Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ryck pluggen nu, do it do it.....Så du tänker så
Ja det lutar åt den,jag har en jäkla beslutsångest jämt o det gäller allt.
Ibland såSå du tänker så
I DID IT YEEEEY!!Ryck pluggen nu, do it do it.....
Mkt snygg jag missade likasamma med Svart insert på en tusendels sekund eller något.Råkade beställa denna igår innan alla skrev om deras problem med den..Får hoppas att de åtgärdat dessa nu och att den är problemfri..
Grattis i förskott då . Snyggt jobbat.I DID IT YEEEEY!!
TackarGrattis i förskott då . Snyggt jobbat.
Fan vad tråkigt, men det blev ju en jävligt bra ersättare..Mkt snygg jag missade likasamma med Svart insert på en tusendels sekund eller något.
Gött, blev den laxfärgade då får man antaOrder lagd på Nodus Retrospect nu bara vänta.
Haha kanske det,vanligtvis gillar jag att få emot strömmenGött, blev den laxfärgade då får man anta
Vit är mer användbar. Svårare att tröttna på också tror jag.HJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white Vit
2. Stratus sky ljusblå
Vilken färg tycker du?
Det får vi hoppas har haft den mörkgrå innanFan vad tråkigt, men det blev ju en jävligt bra ersättare..
Jo men har 5-6 klockor och byter med tänkte jag,sen är blå somrigt o passar sig nu dock gör iof vit det medVit är mer användbar. Svårare att tröttna på också tror jag.
hahaha, fifan vad jag hatar beslutsångest, tillverkarna borde hålla sig till ett alternativHaha kanske det,vanligtvis gillar jag att få emot strömmen
Ja den blå var snygg och har du lite basic färger redan så är det en bra krydda i kompotten!Jo men har 5-6 klockor och byter med tänkte jag,sen är blå somrigt o passar sig nu dock gör iof vit det med
Ja precishahaha, fifan vad jag hatar beslutsångest, tillverkarna borde hålla sig till ett alternativ
Jag köpte en blå no date vid förra släppet. Helnöjd med både funktionen och kvaliteten.Råkade beställa denna igår innan alla skrev om deras problem med den..Får hoppas att de åtgärdat dessa nu och att den är problemfri..
Skönt att höra..den blå är riktigt fin med. Valde mellan de två.Jag köpte en blå no date vid förra släppet. Helnöjd med både funktionen och kvaliteten.
Jag har en Heimdallr sub. Och kvalitet för pengen som dom kostar är löjligt bra.Heimdallr tuna full steel eller Heimdallr SKX. Någon som kan dela med sig erfarnheter av märket? Lika bra som San Martin?
Kan bara hålla med.Jag har en Heimdallr sub. Och kvalitet för pengen som dom kostar är löjligt bra.
Vit! Tycker jag.HJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white Vit
2. Stratus sky ljusblå
Vilken färg tycker du?
Lite för ljus blå för min del, så jag säger vit!HJÄLP mig nu mina vänner.
1. Snowy white Vit
2. Stratus sky ljusblå
Vilken färg tycker du?
Kan bara hålla med.
Beställer ni från wrwatches eller heimdallr själva?Jag har en Heimdallr sub. Och kvalitet för pengen som dom kostar är löjligt bra.
Samma här. Det är en av mina största personliga problem som dagligen ställer till det. Inte minst med klockor, där åtskilliga tusenlappar gått åt för att köpa och sälja och vela.Så du tänker så
Jag köpte min här på forumet, och jag är ganska säker på att @Chumba gjorde det sammaBeställer ni från wrwatches eller heimdallr själva?
Vi båda hittade dom på här på KS..Beställer ni från wrwatches eller heimdallr själva?