Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag tagit en av dessa!Jag tänkte att det skulle göra posten/tråden för annonsaktig. Men ok, en av varje då, och ett par att klicka upp själv.
Fasiken... tanken var inte att jag skulle bli sugen PMa pris på ventusen om den är kvarJag tänkte att det skulle göra posten/tråden för annonsaktig. Men ok, en av varje då, och ett par att klicka upp själv.
Ventusen? Den vill jag haNu har jag tagit en av dessa!
Vad tar ni?
Saknade en bronsare så det blev Zelos.Ventusen? Den vill jag ha
Jag blev också lite sugen på att fixa med bilder
Haha! Jag köper! Men enbart för den målande beskrivningen!Man borde kanske köra igång klocktillverkning:
Min kollektion kommer att ta sin inspiration från storstädernas gråa avgasfyllda betongghetton.
Bygga på generationer av hopplöshet och armod av utslitna förfäders envetna kamp för brödfödan. Naturens mångfacetterade föroreningar som i en seg gegga förenar skärgården med fastlandet, som en frisk bris av algblomning i ansiktet.
Nån som kan fortsätta utveckla klatschiga slogans ?
Tänker mig en prisbild ’45 tusen och uppåt
Man borde kanske köra igång klocktillverkning:
Min kollektion kommer att ta sin inspiration från storstädernas gråa avgasfyllda betongghetton.
Bygga på generationer av hopplöshet och armod av utslitna förfäders envetna kamp för brödfödan. Naturens mångfacetterade föroreningar som i en seg gegga förenar skärgården med fastlandet, som en frisk bris av algblomning i ansiktet.
Jag kan föreslå klocknamnet om jag får bli delägare. Det givna och ej redan tagna namnet ärMan borde kanske köra igång klocktillverkning:
Givetvis får du vara med på denna magiska resa !Jag kan föreslå klocknamnet om jag får bli delägare. Det givna och ej redan tagna namnet är
- Mitella deluxe automatic. "Klockan du ej känner att du bär"
Riktigt fin! Och med jubilee slipper du den utstickande ändlänken. Jag dras lite mellan denna, Smiths Everest, Lorier och Nodus. Tror någon av dem kommer vara perfekt.Klockbyte för kvällen även här.
Ett tag sen men den är långt ifrån bortglömd .
Du beskriver väldigt målande! Jag tänker direkt på Bolm Automaton, förutom algblomning och prisbilden.Man borde kanske köra igång klocktillverkning:
Riktigt fin! Och med jubilee slipper du den utstickande ändlänken. Jag dras lite mellan denna, Smiths Everest, Lorier och Nodus. Tror någon av dem kommer vara perfekt.
Tyckte det såg lite torrt ut en riktigt stadig lager till bra pris enligt mig.Tack! Östkust, ett par mil utanför Norrköping
Och fick ju inte med drycken på förra bilden.
Det dricks Bitburger här med
Så in i bängen!
Egentligen borde man ju ha minst ett par tre... fyra... identiska helsvarta GA-2100Glöm inte ”byteslördag”!
@inzomniac har ute en del objekt.
@Andersml D1 Milano vill ja ju ha, men det verkar svårt!
Här är mina bytesobjekt:
Tänk om det var som folkrace där man är tvungen att sälja bilen och såna grejer. Uschiamej!Glöm inte ”byteslördag”!
@inzomniac har ute en del objekt.
@Andersml D1 Milano vill ja ju ha, men det verkar svårt!
Här är mina bytesobjekt:
Får inte QR-koden i bakgrunden att funka.Så in i bängen!
Planerar storrensing i samlingen men denna gosse den går ingenstans!
Haha ja, och till ett bestämt högstapris. "Inga mikroklockor får kosta mer är 5000:- och du måste sälja om nån betalar det"Tänk om det var som folkrace där man är tvungen att sälja bilen och såna grejer. Uschiamej!
Nej, Gud bevare mig väl!Haha ja, och till ett bestämt högstapris. "Inga mikroklockor får kosta mer är 5000:- och du måste sälja om nån betalar det"