Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra trevlig den där Hamilton!
Tycker du kan släppa denna till mig i något mysigt byte!Kör italienskt idag
![]()
![]()
Snygg! Coola visare!
Tjusigt!
Mycket bra!
Riktigt fin och bra jäkla bilder
Tjusigt!![]()
Mycket bra!![]()
Tack så ni ha!Riktigt fin och bra jäkla bilderSjälv fick man nöja sig med denna som inte ens är till mig
![]()
En fördel med arbete hemifrån är att man kan vara snabb på brevlådan när det dimper ned något roligt. Idag ett sailclothband från strapped.se som fick hamna på revtigern.
![]()
Måste säga att denna är ett av mina bästa köp, oerhört trevlig pjäs tycker jag![]()
![]()
Har tyvärr aldrig haft enTack så ni ha!En sån har jag liggande på posten, ska hämta den imorgon hade jag tänkt. Hur stor är den jämfört med en vanlig square?
Egentligen behöver man ingenting, det är därför det kallas hobbyJag veeet, funderar på att återköpa den nu när Halios Fairwind gått från yeah till blä i mitt tycke. Den där är helt perfekt, jag saknar min. Eller ska jag försöka hitta en av de där limited GMT som släpptes förra året. Eller vänta på den röda som släpps via Yema CoLabs om okänd framtid. Jag behöver en ny Superman helt enkelt. Eller en vintage Yema...
Egentligen behöver man ingenting, det är därför det kallas hobby![]()
Huh ?app app app, non-enabler?
Grattis! Bra grejer
Grattis, nice
Grattis, fn Squale ar bast pa pigga upp tavlor med lite splash
“Basta” enablern ar @M26 , fast omedvetet, koper mkt fina dinkor som satter igang kophungern hos oss andra...enabler = hetsar till köp. Vanligt i denna tråd.
non-enabler, nästan så det kan uppfattas att du inte tycker att jag ska köpa. Ovanligt i tråden men kanske bra ändå.
Jättefin klocka! Säkert också bra värde för pengarna men den kostar ju ändå 26 tkr. I den prisklassen finns det rätt mycket alternativ. Vad tycker forumet?Nytt annonserat från E.C.A
![]()
Får väl se hur det funkar här då, min dotter är också rätt liten och bara tre år. Om inget annat så har jag en ny klocka nu...Har tyvärr aldrig haft enmen den kanske blir lite stor för dottern nu ( snart 4år och inte dom största handlederna ) men det ser vi när vi testar sen
![]()