40mmDiggar verkligen hur prestigelös din samling ärJust den modellen är jag också sugen på, för visst är den 40mm?
Ska kolla in den! Nu har jag iofs inget emot invicta som dom flesta har men såg nån bild på denna här i tråden tror jag och kan ju säga att jag gillade vad jag såg![]()
Recensionerna på Invicta 1953 verkar lovande
Ok. Nej jag bara kände igen namnet och blev fundersam. Har inte undersökt saken.Nej nej nu vet jag iofs inte men tror dom bara har tagit namnet sen om de var medvetet eller inte har jag ingen aning om![]()