LennyK
Silver
Jasså! Grymt tips, tack!Todd som gör klockorna brukar köra utförsäljning vid black friday. Kika då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jasså! Grymt tips, tack!Todd som gör klockorna brukar köra utförsäljning vid black friday. Kika då
Inga problem! De är dessutom snygga på en mängd olika band så ganska kul klocka på det sättet. Den nya modellen med blå sunburst är nice! (Bild stulen)Jasså! Grymt tips, tack!
Mmm nu snackar vi!Inga problem! De är dessutom snygga på en mängd olika band så ganska kul klocka på det sättet. Den nya modellen med blå sunburst är nice! (Bild stulen)
Fan du är lika snabb som jag på att tröttna på nya grejer hahaNågon som är sugen på att ta över min endast en vecka gammal Krypton Rockfish...
Ser ut som det är en ganska utbredd sjukdom. Jag har samma symptom nämligen. Det eviga sökandet känns kronisktFan du är lika snabb som jag på att tröttna på nya grejer haha
Som jag skrev ovan, bra för pengen. Bezel är skönt distinkt med bra klickljud. Enkel men snygg (subjektivt) borstning. Den vita urtavlan är lite platt men lumen är det som sticker ut. Stark och lyser länge. + För lumad bezel.
Kronan är väl det som får minus. Den stänger liksom mjukt och det finns inget tydligt stopp. Loggan på kronan linjerar inte heller exakt.
Sammanfattningsvis, jag upplever den som lika eller bättre på de flesta punkter i jämförelse med Turtle eller Samurai. Undantag för boettens finish och kronan. Klart bättre än skx eller snzh/f.
Treudd är den med länk va? Snygg modell vilket som!Låter bra tycker jag. Såg att deras TREUDD Modell e på gång, Svart med blå visare är inte fel
Ja, jag är helt övertygad om att den perfekta klockan inte existerar, utan att det är tanken av den, sökandet och förväntansfullheten som är det giftiga och det roliga.Ser ut som det är en ganska utbredd sjukdom. Jag har samma symptom nämligen. Det eviga sökandet känns kroniskt
Den ser bra ut! Kanske passaroundmaterial?
Den tickar många av mina boxar. Timvisaren är ju sjukt läcker. Läste att de ska ha Selitta i den nu. Låter bra!
Bra tänkt!Den ser bra ut! Kanske passaroundmaterial?
Jag skulle vara med kan jag säga!Den ser bra ut! Kanske passaroundmaterial?
Den ser bra ut! Kanske passaroundmaterial?
Kör du om du vill, är ju ditt "fynd"Jäkligt bra idé! Tar du stafettpinnen på den eller ska jag ?
Så är detJa, jag är helt övertygad om att den perfekta klockan inte existerar, utan att det är tanken av den, sökandet och förväntansfullheten som är det giftiga och det roliga.
Jag testar kontakta dem först. Klockan lanseras mid 2019 vad jag vet så.Kör du om du vill, är ju ditt "fynd"
Tänker ofta att ”den här är en keeper” , men så söker jag nytt omedelbart nästan . Kallas ju även flipparsjukaJa, jag är helt övertygad om att den perfekta klockan inte existerar, utan att det är tanken av den, sökandet och förväntansfullheten som är det giftiga och det roliga.
Precis samma här!Tänker ofta att ”den här är en keeper” , men så söker jag nytt omedelbart nästan . Kallas ju även flipparsjuka
Fan den där är bra fin alltså..
Tio i sju. Dags för en skvätt Plantation. Trevlig fredag alla mikrovänner
Tack broderFan den där är bra fin alltså..
Den gillade jag, grymt med hammarhajen!
Tio i sju. Dags för en skvätt Plantation. Trevlig fredag alla mikrovänner
Först. Missförstå mig inte, jag gillar denna klocka. Tycker den är väldigt bra
Så du har inte tröttnat och vill sälja den till mig?
Funderar på att köpa en med ”gold dial” från Heimdallrwatches. Var köpte du din?
Hur fasen lyckas man vara owg? Jag har i omgångar försökt kapa ner samlingen till "bara" ca 5 klockor, men inte ens det lyckas jag medÄr ju owg just nu med den så funkar ej gå klocklös innan ersättare kommit så flipptanken är inte så stor än
Köpte min via forumet
Är ju owg just nu med den så funkar ej gå klocklös innan ersättare kommit så flipptanken är inte så stor än
Köpte min via forumet
Hur fasen lyckas man vara owg? Jag har i omgångar försökt kapa ner samlingen till "bara" ca 5 klockor, men inte ens det lyckas jag med
Hur fasen lyckas man vara owg? Jag har i omgångar försökt kapa ner samlingen till "bara" ca 5 klockor, men inte ens det lyckas jag med
Fick googla owg... man lär sig nåt nytt varje dag