• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Code

AKA Vincent B
Liten jämnförelse bara för och visa hur magisk tavlan är på San Martin. OTROLIGT mycket valuta för pengarna. Menar Brons boett, 200m vattentät, kupat safirglas. Vad mer behöver man? :D

San Martin vs Seiko sumo vs Seiko 5..
Seiko nh35 vs Seiko 6r35 vs Seiko 4r36..
PicsArt_05-01-07.59.21.jpg
PicsArt_05-01-07.59.29.jpg
PicsArt_05-01-08.00.32.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Ja det är galet vad de eskalerat i pris de senaste åren :eek:
Jag bytte till mig den i Julas. Hade en sbbn029 till salu och nämnt att jag ville ha en 6105. Fick erbjudandet samma dag jag skapade annonsen och det kunde jag inte tacka nej till :) Tack igen @-RI- :happyhappy:
Edit: Nu är ju inte denna i mint men det gör den egentligen bara trevligare enligt mig :happyhappy:
Gött! Ja håll i den hårt, så cool :)
Har även noterat att 6309 börjat sticka iväg rejält i pris och mår lite dåligt av hur många såna man moddat sönder o samman, jaja man lever bara en gång hehe
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Gött! Ja håll i den hårt, så cool :)
Har även noterat att 6309 börjat sticka iväg rejält i pris och mår lite dåligt av hur många såna man moddat sönder o samman, jaja man lever bara en gång hehe
Ja jag ska hålla i den :happyhappy:
Hade min 6309 till salu vid ett par tillfällen. "Man kan ju alltid hitta en ny" Meeen nej, den får stanna. Måste lära mig att man kan behålla klockor och att de inte mår dåligt av att man inte använder dom. Är ju relativt ny inom "samlandet" och alltid använt de jag haft. Får ställa om tankarna lite :) Den är ju inte heller mint men fungerar mkt bättre än vissa nyare skx jag haft. 6105an är servad av rogart-63 förra sommaren så den tickar med på fint :)
 
  • Like
Reactions: v0n
Topp