Äh fattar ni ingenting, jag är nöjd med mitt köpmen jag är fett (get) fett och mera flottigt fett nöjd med denVa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh fattar ni ingenting, jag är nöjd med mitt köpmen jag är fett (get) fett och mera flottigt fett nöjd med denVa
Tittar inte ens på topplistan längre. Det händer att något bra kommer fram där då och då men de allra flesta gångerna blir jag bara trött på låtarna...Jag tog fram en playlist på Spotify med de mest spelade låtarna någonsin (sen Spotify kom ... 2007-8?) och även senaste årets. Kände igen 1-2 av artisterna på topp 10. Och kanske är en låt som var bra. Av de första 20-25.
Den var dyr och jag älskar den !Det räcker ju egentligen.Ångrar djupt att jag sålde min fin-fina GW-5000. Den känns fortfarande som en ultimat G-Shock (även om knapparna var överdrivet tröga på den).
Får du enligt reglementet bära armbandsur ?Tittar inte ens på topplistan längre. Det händer att något bra kommer fram där då och då men de allra flesta gångerna blir jag bara trött på låtarna...
Yep! Det är till och med något de tycker är bra att man har med. Ett digitalt ur med tidtagning.Får du enligt reglementet bära armbandsur ?
ZZ Top är bra grejorDu känner helt säkert till ZZ Top.
De sjunger och förklarar ofta sin dragning till det täcka könet utan att vara vulgära.
Skönt att dagens ungdom har så god smakVad lyssnar ni på denna kväll då?
Jag kör vidare med BB Kings helgrymma Midnight Believer. Ett av hans bästa album enligt mig, det är inte riktigt BB:s traditionella stil men hans själ genomsyrar albumet ändå.
![]()
![]()
En klassiker även för mig som annars äter annat.Rythm is a dancer, it’s a swords companion !
@Nilas
Nepp! Ska ta en titt!Ett @TobiasD
Du lyssnar på gammal musik. Så långt är jag med. Har du lyssnat genom hela ”Ommadawn” av Mike Oldfield
Alltså..... både du och jag är onekligen av det otäcka könetZZ Top är bra grejorFast sköt inte någon av dem sig själv i magen utav misstag med en Derringer när han umgicks med några av det täcka könet?
”Easin' down the highway in a new Cadillac
I had a fine fox in front, I had three more in the back
They sportin' short dresses, wearin' spike-heel shoes
They smokin' Lucky Strikes, and wearing nylons too”
Det är ju väldigt santAlltså..... både du och jag är onekligen av det otäcka könet![]()
Trevligt!Skönt att dagens ungdom har så god smakSjälv lyssnar jag på Tinsley Ellis nu och det är ju inte jättelångt ifrån
![]()
Hon gillar även den gamla seamastern 36mm om jag inte minns fel. Men den produceras inte längre.Det är inte Squale och inte direkt mikro men jag tycker att Alpina gör snygga damklockor Comtesse-serien. Finns i lite olika varianter och både quartz och automat.. Blingiga och kvinnliga men ändå inte alltför pråliga:
![]()
![]()
![]()
Det var bättre förrJag tog fram en playlist på Spotify med de mest spelade låtarna någonsin (sen Spotify kom ... 2007-8?) och även senaste årets. Kände igen 1-2 av artisterna på topp 10. Och kanske är en låt som var bra. Av de första 20-25.
Men alltså...,”Trevligt!![]()
jag kan inte det här nya Med ’playlists’Det var bättre förrMycket musik här i tråden, ni borde dela med er av playlists så att man kan vidga sina vyer lite
Själv har jag en sjukt obskyr musiksmak
![]()
Så gammal är du inteVet ni ens vad kassettband är ?
En oumbärlig livräddare! https://klocksnack.se/threads/efterlysning-erik-from-sweeden-vars-far-räddades-av-en-daytona.131079/Ja va fan, bilen ska ju "bara" ta en från A till Ö. Klockan däremot kan man ju absolut inte klara sig utan!![]()
Jag förstår vad du menar men även om texterna handlar om den typen av ämnen kan det fortfarande uttryckas poetiskt.Själv är jag som en gubbe. Sitter här och förundras över "dagens ungdomar" och deras rapp-låtar om nonsens som droger, lättklädda kvinnor och pengar.![]()
Edit: Inget illa mot rapp, finns bra rapplåtar och artister. Det många lyssnar på, exempelvis i cafeterian i skolan kan jag inte förstå mig på dock...
Sjöö Sandström ORC?Undra vilken klocka han kör på baksidan av fodralet...
![]()
![]()
Ah breaking everythingOff topic:
Vad får man ge för en Nth barracuda begagnat? Finns de ens ute?
Andra förslag på affordable nya vintagedykare? God natt!
edit
Får väl lägga till en glad gubbe
Beror nog på vilken modell. Men dom har gått från 4k till 6k tror jag. Finns en blå ute på k&s nu tror jagOff topic:
edit
Du har ju en på K&S annars: https://klocksnack.se/threads/nth-barracuda-blue-no-date.129187/Off topic:
edit