Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns inte ens 50 platser på stammishaket så det är lugntNajs, bli inte för intim nu bara. Max 50 pers samlingar är tydligen nya normen![]()
Välkommen till klubben. Det är snart mer vanligt att vara permitterad än att ha ett jobb att gå till..Vad händer? Corona löper amok överallt och man blir permitterad ovan på det.
Känns helt overkligt.
Får bli denna som hjälpreda ikväll. Tål det mesta.![]()
Wow, okej då har du ett gäng trevliga bekantskaper att förbereda dig på!Har inte ens försökt, glömde bort att det var släpp.Får nog göra ett försök imorgon och se om det finns något kvar!
Ja det känns konstigt. Ska dock jobba 40% (16tim/vecka).Välkommen till klubben. Det är snart mer vanligt att vara permitterad än att ha ett jobb att gå till..![]()
Samma här.. Ganska ok ändåJa det känns konstigt. Ska dock jobba 40% (16tim/vecka).
Får du behålla lönen ?Ja det känns konstigt. Ska dock jobba 40% (16tim/vecka).
92,5 %.Får du behålla lönen ?
Hoppas då innerligt att det ej kommer sänkas mer för dig.92,5 %.
Gillar visarna på din bättreJobbdagen är slut, nu helg![]()
![]()
![]()
Nej, precis. Och hoppas man har ett jobb när detta är över..Hoppas då innerligt att det ej kommer sänkas mer för dig.
Det är fasen en underlig och kuslig nutid och framtid som väntar oss alla.Nej, precis. Och hoppas man har ett jobb när detta är över..
Jajamensan92,5 %.
Jajamensan
Säkert, och nu får man ju handla något för att döva oron liteSamma här. Tror det blir bra aktivitet i tråden framöver!
/ P
Det är fasen en underlig och kuslig nutid och framtid som väntar oss alla.
Verkligen, tillslut måste ju säkert frågan med ställas om vi ska låta vardagen få fortlöpa igen, visst det kommer innebära människoliv men en total kollaps av samhället kan ju innebära 30-40-50år att bygga upp igen. Även om chansen finns att det blir en total kollaps pga att folk blir sjuka med helt beroende på hur snabbt corona eskalerar och dess påverkan på gemene man/kvinna om vi går tillbaka som innan för tidigt. Oavsett alternativ hemskt såklart.
Hur många mil kör du på ett år?Här ligger jag på Yantra-mattan och funderar.
Tänker på alla dessa permitteringarna om jag själv blir drabbad.
Har fått avtal på lastbilen på en kommun på 1000h per år vilket jag igentligen inte ville ha men är nog bra i dessa tider.
![]()
Inte så mycket ca 5000.Hur många mil kör du på ett år?
/ P
Jag tänker att vi bromsar precis lagom mycket för att vården ska hinna med men inte mer än att man stör det ekonomiska så lite som möjligt. Svår balansgång förstås speciellt med en befolkning som hör vad de vill höra och gör vad de vill göra
/ P
Inte bara skit på toa om man säger såToabild, så vackert, men denna är bra go ändå![]()
![]()
Hade man inte skurit ner på intensivvården så mycket det senaste 30åren så hade problemet inte varit alls lika stort.Jag tänker att vi bromsar precis lagom mycket för att vården ska hinna med men inte mer än att man stör det ekonomiska så lite som möjligt. Svår balansgång förstås speciellt med en befolkning som hör vad de vill höra och gör vad de vill göra
/ P
Den går utan tvekan in i facket för vackra klockor.Hade man inte skurit ner på intensivvården så mycket det senaste 30åren så hade problemet inte varit alls lika stort.
Men jag vet nog för lite om detta för att uttala mig.
Microklockor/affordables gillar jag däremot.
![]()
Så snygg! Jag har varit såååååå nära att klicka hem den flera gånger....Hade man inte skurit ner på intensivvården så mycket det senaste 30åren så hade problemet inte varit alls lika stort.
Men jag vet nog för lite om detta för att uttala mig.
Microklockor/affordables gillar jag däremot.
![]()