• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
:)

Fortfarande vaken!
”Det är inte spindelväv det är mitt skägg och gå ut min korg äckliga barn!”
I brist på klockrelaterat i inlägget frågar jag hur många hör som haft en Squale 1545 heritage? (Spam) börjar tröttna på att bumpa min köpesannons. :confused:
Och vågar man byta visare på den?
Vad för visare hade du tänkt byta till?
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
:)

Fortfarande vaken!
”Det är inte spindelväv det är mitt skägg och gå ut min korg äckliga barn!”
I brist på klockrelaterat i inlägget frågar jag hur många hör som haft en Squale 1545 heritage? (Spam) börjar tröttna på att bumpa min köpesannons. :confused:
Och vågar man byta visare på den?
Haha du är också uppväxt med detta hör jag.
Helt plötsligt kommer saker upp till ytan som hör till PM till dig.
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Delma har en ganska kompetent dykare Blue Shark :) nästan så den behövs i vardagen...47 mm och nästan 2 cm tjöck. Man ser att den är stooor på den lilla lilla datumrutan. 4000 m bord enästan vara att betrakta som vattentät.

Delma-Blue-Shark-III-4000-Compressor-Diver-Dive-Watch-Deep-Depth-9.jpg


https://www.ablogtowatch.com/delma-blue-shark-iii-4000-meter-dive-watch-review/
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Delma har en ganska kompetent dykare Blue Shark :) nästan så den behövs i vardagen...47 mm och nästan 2 cm tjöck. Man ser att den är stooor på den lilla lilla datumrutan. 4000 m bord enästan vara att betrakta som vattentät.

Delma-Blue-Shark-III-4000-Compressor-Diver-Dive-Watch-Deep-Depth-9.jpg


https://www.ablogtowatch.com/delma-blue-shark-iii-4000-meter-dive-watch-review/
Riktigt grym, dock ganska biffig men det är ju meningen. Priset däremot känns inte roligt.
Förstår inte riktigt vad som berättigar det.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Kommer ihåg när man såg första filmen, man var la typ 12, har för mig den kom -82, då var man gott impad. Såg den på risig kopierad VHS, grymt var det.
Ja och man såg inte film en gång på den tiden. Rassliga VHS som gick om och om igen. Bodde i skogen med på den tiden så kan ju tänka dig hur mkt tid man tillbringade där lekandes "Rambo" :p
 
Topp