• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Gillar dessa fr SM.. Hulken har skruvar på länken. Keramisk ring, safirglas, och nh35 urverk :D
PicsArt_04-22-09.54.13.jpg
PicsArt_04-22-09.54.28.jpg
PicsArt_04-22-09.54.38.jpg
Polerade mittlänkar på en sub är dock en stor tumme ned i min bok. Bättre med Heimdallrs variant då som skippar det.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jaså där har vi han, Kristianstadbon! Fick för mig att det var Nilas, men han var ju Osby bo den :D Ja vi har en jäkla massa humlor vi @Equilibrium :woot: i Sölvesborg/Blekinge.
Javisst! Träffar du mig hade du aldrig trott att jag var Kristianstadbo dock. Föräldrarna och min bror är födda uppåt landet (Luleå, Stockholm) och jag utvecklade därför aldrig den skånska dialekten, på gott och ont ;)
Jag kan prata skånska dock! Blev ju uppväxt här så om jag vill kan jag prata som vilken skåning som helst ;)

Nu när jag tänker på det vet jag inte vilken dialekt jag har. Vet inte ens om jag har en.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Javisst! Träffar du mig hade du aldrig trott att jag var Kristianstadbo dock. Föräldrarna och min bror är födda uppåt landet (Luleå, Stockholm) och jag utvecklade därför aldrig den skånska dialekten, på gott och ont ;)

Nu när jag tänker på det vet jag inte vilken dialekt jag har. Vet inte ens om jag har en.
:D:D:D Du "Mölar inte bötarna blö" som de gör i Åhus med andra ord ;) Härligt med lite folk i ens närhet i alla fall. Bra att veta om man blir köpsugen på något i närheten :)
 

Nilas

Patek
2-Faktor

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jaja, men jag kan sluta när jag vill! :bag: Har klockor liggande precis överallt känns det som... :D
Precis så!
Tittade på C24 häromdagen och tänkte att "Ja men om jag säljer bilen, byter till någon beater, typ en gammal 9-5:a och spara något år kanske jag kan köpa den där New Old Stock Sea Dwellern 16600! Låter som en plan!"

Vi har problem har på klocksnack :oops::banghead::bag:
 
Topp