• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

The-klimp

Breitling
Det var inte något åt detta hållet? :)
GMT-BPVD-B-OldR-900x900.png
Ja men med mer tryck i färgen!
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Jag är ganska ny här så jag kanske skriver i fel forum..

Jag såg en klocka som jag fick lite känslor för i det här forumet för någon vecka sedan men nu kan jag inte komma ihåg vilket märke det var..

Det var en klocka i pilotutförande med stora siffror i urtavlan och många versioner med olika färger på siffrorna och jag vill minnas att det var en cirkel precis innanför dessa siffror. Jag trodde att det var en squale men jag verkar ha fel...

Har någon en idé om vad det kan vara för klocka?
Svårt. Meia Lua kanske? Stämmer ju rätt bra med din beskrivning i alla fall :)

upload_2020-4-30_13-52-15.jpeg
 

Code

AKA Vincent B
Grattis! Riktigt schysst. Kom den på det bandet? Jag har ett svart tropic på inköpslistan. Kanske ska köpa en sån där istället... :rolleyes:
Nope egentligen kommer den med grön tavla på ett grönt gummi, men sa när jag beställde att jag vill ha svart. Sen köpte jag även denna svarta waffle gummi. Båda med bronze lås.. :D
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
En grym klocka i sin prisklass utan tvekan.
Bra specs och skruvad solid länk med glidelock i spännet. Tisell överlag är bra grejer i denna klassen. Affordable-deluxe :).
WLgIjO6.jpg
Zy4LGrX.jpg
Tack! Nu ökade begäret rejält. Jag lägger helt enkelt en mental bevakning på denna om den råkar finnas ute någonstans. Att beställa över rikets gränser verkar helt omöjligt för egen del.
 
Topp