FOQ
Guld
Alltså jag är så JÄVLA sugen på en San Martin MM just nu. Tack alla i tråden... Bah!
Haha, samma här! En grön hade ju varit så jäkla nice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså jag är så JÄVLA sugen på en San Martin MM just nu. Tack alla i tråden... Bah!
Hur grym som helst ju!Jajaja...
![]()
![]()
![]()
San Martin.
Det ÄR galet hur mycket klocka en KAN få för lite pengar. Jag är glad.
40mm.
Quartz.
Skruvad krona (20ATM).
![]()
Eventuellt kommer jag att skiljas från min Nanok framöver (inte säker än, men märkte att jag inte haft den på mig sen januari, vilket borde vara ett tecken). Vill minnas att någon annan uttryckt intresse för den tidigare så måste dubbelkolla det först isf, men annars är du först på listan om du skulle vara sugenDet slog mig när jag stod på altanen och grillade. Jag har en short-list på några affordables jag ska försöka införskaffa innan sommaren. Listan är nog lite homage-tung, men så får det va när ekonomin är begränsad för tillfället ( bygga ut altan och pool är dyrt)
Jag tänker mig:
Squale 1545 Rootbeer
![]()
Grön Tisell-sub (jag saknar den jag ägde)
![]()
Något brons:igt, har ju aldrig provat så tänkte fega med att börja med brons-bezel alá Oris 65. Men ett billigare alternativ.
Proxima 65 brons bezel
![]()
Någon field/aqua terra typ. Kanske en Hamtun Nanok? Om jag får tag på en dvs..
![]()
Har ni någon short-list, och vad är på den?
Hur grym som helst ju!
Den är riktigt bra! Var grymt nöjd med den jag hade för ett par år senDen här var snygg också. Obris Morgan i brons. Riktigt snygg på svart canvas..![]()
![]()
![]()
Riktigt snygg..Zelos är också bra pang för pengen
![]()
hahah galet nära!!! Men satan vilken bild!
Den där tavlan är helt jäkla magisk!Zelos är också bra pang för pengen
![]()
Inte att leka medDen där tavlan är helt jäkla magisk!![]()
Snyggt. Handlade du från SMs hemsida?Jajodå som man säger, BOOMSHAKALAK.
Säger inte mer för tillfället utan bjussar på en bildfestival istället ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooohhhhhh! Försäljnings-suktning är strängt förbjudet!Eventuellt kommer jag att skiljas från min Nanok framöver (inte säker än, men märkte att jag inte haft den på mig sen januari, vilket borde vara ett tecken). Vill minnas att någon annan uttryckt intresse för den tidigare så måste dubbelkolla det först isf, men annars är du först på listan om du skulle vara sugen![]()
Grymt!! Har ögonen på en Ventus faktiskt! Vad är dina erfarenheter?Slängde på ett grått Barton Elite, tycker det flyger! Galet bekvämt dessutom
![]()
![]()
Wow! Häftigt, jag var precis inne på SMs hemsida och fastnade för just den.Jajaja...
![]()
![]()
![]()
San Martin.
Det ÄR galet hur mycket klocka en KAN få för lite pengar. Jag är glad.
40mm.
Quartz.
Skruvad krona (20ATM).
![]()
Tack, haha! Kör General Schwarzkopf-GMT i fyra tidszoner ju!Absolut!
I flera tidzoner...
Sorry blev bara tvungen!
Edit: Underbara klockor!
Ligger det inte en rootbeer på K&S?Det slog mig när jag stod på altanen och grillade. Jag har en short-list på några affordables jag ska försöka införskaffa innan sommaren. Listan är nog lite homage-tung, men så får det va när ekonomin är begränsad för tillfället ( bygga ut altan och pool är dyrt)
Jag tänker mig:
Squale 1545 Rootbeer
![]()
Grön Tisell-sub (jag saknar den jag ägde)
![]()
Något brons:igt, har ju aldrig provat så tänkte fega med att börja med brons-bezel alá Oris 65. Men ett billigare alternativ.
Proxima 65 brons bezel
![]()
Någon field/aqua terra typ. Kanske en Hamtun Nanok? Om jag får tag på en dvs..
![]()
Har ni någon short-list, och vad är på den?
Såld, jag gjorde några cirklar kring den. Men kom aldrig till skott.Ligger det inte en rootbeer på K&S?
Jag kan ju rekommendera Squale Tropic, så galet grym klocka.Dessa har jag kollat lite på.
1. Davosa ternos. Ska tydligen vara riktigt bra kvalite. Vissa säger bättre än Squale och Glycine. Men vet ej då jag aldrig ägt någon.
2. Squale Tropic GMT ser ju riktigt snygg ut. Och dessutom 200m vattentät
![]()
![]()
Japp. Gick på en vecka i dessa tider med DHL-express. Låg stilla länge i deras egen export-tull,Snyggt. Handlade du från SMs hemsida?
Då var vi två. Såg dock aldrig om tavlan var brun? Såg väldigt svart utrop bilden. Google säger brun.Såld, jag gjorde några cirklar kring den. Men kom aldrig till skott.
Finns två varianter, en brun sunburst som dom kallar för Rootbeer. Och en med svart tavla dom kallar för Heritage.Då var vi två. Såg dock aldrig om tavlan var brun? Såg väldigt svart utrop bilden. Google säger brun.
Finns en med matt svart tavla och en med brun sunburst. Brukar kallas ”heritage” resp ”root beer” men lite lurigt eftersom de har samma ref.Då var vi två. Såg dock aldrig om tavlan var brun? Såg väldigt svart utrop bilden. Google säger brun.
Slå till!Wow! Häftigt, jag var precis inne på SMs hemsida och fastnade för just den.
Perfekt med quartz! Om du inte gillar den kan jag ta över vårdnaden direkt.