Jättekonstigt. Det är en stilig, välbyggd klocka.Ja, konstigt att ingen köpt den
Hade det varit 40mm varianten hade jag redan haft den på handleden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jättekonstigt. Det är en stilig, välbyggd klocka.Ja, konstigt att ingen köpt den
Hade det varit 40mm varianten hade jag redan haft den på handleden.
Svart med blå lumeFresta mig inte för mycket nu
Färg på urtavla?
Fan vet inte vad du gör med dina bilder men du skulle ju få en komsum reklam klocka att se ut att kosta en 100k..Lite jämnförelse bara för och visa hur magisk tavlan är på San Martin. OTROLIGT mycket valuta för pengarna. Menar Brons boett, 200m vattentät, kupat safirglas. Vad mer behöver man?
San Martin vs Seiko sumo vs Seiko 5..
Ja, vad fotar du med @Vincentb ?Fan vet inte vad du gör med dina bilder men du skulle ju få en komsum reklam klocka att se ut att kosta en 100k..
Hehe tack.. Tar det som en komplimangFan vet inte vad du gör med dina bilder men du skulle ju få en komsum reklam klocka att se ut att kosta en 100k..
Gött! Ja håll i den hårt, så coolJa det är galet vad de eskalerat i pris de senaste åren
Jag bytte till mig den i Julas. Hade en sbbn029 till salu och nämnt att jag ville ha en 6105. Fick erbjudandet samma dag jag skapade annonsen och det kunde jag inte tacka nej till Tack igen @-RI-
Edit: Nu är ju inte denna i mint men det gör den egentligen bara trevligare enligt mig
Startade upp min p30 pro igår, får se om jag kan nå upp till dina bilderHuawei p20..
Bildredigering med massor av kontrasthöjning, har jag rätt då?Huawei p20..
Hehe tack.. Tar det som en komplimang
Det var det. Men jag har ju samma telefon..jag har tydligen inget att skylla på..Huawei p20..
Du får redigera bilderna och ösa på med kontrast.Startade upp min p30 pro igår, får se om jag kan nå upp till dina bilder
Håll mig överst på listan är du snäll. Blir suget efter att sälja för stort så hojta till över PMSvart med blå lume
Yes handlar även om ljus, inställningar mmStartade upp min p30 pro igår, får se om jag kan nå upp till dina bilder
Ja jag ska hålla i denGött! Ja håll i den hårt, så cool
Har även noterat att 6309 börjat sticka iväg rejält i pris och mår lite dåligt av hur många såna man moddat sönder o samman, jaja man lever bara en gång hehe
Mmm och det har jag noll koll påYes handlar även om ljus, inställningar mm
Nja liiiite men inget överdrivet. Tidningarna redigerar också..Bildredigering med massor av kontrasthöjning, har jag rätt då?
Vad gör den för nytta i lådan? Den ska sitta på armen.. Testa ett svart nato..Fan den är ju fin ändå... Kanske åker tillbaka i lådan
Klockan är jäkligt braDessa är OREDIGERADE..
Ja den ska du inte säljaFan den är ju fin ändå... Kanske åker tillbaka i lådan
Har 12 klockor jag försöker rotera på ett någorlunda normalt sätt just nuVad gör den för nytta i lådan? Den ska sitta på armen.. Testa ett svart nato..
Brons plus rymdsten är skoj och snyggt!Fan den är ju fin ändå... Kanske åker tillbaka i lådan
Läs det jag skrev några rader upp. Du kommer ändå köpa en annan om du säljer denna Det är så jag gjort Så nu ska de nog börja stanna iställetHar 12 klockor jag försöker rotera på ett någorlunda normalt sätt just nu
Och för ett litet bevis på att bilderna är oredigerade, titta på första bilden och på min arm. Ser "naturlig" ut..Dessa är OREDIGERADE..
12? Då har du tid och plats för några till...Har 12 klockor jag försöker rotera på ett någorlunda normalt sätt just nu
Precis så är det. Bilderna så bra att man knappt kan stå emot. San Martin i brons gör sig något så otroligt bra på bild.....Fan vet inte vad du gör med dina bilder men du skulle ju få en komsum reklam klocka att se ut att kosta en 100k..
Absolut inget fel i att redigera sina bilder så länge det inte ser onaturligt utNja liiiite men inget överdrivet. Tidningarna redigerar också..
Bättre i verkligheten enligt mig..Precis så är det. Bilderna så bra att man knappt kan stå emot. San Martin i brons gör sig något så otroligt bra på bild.....