• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

levman

Cartier
Varit lite doldis på slutet men idag dök min Traska upp. Någon mer som väntar på paket?

202EF253-BEC1-46BA-B716-8EC8A79DAFF4.jpeg


CAD9586B-78BA-4878-B763-F36B515C3F49.jpeg
90689AEA-4E14-4FC6-8647-BED54C8E4693.jpeg


Tänka sizea om till veckan!
 

HSK

Patek
2-Faktor
Nej tyvärr, varken Valborg eller midsommar.
I början av augusti är det ”verslunarmannahelgi”, som översatt blir typ köpmannahelgen.
Midsommar är det jag saknar mest.
Det, Frödinge ostkaka och Skogaholmslimpa :rolleyes:
Blackur Fridayajúr? :D
Nja, det närmast vi har kommit nu är denna Farer fast med svart/mörk urtavla. Det var inte det märket men den är verkligen lik. Jakten fortsätter!
Vaer? Typ som den här fast svart?
final%2B128.jpg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Gaah, ska man slå till och avvika från planen. Eller ska man följa sin ursprungliga idé!
Haha, den eviga frågan! :D Jag är väldigt impulsiv av mig men har insett att åtminstone jag blir lyckligare av att spara och vänta in de där pjäserna som man länge har gått och suktat efter istället för att kasta sig över allting som verkar spännande men visst är det kul att prova på mycket nytt. :)
 

The-klimp

Breitling

Bilagor

  • Beagle_Barenia_green_922x922.jpg
    Beagle_Barenia_green_922x922.jpg
    51.7 KB · Visningar: 7

Olsson

Cartier
Gjorde min Zelos redo inför sommaren. Återställde patineringen med hjälp av lite Ketchup och sedan fick jag idag hem ett härligt Zuludiver-gummi i orange somrig färg ;)

Trevlig och smidig affär här på KS av @Royal Straps , fick hem det på 1 arbetsdag.

Nu blir det lite hemmagjord Sushi och någon öl i solen på balkongen, trevlig Valborg tråden! :)

upload_2020-4-30_17-17-59.jpeg
 
Topp