Code
AKA Vincent B
Ute i dagsljus ser tavlan ännu sjukare ut..Precis så är det. Bilderna så bra att man knappt kan stå emot. San Martin i brons gör sig något så otroligt bra på bild.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ute i dagsljus ser tavlan ännu sjukare ut..Precis så är det. Bilderna så bra att man knappt kan stå emot. San Martin i brons gör sig något så otroligt bra på bild.....
Sälj dom andra iställetHar 12 klockor jag försöker rotera på ett någorlunda normalt sätt just nu
Fram med chipsskålen!
Då har du nåt o göra under dessa Corona tider..
Min hemlighet är att jag lägger undan klockor i perioder så slipper man försöka få med dem i rotationen. Ha en låda med fyra/sex klockor som du lägger undan ett halvår. Då blir det extra kul när du plockar fram dem igen. Kan också rekommendera att köra lite på säsong. Lägga undan sommarklockorna när säsongen är över och ta fram dem det kommande året. Sjukt kul när man väl plockar fram dem då. Som att man köpt nya igen.Har 12 klockor jag försöker rotera på ett någorlunda normalt sätt just nu
Bra tips! Jag brukar istället sälja dem (med förlust) för att sedan ångra mig (köpte ju för att jag ville ha) och då blir det dyrare. Lägga undan låter som en mycket bättre strategi!Min hemlighet är att jag lägger undan klockor i perioder så slipper man försöka få med dem i rotationen. Ha en låda med fyra/sex klockor som du lägger undan ett halvår. Då blir det extra kul när du plockar fram dem igen. Kan också rekommendera att köra lite på säsong. Lägga undan sommarklockorna när säsongen är över och ta fram dem det kommande året. Sjukt kul när man väl plockar fram dem då. Som att man köpt nya igen.
Precis så gör jag, kallar den lattjolajbanlådanMin hemlighet är att jag lägger undan klockor i perioder så slipper man försöka få med dem i rotationen. Ha en låda med fyra/sex klockor som du lägger undan ett halvår. Då blir det extra kul när du plockar fram dem igen. Kan också rekommendera att köra lite på säsong. Lägga undan sommarklockorna när säsongen är över och ta fram dem det kommande året. Sjukt kul när man väl plockar fram dem då. Som att man köpt nya igen.
Tack. Den blev såld snabbare än ett knivslagsmål i en telefonkiosk.Någon måste ju köpa denna av @Ontrackpiraten
https://klocksnack.se/threads/rea-36-dykare-richard-legrand.127997/
Hade jag inte haft en själv så hade jag köpt den. Otroligt prisvärd och snygg klocka! Köp köp köp!
Den något fruktansvärt snyggDen här är nästan perfekt alltså, svår att se något fel, blir nästan sugen!
https://wornandwound.com/review/hands-on-christopher-ward-c60-sapphire/
Heads up, jag säljer min flieger, en Speedbird III PRS-22, inspirerad av IWC Mark XI om det är intressant. Priset är sänkt en aning över valborgshelgen:Provkörning av flieger-strap på Ocean One. Det är verkligen hög tid att skaffa en flygare till samlingen...
(Obs. bilden är modifierad med massor av filter )
Inte testat, men jag var väldigt nära att köpa deras kickstarter model A. Tycker den var väldigt fin. Var också nära att slå till på den där dressklockan på sista bilden. Mycket fin tycker jag.Någon som testat Seals klockor?
Jag såg den tidigare. Trevlig klocka men inte riktigt vad jag letar efter. Tack för tipset ändå.Heads up, jag säljer min flieger, en Speedbird III PRS-22, inspirerad av IWC Mark XI om det är intressant. Priset är sänkt en aning över valborgshelgen:
https://klocksnack.se/threads/speedbird-iii-prs-22-pilot-prissänkning-denna-helg.130911/
(Sorry för reklamen)
Det var samma som jag fastnade för.Inte testat, men jag var väldigt nära att köpa deras kickstarter model A. Tycker den var väldigt fin. Var också nära att slå till på den där dressklockan på sista bilden. Mycket fin tycker jag.
Härligt!Tack. Den blev såld snabbare än ett knivslagsmål i en telefonkiosk.
Christophers och klockvärldens bästa släpp på många år. En fullträff!Den här är nästan perfekt alltså, svår att se något fel, blir nästan sugen!
https://wornandwound.com/review/hands-on-christopher-ward-c60-sapphire/
Även om man inte gillar modellerna så är det kul att de är nyskapande och testar lite olika tillverkningstekniker, stilar m.m. och dessutom till ett förhållandevis lågt pris jämfört med många andra märken.Christophers och klockvärldens bästa släpp på många år. En fullträff!
Får man vara lite tråkig och tycka att den monokroma är snyggast? Alla är dock jättefina. Är lite svag för gröna klockor överlag, men det är något med monokroma klockor och dess universialitet och mångsidighet som alltid lockar.Ja, en svart. Den känns ärligt lite tråkig jämfört med era snygga ur
Jag får nog ta och köpa ett sådant där oranget gummiband med. Är det Barton?
Japp. Det känns som att de verkligen försöker ta designen vidare. Klassiska klockor, men med vidareutvecklade designer och material. Deras Pepsi-GMT är t ex en fantastisk vidareutveckling på Pepsi-klockor.Även om man inte gillar modellerna så är det kul att de är nyskapande och testar lite olika tillverkningstekniker, stilar m.m. och dessutom till ett förhållandevis lågt pris jämfört med många andra märken.
Snygg! Själv kör jag denna bronsaren idag.Kör väl denna idag med..(oredigerad bild)..
Ja precis. Om man lägger undan och sedan plockar fram dem men ändå inte känner något sug på att använda någon av klockorna. Dvs man har noll intresse för klockan. Då ska man sälja den. Som du säger så köper man ju av en anledning.Bra tips! Jag brukar istället sälja dem (med förlust) för att sedan ångra mig (köpte ju för att jag ville ha) och då blir det dyrare. Lägga undan låter som en mycket bättre strategi!
Grymt fin! Redigerad eller ejSnygg! Själv kör jag denna bronsaren idag.
Här dock en mycket redigerad bild .
Den är ju grym, hade den svarta som förstaval. Men sen dök "polarwhite" upp.. Och det stämmer Orange Barton är det..Ja, en svart. Den känns ärligt lite tråkig jämfört med era snygga ur
Jag får nog ta och köpa ett sådant där oranget gummiband med. Är det Barton?
Vacker så man blir blöt i ögat, älskar den diskreta placeringen av Suwaloggan Kul med årsklocka ocksåAppropå gamla Seikos @Von Denna ligger mig varmt om hjärtat. Köptes utan någon vidare info. Köpt i Norje '84. Var rätt nött när jag fick den. Men visade sig vara tillv. '81 (födelseår) så renoverade och servade den. Lär inte heller säljas så ni vet 7549-7010 (Ej redigerad och dammet får ni på köpet)