Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, där var du nog först! Den är också på rätt spår, siffrorna skulle haft samma färg som visarna så hade vi varit hemma! Sen fanns det en version med typ orange/röd färg på siffrorna medHar någon föreslagit Linjer än?
Sjukt svårt det här, får fundera vidare senNej, där var du nog först! Den är också på rätt spår, siffrorna skulle haft samma färg som visarna så hade vi varit hemma! Sen fanns det en version med typ orange/röd färg på siffrorna med
FP Journe är bra skit, något dyr kanske några tycker.Sjukt svårt det här, får fundera vidare sen
Annars kanske Aquatico eller FP Journe kan vara något?
Haha ja men kanske inte va meningen jag skulle ha den
Shit happens...
Edit: vete fasen vad jag tänkte med den här posten, bättre lycka nästa gång !
Jag menade inget illa, typ mer som att man gått en wrestlingmatch mot Doink (på bilden) och torskat.Haha ja men kanske inte va meningen jag skulle ha den
Hänger med den va ball.Jag menade inget illa, typ mer som att man gått en wrestlingmatch mot Doink (på bilden) och torskat.
Sjukt svårt det här, får fundera vidare sen
Annars kanske Aquatico eller FP Journe kan vara något?
Älskar den! Kööööp! Är det den dom kallar "Northen sky" ?Eftersom att jag gick bet på Traska mint så kanske jag ska denna som jag tittade på dagen innan?
Vad tycker ni?
Lantmännen editionNytt keramiskt bezel-inlägg till Tisell damp ner idag. Vad säger panelen, kan det vara något?
Ej monterat än.
Coolt! Brasilien editionNytt keramiskt bezel-inlägg till Tisell damp ner idag. Vad säger panelen, kan det vara något?
Ej monterat än.
Eftersom jag vet att Lantmännen är din favoritaffär så tar jag det som ett "fantastiskt, kör på det"Lantmännen edition
-You know you’ve been me !Eftersom jag vet att Lantmännen är din favoritaffär så tar jag det som ett "fantastiskt, kör på det"
.
Björklöven edition!Nytt keramiskt bezel-inlägg till Tisell damp ner idag. Vad säger panelen, kan det vara något?
Ej monterat än.
Eller Svenne Rubins edition!Lantmännen edition
Där sa du det . Fan nu har jag pyssel resten av kvällen. Drar mig lite för att ploppa av bezelen .Coolt! Brasilien edition
Stratus skyÄlskar den! Kööööp! Är det den dom kallar "Northen sky" ?
Tycker nog att Brasilien-Edition är ett bättre namn dåBjörklöven edition!
Eller Svenne Rubins edition!
Jag har en Lantmännen keps någonstansLantmännen edition
Väldigt, väldigt fin. Klassisk look, kan inte gå fel.Eftersom att jag gick bet på Traska mint så kanske jag ska denna som jag tittade på dagen innan?
Vad tycker ni?
Homage och micromärken är inte likställdaFan denna tråd öppnade verkligen mina ögon för hommage klockor eller microbrands man kanske ska kalla dom!
Lär nog slå till på någon inom en snar framtid!
Haha! Avundsjukan har många ansikten..!Tycker nog att Brasilien-Edition är ett bättre namn då