Polerade mittlänkar på en sub är dock en stor tumme ned i min bok. Bättre med Heimdallrs variant då som skippar det.Gillar dessa fr SM.. Hulken har skruvar på länken. Keramisk ring, safirglas, och nh35 urverk![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Polerade mittlänkar på en sub är dock en stor tumme ned i min bok. Bättre med Heimdallrs variant då som skippar det.Gillar dessa fr SM.. Hulken har skruvar på länken. Keramisk ring, safirglas, och nh35 urverk![]()
![]()
![]()
![]()
Jaså där har vi han, Kristianstadbon! Fick för mig att det var Nilas, men han var ju Osby bo denBörjar bli en del här nere i Kristianstad nu.
Ska bli 21 grader imorgon!![]()
Brorsans keps från när det begav sig, riktigt stiligJag hade den på kassett, farsan jobbade på radion så han kopierade den till mig. Tror har den kvar i källaren.
Här kommer fullängds LP för alla TS fans
![]()
/ P
Schysst slogan, "Rolex and enjoy life"Gillar dessa fr SM.. Hulken har skruvar på länken. Keramisk ring, safirglas, och nh35 urverk![]()
![]()
![]()
![]()
Javisst! Träffar du mig hade du aldrig trott att jag var Kristianstadbo dock. Föräldrarna och min bror är födda uppåt landet (Luleå, Stockholm) och jag utvecklade därför aldrig den skånska dialekten, på gott och ontJaså där har vi han, Kristianstadbon! Fick för mig att det var Nilas, men han var ju Osby bo denJa vi har en jäkla massa humlor vi @Equilibrium
i Sölvesborg/Blekinge.
Javisst! Träffar du mig hade du aldrig trott att jag var Kristianstadbo dock. Föräldrarna och min bror är födda uppåt landet (Luleå, Stockholm) och jag utvecklade därför aldrig den skånska dialekten, på gott och ont
Nu när jag tänker på det vet jag inte vilken dialekt jag har. Vet inte ens om jag har en.
Haha nejDu "Mölar inte bötarna blö" som de gör i Åhus med andra ord
Härligt med lite folk i ens närhet i alla fall. Bra att veta om man blir köpsugen på något i närheten
![]()
Vi bor ju nästan grannar för tusan. När dimman har lagt sig så borde vi ha en liten stereo-gtgBörjar bli en del här nere i Kristianstad nu.
Din samling är ju rätt galen alltsåJag har ett gäng...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur kommer det sig?Jag känner mig nu... i denna stund så extremt ut-mobbad.
Börjar bli en del här nere i Kristianstad nu.
Borde ju gå att knåpa ihop en micro-träff senare.Jaså där har vi han, Kristianstadbon! Fick för mig att det var Nilas, men han var ju Osby bo denJa vi har en jäkla massa humlor vi @Equilibrium
i Sölvesborg/Blekinge.
Var bor du, om jag får fråga? Någon av grann-städerna/orterna till Kristianstad?Vi bor ju nästan grannar för tusan. När dimman har lagt sig så borde vi ha en liten stereo-gtg.
Jaja, men jag kan sluta när jag vill!Din samling är ju rätt galen alltsåhar du en "walk in watch closet" ?
Osby för tusan, 35 minuter bort.Var bor du, om jag får fråga? Någon av grann-städerna/orterna till Kristianstad?
Kanske får ta och samla ett Kristianstad med omnjed-gäng. Vet att det ska finnas fler!
Precis så!Jaja, men jag kan sluta när jag vill!Har klockor liggande precis överallt känns det som...
![]()
Det skrev ju jag innanVar bor du, om jag får fråga? Någon av grann-städerna/orterna till Kristianstad?
Kanske får ta och samla ett Kristianstad med omnjed-gäng. Vet att det ska finnas fler!
Skönt att du ändå känner såJaja, men jag kan sluta när jag vill!Har klockor liggande precis överallt känns det som...
![]()
Trevligt! Ska finnas några till i Kristianstad vet jag. Kanske får ordna en GTG då någon gång till sommaren kanske.Osby för tusan, 35 minuter bort.
Missade det helt!Det skrev ju jag innan![]()
Ja hade det inte varit för min Sambo såPrecis så!
Tittade på C24 häromdagen och tänkte att "Ja men om jag säljer bilen, byter till någon beater, typ en gammal 9-5:a och spara något år kanske jag kan köpa den där New Old Stock Sea Dwellern 16600! Låter som en plan!"
Vi har problem har på klocksnack![]()
Haha vad kan jag säga ?Här, tack för att du frågar, broder. Tappat lite klock-energi, fått lite annat att tänka på. Uppskattar mycket att du frågar. Har konfigurerat ett mesh nätverk under kvällen. Du då, vännen?
Min familj hade trott att jag var dum i huvudet om jag gjorde något sådant. Jag tycker inte det låter så dåligt, 9-5:an är ju trevligJa hade det inte varit för min Sambo så![]()
![]()
När rycker du in ?Precis så!
Tittade på C24 häromdagen och tänkte att "Ja men om jag säljer bilen, byter till någon beater, typ en gammal 9-5:a och spara något år kanske jag kan köpa den där New Old Stock Sea Dwellern 16600! Låter som en plan!"
Vi har problem har på klocksnack![]()
Ja va fan, bilen ska ju "bara" ta en från A till Ö. Klockan däremot kan man ju absolut inte klara sig utan!Min familj hade trott att jag var dum i huvudet om jag gjorde något sådant. Jag tycker inte det låter så dåligt, 9-5:an är ju trevlig![]()
14:e September om du pratar om lumpenNär rycker du in ?
Precis så!Ja va fan, bilen ska ju "bara" ta en från A till Ö. Klockan däremot kan man ju absolut inte klara sig utan!![]()
Haft kanske tio-femton stycken. Två nu:Finns det fler G-Shock ägare i tråden ?