Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, den är så jäkla fin!Känns som om den här kommer få en del tid på armen framöver.
Tack, ja kickstarter. Han verkar extremt noga med kvalitén men det blev nog lite struligt i och med corona och karantän. Så blev inte att han kunde kolla alla personligen som han säger att han gör annars.Grattis, den är så jäkla fin!
Körde de kickstarter eller hur var det? Synd med kvalitetsstrulet!
Tycker att alla såg balla ut måste jag sägaSer fram emot denna från borealis. Tror denna tavlan kommer vara i denna boetten. Lockas nog mest av den röda tror jag. Eller vad säger panelen?
Molnija 5105AS? Finns med stålboett också.
Grön, grön, grön; grönt är skönt.”, för att citera Bolibompa-Draken.Ser fram emot denna från borealis. Tror denna tavlan kommer vara i denna boetten. Lockas nog mest av den röda tror jag. Eller vad säger panelen?
Du får ändra på handledstiden där. Den är ju riktigt trevlig och förtjänar mer .Efter att @Jockinho postat sin så mycket så blev jag sugen på att ge denna sin första handledstid på ett halvår.
Jag gillar alla, men tror jag lutar åt den babyblå! Ska följa detta med stort intresse. Och som vi slog fast senast, vi köper oavsett!Ser fram emot denna från borealis. Tror denna tavlan kommer vara i denna boetten. Lockas nog mest av den röda tror jag. Eller vad säger panelen?
Den är nära den jag letar efter men med timmanvisning i de stora sifforna och lite nettare generelt. Närmast hitilsHamilton Khaki Pilot?
Här har vi solSjälv startar jag med Marathon denna vab dag. Nu blir det Rambo Last Blood. Efter det tänkte jag ta tag i att starta upp min nya telefon. Så har att göra denna regniga dag Ha en trevlig Valborg!
Gillar också baby blå väldigt mycket. Blir den eller den röda jag kommer köpa. Precis, jag kommer köpa oavsett. Med tanke på kvaliteten på adragan så kan den här bara bli bra. Så prisvärda, jag uppmanar också alla i tråden att testa.Jag gillar alla, men tror jag lutar åt den babyblå! Ska följa detta med stort intresse. Och som vi slog fast senast, vi köper oavsett!
Edit: Jag gillar verkligen Borealis, jag uppmanar alla i tråden att prova en någon gång.
Vab med Rambo, det låter....lite annorlundaSjälv startar jag med Marathon denna vab dag. Nu blir det Rambo Last Blood. Efter det tänkte jag ta tag i att starta upp min nya telefon. Så har att göra denna regniga dag Ha en trevlig Valborg!
Det var inte något åt detta hållet?Den är nära den jag letar efter men med timmanvisning i de stora sifforna och lite nettare generelt. Närmast hitils
Haha! Han är 8år, ligger och tittar på Valp Akademin i vårt sovrum Men förstår hur du tänkerVab med Rambo, det låter....lite annorlunda
Ja här är det ingen sol som skiner Men, det gör inget som du förstårHär har vi sol
Gissade att det var något år det hålletHaha! Han är 8år, ligger och tittar på Valp Akademin i vårt sovrum Men förstår hur du tänker
VAB & Rambo; VamboHaha! Han är 8år, ligger och tittar på Valp Akademin i vårt sovrum Men förstår hur du tänker
Vambo låter inte som VAB.... låter mer som en vanlig förkylningVAB & Rambo; Vambo
Fyfan vad dåligt...Vambo låter inte som VAB.... låter mer som en vanlig förkylning
Vab-mat nu.