Jag fortsätter med denna förgyller en vanlig arbetsdag Skulle dock vilja byta band. Riktig crocco är väldigt skön att bära. Blir bara lite för "blått". Ngn som har tips? Ska vara 22mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmmm, kul med en utmaning, kan det vara Nodus Sector-serie?
https://www.noduswatches.com/sector-series
Som vanligt går det inte att beställa när man tycker en klocka ser riktigt bra ut. Inte för att tänkt eller har råd med att köpa alla klockor som figurerar här, men lite synd att det mesta inte finns (än/längre/för tillfället).Hmmm, kul med en utmaning, kan det vara Nodus Sector-serie?
https://www.noduswatches.com/sector-series
Fin klocka men tyvärr inte! Jag vill minnas att det var en tunnare cirkel där du har 24h siffrorna.
Och själva klockan var liksom ett möte mellan en elegant stil och något nyare med färgen på siffrorna.
Den där hade nog suttit riktigt fint på ett brunt mockaband.Känns som om den här kommer få en del tid på armen framöver.
Eller varför inte ett svart eller orange gummi?Den där hade nog suttit riktigt fint på ett brunt mockaband.
Det blir nog också riktigt bra!Eller varför inte ett svart eller orange gummi?
Den där hade nog suttit riktigt fint på ett brunt mockaband.
Jag ska ha en bandbytarfest när jag får lite tid över..Eller varför inte ett svart eller orange gummi?
Firas det Valborg på Island? Eller finns någon annan liknande högtid?
Trevlig Valborg
Nej tyvärr, varken Valborg eller midsommar.Firas det Valborg på Island? Eller finns någon annan liknande högtid?
Ok, lite tråkigt ändå. Men du får tända en liten brasa/ljus ändå dåNej tyvärr, varken Valborg eller midsommar.
Alltså den där Freedivern <3Ingen hade väl förväntat sig att jag skulle posta en massa bilder men här kommer det!
Den sitter hårt i fruns samling så det hade jag nog inte väntat på. Finns att köpa nya, ska komma en batch snart om det inte redan har gjort det.Alltså den där Freedivern <3
Hojta till om den någonsin skall avyttras
Med all rätta. Gratulerar till en mycket fin mikroskopisk klocka!Känns som om den här kommer få en del tid på armen framöver.
Seriöst alltså ??Nytt svenskt mikromärke. Verkar iallafall inte ta sig själv på jättestort allvar
Tack så mycket..Hade en bra paketöppnardag igår, fick både klockan samt denna levererad. Mycket att leka med just nu..Med all rätta. Gratulerar till en mycket fin mikroskopisk klocka!
Precis lagom till sommarvärmen, så skönt att glida runt med moppeTack så mycket..Hade en bra paketöppnardag igår, fick både klockan samt denna levererad. Mycket att leka med just nu..
Hon är fin