Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är den vass, är minst lika nöjd med denna som min f.d BB58. Sen är det bara plus att denna inte kostar skjortanGrymt fin, en sån vill jag också ha![]()
Är Yeman så bra alltså? Har varit sugen på en sån där ett tag, kanske borde slå till.Visst är den vass, är minst lika nöjd med denna som min f.d BB58. Sen är det bara plus att denna inte kostar skjortan![]()
Vad är det för sub? Urverk?
Jag tycker faktiskt det, jag har också rätt tunna handleder (16,5) ish och den sitter väldigt bra på mig tycker jag. Den går grymt bra och enligt mig är designen mycket lyckad. Klart att det skiljer i kvalitet på länk, vridning etc men för pengarna är Yeman väldigt bra.Är Yeman så bra alltså? Har varit sugen på en sån där ett tag, kanske borde slå till.
Är bara lite osäker på de ganska raka luggarna på 48mm på mina ganska smala armar (ca 17 cm).
Vad händer, tror fan det är första gången jag ser din ludna arm på bild
Jag köpte den ovetandesVad är det för sub? Urverk?
Tack så mycket, ja jag har dreglat så mycket över denna i ett par veckor nuSå du gjorde slag i saken! Grattis!![]()
Du skulle bara se mina handflatorVad händer, tror fan det är första gången jag ser din ludna arm på bild![]()
Är Yeman så bra alltså? Har varit sugen på en sån där ett tag, kanske borde slå till.
Är bara lite osäker på de ganska raka luggarna på 48mm på mina ganska smala armar (ca 17 cm).
Förväntar mig en close-up inom snar framtidDu skulle bara se mina handflator![]()
Jag var sådan, länge länge...Förväntar mig en close-up inom snar framtid
Grattis till klockan också, själv är jag för gammal för såna där techprylar men den ser ganska tuff ut ändå
Helt klart över förväntan. Tycker finishen är riktigt bra, framför allt när man lägger in priset i ekvationen. Har såklart haft bättre länkar men även sämre på betydligt dyrare klockor. Den känns stabil, sitter skönt och låset känns säkert. Skulle kunna vara fler microjusteringar, finns bara 3, och skruvad länk hade ju inte skadat. Men första intrycket är väldigt trevligt.Snyggt, tittat på dom där.. Hur är kvalitén, finishen? Och framför allt länken och låset?
Hmm ser ut som ett 3135 kopia..
Nice bättre ele sämre än Seikos "push-pins" länkar?Helt klart över förväntan. Tycker finishen är riktigt bra, framför allt när man lägger in priset i ekvationen. Har såklart haft bättre länkar men även sämre på betydligt dyrare klockor. Den känns stabil, sitter skönt och låset känns säkert. Skulle kunna vara fler microjusteringar, finns bara 3, och skruvad länk hade ju inte skadat. Men första intrycket är väldigt trevligt.![]()
![]()
Ja jag har då ingen aningHmm ser ut som ett 3135 kopia..![]()
Det blev sådär, haha. Den var tjock och stor och det blev inte så bra att grilla den som en normal biff. Då har man lärt sig något nytt..Hur tillreder du en sådan godbit? Ser redigt gott ut måste jag säga.
Tycker att Seikos push-pin länkar är rassliga och högljudda, den här känns mer stabil och gedigen, men skulle kunna vara lite mer följsam.. Fan svårt att beskrivaNice bättre ele sämre än Seikos "push-pins" länkar?
Du tog den nog lite sent med, kanske du skulle tagit den vid 54-55 istället...Det blev sådär, haha. Den var tjock och stor och det blev inte så bra att grilla den som en normal biff. Då har man lärt sig något nytt..![]()
Ja du har nog rätt där, frugan vill bara ha lite rosa och vi skulle dela så den fick gå några grader till...Du tog den nog lite sent med, kanske du skulle tagit den vid 54-55 istället...
Ok, ja den ser bra ut på dig!Passformen beror nog på var du brukar ha klockan. Jag har ganska platt arm med en perfekt ”grop” för baksidan att landa i.
![]()
Hur bred är armen, platt, rektangulär, oval eller rund?
Jag följer Tråd-traditionen och säger KÖP. Gillar du inte så köper jag den av dig (39mm)
Du vet att du får 25% rabatt hos @Zackrissonsur.se ?
![]()
Nu Twisted Sister![]()
Riktigt kaxig pjäs och inte så vanlig modell på forumet. Kul!