Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blackur Fridayajúr?Nej tyvärr, varken Valborg eller midsommar.
I början av augusti är det ”verslunarmannahelgi”, som översatt blir typ köpmannahelgen.
Midsommar är det jag saknar mest.
Det, Frödinge ostkaka och Skogaholmslimpa
Vaer? Typ som den här fast svart?Nja, det närmast vi har kommit nu är denna Farer fast med svart/mörk urtavla. Det var inte det märket men den är verkligen lik. Jakten fortsätter!
Svartur föstudagur !Blackur Fridayajúr?
Vaer?
Ja men typ och mer färg i siffrorna (så att det sticker ut)Blackur Fridayajúr?
Vaer? Typ som den här fast svart?
Nomos Club eller Nomos Ahoi?Ja men typ och mer färg i siffrorna (så att det sticker ut)
Guld på armen och åker Saab 9-5 gissar jag? Fint ska det vara!Hoppas ni alla får en trevlig valborg trots omständigheterna som råder!
Wow, galet cool!!En ny Ward igen 40mm
Helt rättGuld på armen och åker Saab 9-5 gissar jag? Fint ska det vara!
Gaah, ska man slå till och avvika från planen. Eller ska man följa sin ursprungliga idé!Du som missade förra släppet av TRASKA Freediver kan slå till NU!!
https://www.traskawatch.com/freediv...il&utm_term=0_c61a590032-75bb7f5aa5-164606235
Haha, den eviga frågan! Jag är väldigt impulsiv av mig men har insett att åtminstone jag blir lyckligare av att spara och vänta in de där pjäserna som man länge har gått och suktat efter istället för att kasta sig över allting som verkar spännande men visst är det kul att prova på mycket nytt.Gaah, ska man slå till och avvika från planen. Eller ska man följa sin ursprungliga idé!
Är det en Nomos du söker? EDIT: skitsen på bollenNja, det närmast vi har kommit nu är denna Farer fast med svart/mörk urtavla. Det var inte det märket men den är verkligen lik. Jakten fortsätter!
Fasen det här med färger blir oftast blått eller svart.Du som missade förra släppet av TRASKA Freediver kan slå till NU!!
https://www.traskawatch.com/freediv...il&utm_term=0_c61a590032-75bb7f5aa5-164606235
Nomos Club eller Nomos Ahoi?
Är det en Nomos du söker? EDIT: skitsen på bollen
Har någon föreslagit Linjer än?Ja det är ju rätt stil men den absolut närmaste är fortfarande denna Farer, fast med svart urtavla. Den är typ precis likadan, fast annat märke.. jag minns att jag egentligen kollade på dykare när jag hittade den klockan jag eftersöker.
Squale Root Beer, @Lindellc 's Hamtun Nanok och en grön Tisellsub.Vad är den ursprungliga idén förresten?
Du får ta den andra med steel bezel istället.FAAAAAAAN
Men ville ha denna fan va surt när man lägger den i korgen o den tar slut medans man ska betala.Du får ta den andra med steel bezel istället.
Borde vara reserverad i korgen, i alla fall vid checkout, i 10 min? Vissa sidor har ju till exempel en nedräkning för hur länge man har på sig.Men ville ha denna fan va surt när man lägger den i korgen o den tar slut medans man ska betala.
Den ligger i korgen men går ej betalaBorde vara reserverad i korgen, i alla fall vid checkout, i 10 min? Vissa sidor har ju till exempel en nedräkning för hur länge man har på sig.
Den ligger i korgen men går ej betala
Ja trist. Känner igen problemet. Man funderar dock en minut för länge innan man kommer till skott.Men ville ha denna fan va surt när man lägger den i korgen o den tar slut medans man ska betala.
Förlåt, menar alltså att det är dåligt att det inte är så. De borde ha så.Den ligger i korgen men går ej betala
Ja, jävla suktare!Förlåt, menar alltså att det är dåligt att det inte är så. De borde ha så.