Björn Boett
Guld
Hämtat ut D1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GratulerarHämtat ut D1
Fast är inte mineralglas som är mjukare bättre mot sprickbildning under tryck jämfört med safir? Har för mig att jag läst det någonstans i samband med diskussionen mineral vs safir på dykare.Njae mineralglasets enda fördel är att det är billigt. Du får vara hur exalterad du vill, det är bara kul men samtidigt långt ifrån min poäng.
Jo ironi är svårt att fånga upp i skrift och säkerligen anledningen till att jag kanske missförstår dig. Nu glömmer vi det här och går vidare, ok?
Hade du GMT´n i grönt? Eller vanliga versionen?Givet köp! Kommer antagligen en grön. Den jag hade var så sjukt nice! Ångrar lite att jag sålde.
Grattis! Kul klocka! Bärs den så stort som måtten antyder?Hämtat ut D1
Grönt! Kjesul har den nu. Köpte den för att grönt är skönt + bezel som var riktigt snygg i keramik. Hoppas den gröna är lika Nice denna gång. Är ju givet!Hade du GMT´n i grönt? Eller vanliga versionen?
Ja, men då kanske folk inte förstår vad man menar.
Den ligger tydligen hemma nu!Grymt ju, hoppas bara min kommer idag med..
Tack! Nej det är nog en sån typ av klocka om man gillar eller tvärt om! Smaken är som r*venGratulerar
Även om den inte är min tepåse.
Vet du vad, jag trodde den skulle vara större faktiskt så det är över förväntan! Men diametern kunde, som du nämnt tidigare, varit nån eller ett par mm mindre. Men som du ser så är den ändå hyfsat slimmad på höjden. Ska tilläggas att jag har ganska platt handled. Kul med en klocka som inte är som alla andraGrattis! Kul klocka! Bärs den så stort som måtten antyder?
Idag börs pucken. Och jag som bestämt att hålla mig på Max 40 mm. Den bärs dock som en 40, fast den är 46 mm.
Det är lite individuellt vad man föredrar, finns en gammal snackis att mineral inte reflekterar lika mycket ljus även om jag personligen tycker att moderna AR-behandlingar sprungit ikapp just den aspekten för längesen.Fast är inte mineralglas som är mjukare bättre mot sprickbildning under tryck jämfört med safir? Har för mig att jag läst det någonstans i samband med diskussionen mineral vs safir på dykare.
Hämtat ut D1
Trevligare länk på Haliosen. Ser mjukare ut, inte så kantig.Tyckte haliosen var ganska lättburen, speciell i sin form även fast något 40mm kändes den inte som för mig
Om du tröttnar på den eller Paganin får du gärna höra av dig, tyckte din sterila var bättre än jag trodde den skulle funka som det
Den satt allt på vid köp.
BN0150-61E är ref.
Trevligare länk på Haliosen. Ser mjukare ut, inte så kantig.
Får man vara fräck och be om en bild lite längre ifrån, det brukar vara ett bra riktmärke. Ju mer jag tittar på deras sida, desto mer vill jag ha en D1 Milano. Gärna skeleton-varianten i Rosé.Vet du vad, jag trodde den skulle vara större faktiskt så det är över förväntan! Men diametern kunde, som du nämnt tidigare, varit nån eller ett par mm mindre. Men som du ser så är den ändå hyfsat slimmad på höjden. Ska tilläggas att jag har ganska platt handled. Kul med en klocka som inte är som alla andra
Skickar en bildorgie i PMFår man vara fräck och be om en bild lite längre ifrån, det brukar vara ett bra riktmärke. Ju mer jag tittar på deras sida, desto mer vill jag ha en D1 Milano. Gärna skeleton-varianten i Rosé.
PM???????? Vi andra då, ska vi inte få se på skönheten mer?Skickar en bildorgie i PM
Satfläsk! Jag har inte fått någonting än... Man blir ju inte mindre sugen när man ser det här.Helt plötsligt ringer TNT och säger att de är på väg med paket. Men jag väntar ju inget så vad kan detta vara? Har i alla fall hälsat på hos @FreakyLeo tycker jag att det ser ut som. Hoppas att du var snäll mot mitt paket!
Vad i hela världen! Jag visste inte ens att de var på väg!
Mer lådor och som vanligt fina travel pouches.
Så jäkla bra!
Fruns färgval:
Och så min!
Galet bra! På lunchen ska det justeras länkar.
Hade det varit en Rolex hade du kunnat sälja den för 5x listprisetMmm, mysig! Meeeeen, ser inte texten på tavlan lite konstig ut..?
Va faaaan! Så ska det inte se ut! Kollade på fruns Traska och den är perfekt. De har lyckats trycka tavlan två gånger med lite offset så det är helt suddigt...
Haha, sannolikt!Hade det varit en Rolex hade du kunnat sälja den för 5x listpriset
"Dual Print edition"Haha, sannolikt!
Funkar ju med dyra frimärken så..."Dual Print edition"