• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kreacon

Audemars
Eftersom att jag gick bet på Traska mint så kanske jag ska denna som jag tittade på dagen innan?
Vad tycker ni?
58D8FB0A-54AE-4C85-9158-DB9B386E696B.jpeg
Nodus är mumma. Sjukt bra kundvård oxå.
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Ja va fasen det är ju valborg. Bjussar på en gammal slagdänga i majestätisk stil.
Fantastiska Glenn Hughes och denna gången får han sjunga lead istället för Coverdale.
Klockbild för topic medföljer, det är sen gammalt :D. Rock on gubbs och gumms och stay safe.
GROKCmj.jpg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Albert Collins levererar som vanligt med sin alldeles egna stil :D
Tyckte den var passande ikväll.... ;)

Jag räknar Tudorn till affordable då dessa går ner i värde som bara den, från 26k till kanske 16k på beg-marknaden. Bra klocka för 16k må jag säga :)

Vad lyssnar ni mikros:ar på denna valborgsmässoafton? :)
 
Senast ändrad:

Kreacon

Audemars
:)
Spelet gick ut på att man skulle få Yllet hem till Göteborg igen genom alla fasorna.
-Haha, det är inte ofta... jag sett en levande kofta !

Fortfarande vaken!
”Det är inte spindelväv det är mitt skägg och gå ut min korg äckliga barn!”
I brist på klockrelaterat i inlägget frågar jag hur många hör som haft en Squale 1545 heritage? (Spam) börjar tröttna på att bumpa min köpesannons. :confused:
Och vågar man byta visare på den?
 
Topp