• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nilas

Patek
2-Faktor
Vad kul :) Ja och var ute tills det ringde i klockan vid dörren. Och då ville man inte gå in. Nu får man tvinga ut ungarna som bara säger att det inte finns något att göra ute :confused: Viss skillnad på fantasin :dead:
Samma här. Byggde trevånings trädkojor fem meter upp i ekarna. Föräldrarna var imponerade.
Dagens föräldrar hade fått hjärtinfarkt innan vi ens hade hunnit slå i första spiken :D.
Vi överlevde allihopa.
 

Kalvin

Rolex
2-Faktor
San martins pilot önskar er en trevlig 1maj.
Fortfarande mycket nöjd. Skulle kunna klara mig med denna.. Kommer dock inte hända;)
IMG_20200501_110048.jpg
 

Chumba

Rolex
Satan i gatan vad bra den är, den klär ju i allt! Det som stack ut mest var orange gummi och mörkt läder, det blev kanon. :)

Själv kör man vidare på denna idag. Förutom QC-problemen så är jag väldigt nöjd.
PSX_20200501_111200.jpg
Ja det orangea gummit fick sitta kvar. Det är samma här, trots problemet så är jag nöjd. Så brukar det inte kännas:D. Måste även säga att den gröna är riktigt läcker.. Den blå med för den delen. Var det ingen som gick för den svarta?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja det orangea gummit fick sitta kvar. Det är samma här, trots problemet så är jag nöjd. Så brukar det inte kännas:D. Måste även säga att den gröna är riktigt läcker.. Den blå med för den delen. Var det ingen som gick för den svarta?
Rätt val! Inte jag heller, brukat bli avtänd när det inte är ok ur lådan men denna får sitta på trots att tavlan inte ens är ok och det syns hela tiden. :D @Jordad köpte väl en svart tror jag?
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Stratus sky till den blåa sekunden ser läckrast ut imo.
Hade personligen gått på ss-vridringen till den men nu var det inte det som efterfrågades :)
Ja den blå eller va man ska kalla den måste va läcker i solen :)
Snyggt med SS med men tänker det bryter av mot det ljusa med svart insert.
 
  • Like
Reactions: v0n
Topp