• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den sätter ändå lite färg på tillvaron.
IMG_20200401_122619-01.jpeg

Måste säga att denna är ett av mina bästa köp, oerhört trevlig pjäs tycker jag :)
605C9CD4-218B-4D6B-92C6-161EE346F10C.jpeg

Jag veeet, funderar på att återköpa den nu när Halios Fairwind gått från yeah till blä i mitt tycke. Den där är helt perfekt, jag saknar min. Eller ska jag försöka hitta en av de där limited GMT som släpptes förra året. Eller vänta på den röda som släpps via Yema CoLabs om okänd framtid. Jag behöver en ny Superman helt enkelt. Eller en vintage Yema...

Jag veeet, funderar på att återköpa den nu när Halios Fairwind gått från yeah till blä i mitt tycke. Den där är helt perfekt, jag saknar min. Eller ska jag försöka hitta en av de där limited GMT som släpptes förra året. Eller vänta på den röda som släpps via Yema CoLabs om okänd framtid. Jag behöver en ny Superman helt enkelt. Eller en vintage Yema...
Egentligen behöver man ingenting, det är därför det kallas hobby :)

Tillbaka
Topp