Cool bild!Trevlig helg då! Nu hem och öppna en liten kall kompis
![]()
Nästan som man ser igenom tavlan på klockan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool bild!Trevlig helg då! Nu hem och öppna en liten kall kompis
![]()
Sitter ju som en keps!![]()
Tack, första intrycket är precis som du säger! Bra proportioner och väldigt bekväm samt schysst finishGrattis! Det där är en riktigt trevlig klocka! Helrätta proportioner och bärs bekvämt.
Grattis! Du får återkomma med dina intryck när du provkört liteJag gillar min, känns som den sitter hyfsat säkert i samlingen (har ni hört den förut).
Ett av nyförvärven. 46 mm puck.
super kvalle för inga pengar.
![]()
Det kan man säga.![]()
Den har pondus och närvaro runt handleden.
Japp, det är just 20 cmDet kan man säga.Du har ändå rätt rejäla stockar! Runt 20 cm?
Om den ändå vore lite mindreKör lönepris över helgen på min Scurfa. Första tjing för er i tråden innan jag bumpar senare idag.
https://klocksnack.se/threads/löneprisbump-scurfa-bell-diver-one-och-affordables-sålda.130904/
Galet snygg och dessutom underbar patina! Håller den fortfarande tiden bra?Trevlig helg då! Nu hem och öppna en liten kall kompis
![]()
Den är rätt smidig trots storleken. Bandhornen följer handleden fint. Jag har inga enorma handleder men den har funkat på mig så det är inte därför jag säljer.Om den ändå vore lite mindre![]()
Tack, ja den är fantastiskt jäkla bra i bronset nu! Håller även tid fint, inte mätt professionellt men det är absolut inget märkbart felGalet snygg och dessutom underbar patina! Håller den fortfarande tiden bra?
Bjuder på en bild på en hyfsat ”affordable” iaf begagnat.
![]()
Trevlig helg till alla i den trevligaste tråden!
Denna baksidan skojar man inte bort.
Hajen är grym. Så enkel men ändå så detaljerad. Min första monocoque-boett.
![]()
Ännu en anledning att komplettera med en Proxima... du måste ju ha en delfin också!Denna baksidan skojar man inte bort.
Hajen är grym. Så enkel men ändå så detaljerad. Min första monocoque-boett.
![]()
Får väl dubbelposta fyra av mina Squale som har fått nya kläder idag... Nu är i alla fall jag redo för sommaren!
![]()
Absolut!Får väl dubbelposta fyra av mina Squale som har fått nya kläder idag... Nu är i alla fall jag redo för sommaren!
![]()
Dom är ganska olika i tonen. Trevliga på sitt sätt. Pagani ljusare blå. Båda har sunburst menSjukt bra baksida, håller med kring finish. Tyckte min Himq MM300 var i klass med CW jag hade utom på länken och låset. Och denna ser ju ännu mer utvecklad ut nu!
Vilken är blåast då, MM eller Pagani?![]()
Ja jag är bra sugen på en till men vill nog ha en med superlume. Vi får se. San Martin skickar ju med DHL-express och det är ett stort plus i min bokÄnnu en anledning att komplettera med en Proxima... du måste ju ha en delfin också!
![]()
Dessa har jag kollat lite på.Det slog mig när jag stod på altanen och grillade. Jag har en short-list på några affordables jag ska försöka införskaffa innan sommaren. Listan är nog lite homage-tung, men så får det va när ekonomin är begränsad för tillfället ( bygga ut altan och pool är dyrt)
Jag tänker mig:
Squale 1545 Rootbeer
![]()
Grön Tisell-sub (jag saknar den jag ägde)
![]()
Något brons:igt, har ju aldrig provat så tänkte fega med att börja med brons-bezel alá Oris 65. Men ett billigare alternativ.
Proxima 65 brons bezel
![]()
Någon field/aqua terra typ. Kanske en Hamtun Nanok? Om jag får tag på en dvs..
![]()
Har ni någon short-list, och vad är på den?
Köp.. Kvalitén är sjuk.. Man blir förvånad...Alltså jag är så JÄVLA sugen på en San Martin MM just nu. Tack alla i tråden... Bah!