Vad kulVi hade med skogen invid knutarna, tillbringade hela dagarna i skogen med. Lekte vi inte krig så var det upptäcktsfärd. Helt i motsats till dagens kids![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kulVi hade med skogen invid knutarna, tillbringade hela dagarna i skogen med. Lekte vi inte krig så var det upptäcktsfärd. Helt i motsats till dagens kids![]()
Samma här. Byggde trevånings trädkojor fem meter upp i ekarna. Föräldrarna var imponerade.Vad kulJa och var ute tills det ringde i klockan vid dörren. Och då ville man inte gå in. Nu får man tvinga ut ungarna som bara säger att det inte finns något att göra ute
Viss skillnad på fantasin
![]()
Satan i gatan vad bra den är, den klär ju i allt! Det som stack ut mest var orange gummi och mörkt läder, det blev kanon.Vare sig ni vill eller inte så kommer ni nu få se bilder på min bandbytarfest jag har haft på morgonen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det orangea gummit fick sitta kvar. Det är samma här, trots problemet så är jag nöjd. Så brukar det inte kännasSatan i gatan vad bra den är, den klär ju i allt! Det som stack ut mest var orange gummi och mörkt läder, det blev kanon.
Själv kör man vidare på denna idag. Förutom QC-problemen så är jag väldigt nöjd.
![]()
Rätt val! Inte jag heller, brukat bli avtänd när det inte är ok ur lådan men denna får sitta på trots att tavlan inte ens är ok och det syns hela tiden.Ja det orangea gummit fick sitta kvar. Det är samma här, trots problemet så är jag nöjd. Så brukar det inte kännas. Måste även säga att den gröna är riktigt läcker.. Den blå med för den delen. Var det ingen som gick för den svarta?
Sevärd bara för det är Rambo men den är sjukt brutal mer överdriven än vanligt.Hur var filmen, något att ha?
Ja, en svart. Den känns ärligt lite tråkig jämfört med era snygga urRätt val! Inte jag heller, brukat bli avtänd när det inte är ok ur lådan men denna får sitta på trots att tavlan inte ens är ok och det syns hela tiden.@Jordad köpte väl en svart tror jag?
Den är inte tråkig, den är clean! Väldigt snyggt med den sekundvisaren också, jag gillar inte den röda lika mycket.Ja, en svart. Den känns ärligt lite tråkig jämfört med era snygga ur
Jag får nog ta och köpa ett sådant där oranget gummiband med. Är det Barton?
![]()
Ser tyvärr ingen större skillnad på bildernaHJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white
2. Stratus sky
Vilken färg tycker du?
![]()
![]()
Övre är vit undre lite ljusblå.Ser tyvärr ingen större skillnad på bilderna![]()
Jag tycker inte heller att det är någon större skillnad,men snygg är den alltHJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white
2. Stratus sky
Vilken färg tycker du?
![]()
![]()
Kanske den blåaktiga,kan bli snyggt i solskenÖvre är vit undre lite ljusblå.
Är ni färgblindaJag tycker inte heller att det är någon större skillnad,men snygg är den allt
Stratus sky till den blåa sekunden ser läckrast ut imo.HJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white
2. Stratus sky
Vilken färg tycker du?
![]()
![]()
Ja nuuuuu ja....va en jävulsk skillnadÄr ni färgblinda
Dessa gör sig bättre.
![]()
![]()
Jag hade kört på den vita. Eller den vitare dåHJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white Vit
2. Stratus sky ljusblå
Vilken färg tycker du?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahh, trodde det var samma i lite olika ljus och sunbursten som skiftade.Övre är vit undre lite ljusblå.
Kåldolmar och kalsipper!Vad kommer det ifrån? Känner igen men kan inte placera.
Här missar man kåldolmar och kalsipperkväll i tråden bara för att man går i säng tidigt. Här kommer botgöring med skivomslaget och notera tjänarens bakoframskor
![]()
/ P
Ja här syns det tydligt men på dom tidigare bilderna var det knappt någon skillnad alls tyvärr.Är ni färgblinda
Dessa gör sig bättre.
![]()
![]()
En av varjeÄr ni färgblinda
Dessa gör sig bättre.
![]()
![]()
Vit!HJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white Vit
2. Stratus sky ljusblå
Vilken färg tycker du?
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag hade valt 2anHJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white Vit
2. Stratus sky ljusblå
Vilken färg tycker du?
![]()
![]()
![]()
![]()
Så du tänker såJag hade valt 2an
Ja den blå eller va man ska kalla den måste va läcker i solenStratus sky till den blåa sekunden ser läckrast ut imo.
Hade personligen gått på ss-vridringen till den men nu var det inte det som efterfrågades![]()
Snusk pellar!Så du tänker så
Ja det lutar åt den,jag har en jäkla beslutsångest jämt o det gäller allt.