• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den här känns väl ganska Micro? :)
175C1707-C0BD-43B0-80A1-B75BD0DE4BE4.jpeg

Det är fasen en underlig och kuslig nutid och framtid som väntar oss alla.

Verkligen, tillslut måste ju säkert frågan med ställas om vi ska låta vardagen få fortlöpa igen, visst det kommer innebära människoliv men en total kollaps av samhället kan ju innebära 30-40-50år att bygga upp igen. Även om chansen finns att det blir en total kollaps pga att folk blir sjuka med helt beroende på hur snabbt corona eskalerar och dess påverkan på gemene man/kvinna om vi går tillbaka som innan för tidigt. Oavsett alternativ hemskt såklart.

Verkligen, tillslut måste ju säkert frågan med ställas om vi ska låta vardagen få fortlöpa igen, visst det kommer innebära människoliv men en total kollaps av samhället kan ju innebära 30-40-50år att bygga upp igen. Även om chansen finns att det blir en total kollaps pga att folk blir sjuka med helt beroende på hur snabbt corona eskalerar och dess påverkan på gemene man/kvinna om vi går tillbaka som innan för tidigt. Oavsett alternativ hemskt såklart.

Jag tänker att vi bromsar precis lagom mycket för att vården ska hinna med men inte mer än att man stör det ekonomiska så lite som möjligt. Svår balansgång förstås speciellt med en befolkning som hör vad de vill höra och gör vad de vill göra

/ P

Jag tänker att vi bromsar precis lagom mycket för att vården ska hinna med men inte mer än att man stör det ekonomiska så lite som möjligt. Svår balansgång förstås speciellt med en befolkning som hör vad de vill höra och gör vad de vill göra

/ P

lite så, som när jag mötte 65st pensionärer på biblioteket häromdagen...

/ P
Hade man inte skurit ner på intensivvården så mycket det senaste 30åren så hade problemet inte varit alls lika stort.
Men jag vet nog för lite om detta för att uttala mig.
Microklockor/affordables gillar jag däremot.
A1938016-8EB6-4D38-ADAE-49F82DE5A002.jpeg

Tillbaka
Topp