• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En heads up för den här tråden. Funderar på att sälja min OWC 9411 med Soprod A10. En av de absolut bästa mikrobranden på marknaden. Klockan är välanvänd och länken full med hairlines, men kan också sälja till väldigt bra pris. Skicka pm om intresserad.
Edit: Fick några förfrågningar om pris. Bor i Finland så säljer i EUR. Vid snabbt köp kan jag tänka mig 500€, vilket säkert är det billigaste de här någonsin sålt för.
351B912B-B2EB-4530-B725-ECE541A06259.jpeg

Senast ändrad:
Ja fråga mig inte, inget som rekommenderas! :D
Nu väntar jag iof in nästa köp så ska väll överleva :)
Ja fan men inte att det är nåt fel i det. Jag är isåfall själv en twg, threewatchguy.
Bullshark, Aqualand och Krypton. Men som sagt letar nytt konstant. Bullsharken kommer nog alltid få vara kvar dock, och aqualand har jag som slitvarg, den tredje bollar jag lite med som bytesalternativ .

Ja fan men inte att det är nåt fel i det. Jag är isåfall själv en twg, threewatchguy.
Bullshark, Aqualand och Krypton. Men som sagt letar nytt konstant. Bullsharken kommer nog alltid få vara kvar dock, och aqualand har jag som slitvarg, den tredje bollar jag lite med som bytesalternativ .

Inte speciellt roligt dock :D
Men har lite alternativ där något av dem ska in. Får se vad bara eller om det blir något plötsligt spontanköp :)

Jag är nog en mibwg (more is better watch guy) isf med mina just nu 14 som typ roteras

Tillbaka
Topp