Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men med mer tryck i färgen!Det var inte något åt detta hållet?
Yes, den klev allt upp ett par pinnhål med meshlänken.Köttbullar brukar vara ett säkert kort!
Gillar verkligen den där på shark mesh.
Den är sjukt nära!!Det är inte Farer då?
Ping @NilasHär sitter jag och funderar. Är det någon här som har prövat Tisell Explorer? I så fall vad är Er åsikt?
Denna står helt klart högt upp på listan ifall man handlar nåt i bronsÄntligen kom den. Klockan Seiko borde ha gjort. San Martin 62mas homage i brons.
Specs:
Seiko nh35a urverk.
Safirglas.
200m vattentät.
Boett i brons.
40mm bred.
En grym klocka i sin prisklass utan tvekan.Här sitter jag och funderar. Är det någon här som har prövat Tisell Explorer? I så fall vad är Er åsikt?
Tack.. Riktigt snygg är den med gröna tavlan. Sjuk sunburst i den..Denna står helt klart högt upp på listan ifall man handlar nåt i brons
Grattis till en snygg bronsare .Äntligen kom den. Klockan Seiko borde ha gjort. San Martin 62mas homage i brons.
Specs:
Seiko nh35a urverk.
Safirglas.
200m vattentät.
Boett i brons.
40mm bred.
Grönt och brons är alltid en fullträff! Kupat safir likasåÄntligen kom den. Klockan Seiko borde ha gjort. San Martin 62mas homage i brons.
Specs:
Seiko nh35a urverk.
Safirglas.
200m vattentät.
Boett i brons.
40mm bred.
Svårt. Meia Lua kanske? Stämmer ju rätt bra med din beskrivning i alla fallJag är ganska ny här så jag kanske skriver i fel forum..
Jag såg en klocka som jag fick lite känslor för i det här forumet för någon vecka sedan men nu kan jag inte komma ihåg vilket märke det var..
Det var en klocka i pilotutförande med stora siffror i urtavlan och många versioner med olika färger på siffrorna och jag vill minnas att det var en cirkel precis innanför dessa siffror. Jag trodde att det var en squale men jag verkar ha fel...
Har någon en idé om vad det kan vara för klocka?
Tackar..Grattis till en snygg bronsare .
Grönt är skönt.
TackGrönt och brons är alltid en fullträff! Kupat safir likaså
BOSS OF GLOSSÄntligen kom den. Klockan Seiko borde ha gjort. San Martin 62mas homage i brons.
Specs:
Seiko nh35a urverk.
Safirglas.
200m vattentät.
Boett i brons.
40mm bred.
Grattis! Riktigt schysst. Kom den på det bandet? Jag har ett svart tropic på inköpslistan. Kanske ska köpa en sån där istället...Äntligen kom den. Klockan Seiko borde ha gjort. San Martin 62mas homage i brons.
Specs:
Seiko nh35a urverk.
Safirglas.
200m vattentät.
Boett i brons.
40mm bred.
Nope egentligen kommer den med grön tavla på ett grönt gummi, men sa när jag beställde att jag vill ha svart. Sen köpte jag även denna svarta waffle gummi. Båda med bronze lås..Grattis! Riktigt schysst. Kom den på det bandet? Jag har ett svart tropic på inköpslistan. Kanske ska köpa en sån där istället...
Vad landade paketet på? Och varifrån?Nope egentligen kommer den med grön tavla på ett grönt gummi, men sa när jag beställde att jag vill ha svart. Sen köpte jag även denna svarta waffle gummi. Båda med bronze lås..
Tack! Nu ökade begäret rejält. Jag lägger helt enkelt en mental bevakning på denna om den råkar finnas ute någonstans. Att beställa över rikets gränser verkar helt omöjligt för egen del.En grym klocka i sin prisklass utan tvekan.
Bra specs och skruvad solid länk med glidelock i spännet. Tisell överlag är bra grejer i denna klassen. Affordable-deluxe .
Äntligen kom den. Klockan Seiko borde ha gjort. San Martin 62mas homage i brons.
Specs:
Seiko nh35a urverk.
Safirglas.
200m vattentät.
Boett i brons.
40mm bred.
Svårt. Meia Lua kanske? Stämmer ju rätt bra med din beskrivning i alla fall
Så sjukt snygg! En riktig fullträff! 10/10. Kan bli ett köp i framtiden!En ny Ward igen 40mm
Wow, sicken käftsmäll av snygg klocka! Och med det bandet, jisses.En ny Ward igen 40mm
Runt 3200 med tull/moms.. Köpte direkt fr San Martin..tog 9 dagar och få hem inkl helg..Vad landade paketet på? Och varifrån?
Tackar..BAAAM! En härlig kombo av brons, grönt, och en rejäl glaskupa. Grattis!
Jag har en också. Riktigt trevlig klocka som ger mycket för pengen. Med det sagt kanske min ska säljas inom kort så dra ett PM om det kan vara något...