• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu ska den här få lite handledstid
7C851E4E-638F-47B0-A49F-A5384EDA0918.jpeg

Den är väldigt fin! Hur känns den? Värd sin peng?

För mitt syfte var den värd begpriset, jag har dels snöat in på gamla Heuer Carrera och Breguet Type 20 och de går ju på 80k.
Så denna var ett billigt alternativ.

Sen gillar både jag, min fru och dottern mekaniken i klockor. Ur den aspekten är denna helt perfekt med sitt klassiska Seagull-verk.

Sen ville jag flippa och köpa nytt, scratch that itch så att säga :)

bilder för illustration:
1458F04E-C4BD-47EF-A727-00677AEBCC92.jpeg
9E1EB87D-B875-48E5-B851-9E1E69342986.jpeg
677F3427-E447-4734-889F-E8CDA70144A3.png
0B939AE2-B647-442C-AEF9-F64BCC6C8AA8.jpeg

Gen1 är också mer lik action divern till utseendet än den nyare modellen tycker jag. Skulle nog föredra 1an om det gick att välja. Riktigt grym.
Inte bra det här, man blev ju sugen nu :D.
Är en favorit som sagt. Gillar verkligen tavlans layout med bara två subdials. Slå till om du hittar en!

Du har redan hunnit få hem en alltså?
Aldrig använt mig av Ali express men funderar på om man ska göra debut
Fanns på en annan AliExpressbutik för någon månad sen så jag klickade hem en. Har alltid funkat bra för mig att handla på AliExpress även om det kan ta lång tid att få hem sakerna ibland. Ändå värt det med tanke på priserna, men allra bäst att vänta in en av deras ”reor” som kommer ganska frekvent så blir det ännu lite billigare. Tror det är en just nu faktiskt.

Fanns på en annan AliExpressbutik för någon månad sen så jag klickade hem en. Har alltid funkat bra för mig att handla på AliExpress även om det kan ta lång tid att få hem sakerna ibland. Ändå värt det med tanke på priserna, men allra bäst att vänta in en av deras ”reor” som kommer ganska frekvent så blir det ännu lite billigare. Tror det är en just nu faktiskt.
Så pass hur lång tid tog det?

Tillbaka
Topp