Every day I work so hardDazed and confused. Led Zeppelin 1969.
Edit: Jag är tämligen säker på att det finns en live version av denna låt inspelad professionellt 1968.
Bringin' home my hard earned pay
Try to love you baby, but you push me away
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Every day I work so hardDazed and confused. Led Zeppelin 1969.
Edit: Jag är tämligen säker på att det finns en live version av denna låt inspelad professionellt 1968.
Har du också sett den gamla videon ?Every day I work so hard
Bringin' home my hard earned pay
Try to love you baby, but you push me away
Jodå, många år sedan, var inte vid mina sinnes fulla brukHar du också sett den gamla videon ?
Yes det är det.Grattis! Jag gillar den där. Är det originalmesh?
Kanske förklarade otydligt. Men armbandet lossnade från spännet. Det verkar som de löder fast det och det släppte. Mailat spinnaker så förhoppningsvis skickar de bara ut ett nytt armband.Men vad fan säger du?! Det ser ju riktigt rejält ut
Det var illa det meshet som ser så jäkla robust ut, du får gärna återkomma när du fått svar från spinnaker så man får se hur dom hanterar sånt härKanske förklarade otydligt. Men armbandet lossnade från spännet. Det verkar som de löder fast det och det släppte. Mailat spinnaker så förhoppningsvis skickar de bara ut ett nytt armband.
![]()
![]()
Very nice, far lite Breguet vibes ?Idag damp den in! Malm Catalina Bronze med mörkblå tavla. Snabbt första intryck är: GALET bra! Brutalt gedigen byggd och dess storlek på 41mm är verkligen alldeles perfekt! Ett Seiko VK64 snurrar inuti och är mycket impad och glad att ett svenskt märke levererar detta!
Lovar fler bilder i paketöppnartråden!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dazed and confused. Led Zeppelin 1969.
Edit: Jag är tämligen säker på att det finns en live version av denna låt inspelad professionellt 1969.
Synd att man missade den. Har en liknande, är väldigt nöjd med den.Den här var ju inte alls dum! $649 på drop.com nu.40mm och SW200.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://drop.com/buy/muhle-glashutte-panova-automatic-watch/talk?utm_placement=1&referer=L6AY4L&mode=guest_open&utm_campaign=Automated Daily Promotional 2020-03-08&utm_source=SparkPost&utm_medium=email&utm_term=Daily Promotional&utm_content=1583666467737.074525297446616335199936#discussions
Haha, sorry! Det är dagens sanning ju.
Det ser ju limmat ut!Kanske förklarade otydligt. Men armbandet lossnade från spännet. Det verkar som de löder fast det och det släppte. Mailat spinnaker så förhoppningsvis skickar de bara ut ett nytt armband.
![]()
![]()
Ser löddat ut tycker jag.Det ser ju limmat ut!
Kärlek på beställning! Och ja, så svårt att fota.Känner att NTH behöver lite kärlek i tråden. Gilt är bra ballt alltså, men fruktansvärt svårfotat
![]()
Sport och sport men jag har alltid gillat den här bilden på Jay Adams (RIP) "En bild säger mer än 1000 ord".
Avslöjar väl samtidigt min största passion här i livet
![]()
Ja den såg man ju några tusen ggr, Hook & The Daggers ftw!Kommer du ihåg filmen Thrashin?
Kul som tusan att köra downhill, totalt livsfarligt men kulFlyttade till GBG 1987 och testade skateboard lite granna men fastnade för bmx istället. Blev inte så bra på det. Däremot Downhill mtb som är min stora passion tillsammans med vanlig skogscykling. Fördel nu i C-tider eftersom det fortsatt går bra. Bild från förra veckan och dagens klocka.
![]()
![]()
Fun fact: mina gamla trucks ligger kvar i huset som jag nu bor i![]()
Kul som tusan att köra downhill, totalt livsfarligt men kulGanska kostsam sysselsättning, eller?
Nämen vad roligt. Jo, misstänker att vi sitter lite i samma sits att man får prioritera familj osv.Nu har jag lugnat ner mig, det går inte att jämföra med t ex motocross, men ca 3000-4000:-/månad la jag nog på prylar. Sen kom resor till alper och anläggningar på det. Tävlade en säsong också men det var inte min grej. Nu har jag grejer som får hålla så länge de håller, byter bara slitdelar och servar regelbundet.
De svarade idag och bad om ursäkt och skickar ut ett nytt band, kan dock ta någon vecka pga läget i världen, men jag är nöjd. Lite av ett i-landsproblem detta.Det var illa det meshet som ser så jäkla robust ut, du får gärna återkomma när du fått svar från spinnaker så man får se hur dom hanterar sånt här![]()
Fan måste nog knipa en sån där då dom blir tillgängliga igenMorgonens affordable. Lite solljus blev det också. Nästan vårkänsla i luften vilket var efterlängtat efter att det var -10 igår morse när jag gick upp.
![]()
TrevligKlocka nr 2 som legat och väntat på att #owgmarch ska ta slut.
Tisell Explorer
![]()
I nuläget känner jag inte suget att lägga ut 50000:- till, även om det hade varit riktigt nice att ha en "riktig"TrevligSlå till på en Rolex snart då?
![]()
Kanske nån gångI nuläget känner jag inte suget att lägga ut 50000:- till, även om det hade varit riktigt nice att ha en "riktig"![]()
Man vet aldrig.Kanske nån gång![]()