Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har velat i någon timme nuJapp! Helt klart! Men ska du inte köra Salmon då????
Jag har velat i någon timme nu
Just nu ligger Stratus sky i korgen,men väljer mellan Stratus eller Snowy.
Haha fyfan ser ut som kondomer på toppen.
Jag väljer denna åt dig så du slipper vela fram och tillbaka
Riktigt bra! Snyggt jobbatJaha, så fick det bli.
Möt Tisell Marine Diver - Brasilien Edition.
(Namnet är donerat av @Lindellc )
RadiorörHaha fyfan ser ut som kondomer på toppen.
Grymt med handjagat .
Jag väljer denna åt dig så du slipper vela fram och tillbaka
Glömde.. Trevlig Valborg..
Snyggt! För tankarna till den här lilla rackabajsaren:Jaha, så fick det bli.
Möt Tisell Marine Diver - Brasilien Edition.
(Namnet är donerat av @Lindellc )
Jag har velat i någon timme nu
Just nu ligger Stratus sky i korgen,men väljer mellan Stratus eller Snowy.
Snyggt! Har du redan hunnit ägga den?Glömde.. Trevlig Valborg..
Nope ska inte ägga denna. Men märkte att den blev liiiite mörkare efter någon timme..Snyggt! Har du redan hunnit ägga den?
Tre månaders patina direkt. Kanske ett rödvinsbad så här på självaste valborg
Bra som tusan den där. Ta det lugnt med spriten idag bara så det inte blir "så här på kväljningen" istället .Lite microflygare på kvällningen
Nej, har inte fått svar än. Skickade in via formuläret på hemsidan men han skrev i sitt utskick (efter att jag redan anmält) att man skulle mejla honom direkt så jag ska göra det imorgon om jag inte fått svar då.Fick du något svar från traska? @MaBr
Tack Nä det är ingen riskBra som tusan den där. Ta det lugnt med spriten idag bara så det inte blir "så här på kväljningen" istället .
Ser riktigt bra utTavlan är verkligen magisk i olika ljus..
Inga problem alls. Bezelen satt så hårt så det fick bli byte a la rock n roll. Alltså kötta av det gamla på plats och på med det nya. Det gamla har numera gått vidare till dom sälla jaktmarkerna om man säger så . Det kostar att ligga på topp som det så vackert heterTjusigt! Hur gick det med vridningen?
Vadförslau ?Stötte på denna på KOS, eller rättare sagt stöter på, och kan inte låta bli att tänka på dig @Equilibrium.
Jag skrev direkt till han igår och inte fått svar ännu så det är bara att vänta då..Nej, har inte fått svar än. Skickade in via formuläret på hemsidan men han skrev i sitt utskick (efter att jag redan anmält) att man skulle mejla honom direkt så jag ska göra det imorgon om jag inte fått svar då.
No pain no gain som man säger om brasiliansk! Vad använder du för lim?Inga problem alls. Bezelen satt så hårt så det fick bli byte a la rock n roll. Alltså kötta av det gamla på plats och på med det nya. Det gamla har numera gått vidare till dom sälla jaktmarkerna om man säger så . Det kostar att ligga på topp som det så vackert heter
Vadförslau ?
Inte allsÄr det från Nationalteatern? ”Vafördlau, en gubbe?!”
Sorry glömde länka
https://klocksnack.se/threads/quicksilver-quartz-pb.131304/
Obs notera glimten i ögat.
Fasen kanske är ute på hal is nu.
Dubbelhäftande 3M funkar bra. Vissa inlägg har redan förpreppad tape men inte min.No pain no gain som man säger om brasiliansk! Vad använder du för lim?
I väntan på att Squale 1545 heritage ska dyka upp så beställde jag en BB-homage och ett brunt ilägg från Ali härom veckan. Trälim är det enda som är stapelvara här så jag ska väl försöka hitta nåt annat. Hittade en hobbyaffär på nätet som sålde hypo-cement, men man får kanske fler träffar om man vet det svenska namnet på varan?