Olsson
Silver
Den sitter jäkligt bra
Att ha 6 st mikrojusteringar hjälper givetvis med att få till en bra fit:
Riktigt bra bilder, och klockan satt perfekt! Passade väldigt bra till den skjortan också. Man blev allt lite avis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den sitter jäkligt bra
Att ha 6 st mikrojusteringar hjälper givetvis med att få till en bra fit:
Det var inte direkt så man ramlade av stolen när man såg dem
Ja jag hade hoppats på någon solstråle eftermiddags men nope... vet som sagt inte riktigt hur bling det blir men tippar på diamantbling, brun diamantAhh, du får kalla den för gyllenbrun .
Vill gärna se en riktig sunburst-bild på den.
Lite svårt nu direkt kanske men senast imorgon gäller .
Tror faktiskt att det kan bli en touch av guld där, du ska få se .Ja jag hade hoppats på någon solstråle eftermiddags men nope... vet som sagt inte riktigt hur bling det blir men tippar på diamantbling, brun diamant
Ja jag hade hoppats på någon solstråle eftermiddags men nope... vet som sagt inte riktigt hur bling det blir men tippar på diamantbling, brun diamant
Det låter bra, annars får jag nog lämna tillbaka den, eller kanske inteTror faktiskt att det kan bli en touch av guld där, du ska få se .
Tack så mycket, lite 70-tals badrumsfeeling men jag gillart ocksåDen där är fantastiskt fin! Gillar verkligen färgerna.
Brun eller guld kvittar, orange är alltid rätt så du är hemma oavsett .Det låter bra, annars får jag nog lämna tillbaka den, eller kanske inte
Amen!Brun eller guld kvittar, orange är alltid rätt så du är hemma oavsett .
En av Squales bästa modeller, den är för snygg!Ja jag hade hoppats på någon solstråle eftermiddags men nope... vet som sagt inte riktigt hur bling det blir men tippar på diamantbling, brun diamant
Töntigt?! Pocket-shots är bäst!Dags för en töntbild.
Det ser coolt ut när andra gör det men det känns fånigt när jag själv gör det.Töntigt?! Pocket-shots är bäst!
Tackar, håller med och tror minsann du haft en va?En av Squales bästa modeller, den är för snygg!
Hmm, vad är det för urverk och vad gör den 0-100? Blev för övrigt väldigt bra och det var riktigt cool layout på siffrorna!Lekte lite med photoshop (eller ja, gratisvariant av Photoshop) och tog en delar från olika klockor, tog bort bakgrunden och skapade en egen klocka.
Låt mig presentera: Dahlberg V.1
Tog boett från Tudor Black Bay, Bezel likaså, gummiband från hamilton Khaki diver, tavlan gjorde jag själv.
Nå, gruppköp, någon?
Släng in ett Vaucher Manufacture high end verk så blir alla urverkssnobbar glada ocksåHmm, vad är det för urverk och vad gör den 0-100? Blev för övrigt väldigt bra och det var riktigt cool layout på siffrorna!
Custom rotor på den där och det är färdigt!Släng in ett Vaucher Manufacture high end verk så blir alla urverkssnobbar glada också
Haha ja precisCustom rotor på den där och det är färdigt!
Ser för jävlig ut men jag tar två, det vet duLekte lite med photoshop (eller ja, gratisvariant av Photoshop) och tog en delar från olika klockor, tog bort bakgrunden och skapade en egen klocka.
Låt mig presentera: Dahlberg V.1
Tog boett från Tudor Black Bay, Bezel likaså, gummiband från hamilton Khaki diver, tavlan gjorde jag själv.
Nå, gruppköp, någon?
Hahaha grymt, du får special discountSer för jävlig ut men jag tar två, det vet du
hahaha najs, tycker ändå du har tagit bamsesteg med dina PS skills på sistoneHahaha grymt, du får special discount
Ta två, betala för treHahaha grymt, du får special discount
Benägen att hålla med, den här var ju ingen höjdare direkthahaha najs, tycker ändå du har tagit bamsesteg med dina PS skills på sistone
Ja vafan man måste ju tjäna lite pengar ocksåTa två, betala för tre
Benägen att hålla med, den här var ju ingen höjdare direkt
Jag är ganska ny här så jag kanske skriver i fel forum..
Jag såg en klocka som jag fick lite känslor för i det här forumet för någon vecka sedan men nu kan jag inte komma ihåg vilket märke det var..
Det var en klocka i pilotutförande med stora siffror i urtavlan och många versioner med olika färger på siffrorna och jag vill minnas att det var en cirkel precis innanför dessa siffror. Jag trodde att det var en squale men jag verkar ha fel...
Har någon en idé om vad det kan vara för klocka?
Traska borde ju nyttja denna som inspirationsbild!Dags för en töntbild.
Haha tack!Traska borde ju nyttja denna som inspirationsbild!