Fem minuter i soffan innan jag ska sätta en pizzadeg inför kvällen. Kör CW Makaira på armen i dag. Kände för något lite grövre i dag och då levererar denna onekligen. Solklar keeper i lådan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med till 100%Ja har inte tillverkaren någon egen historia så kan man ju alltid köra med sådana påhitt.
Monterad i Schweiz, var det inte så?
Superhype-deluxe.
Själv hade jag då hellre köpt en bra historiebok i ämnet för 18000kr. Säkert inget fel på klockan i sig men priset är helknas, enligt mig.
(har oftast fel )
Vet inte vad snuff är tyvärr, denna produkt är grovkornig och kittlar mustigt i näsanLät ju brutalt, typ som snuff?
Gick förbi Hukes i Malmö. De har börjat att sälja mikroklockor såg jag
Den där är jag sugen på att testa!Affordable fika
Det man betalar för är ju historien... om remington, Karlskoga, industrirevolutionen och hur kontrasten i tavlan ser ut som röken från morgonens första kaffekopp som bryter av mot den bländvita snön
Min är 38mm. Sitter fint o platt på armen, väldigt bekväm att bära. Köp inte 40mm om du inte gillar stora klockor, den integrerade länken gör att den bär lite större. Ej till salu.....just nu i alla fallDen där är jag sugen på att testa!
Är det 38 eller 40mm?
Skall den avyttras någon gång så ställer jag mig på kö.
Det sjuka i kråksången är att det ligger hyfsat nära hitte-på-historian...här om någon känner för lite pinsam eftermiddagsläsning:Vilken poesi
Jävvlar... De där har jag inte tänkt på den de skapade en katastroftråd här på KS.Gick förbi Hukes i Malmö. De har börjat att sälja mikroklockor såg jag
Hutlöst pris, ser inte vad som skulle rättfärdiga det om man ser till vad man får. Ännu en som sätter skyhögt pris för att hypa och få det till premium.
Borde enligt mig kosta max en tredjedel av priset.
Ja har inte tillverkaren någon egen historia så kan man ju alltid köra med sådana påhitt.
Superhype-deluxe.
Själv hade jag då hellre köpt en bra historiebok i ämnet för 18000kr. Säkert inget fel på klockan i sig men priset är helknas, enligt mig.
(har oftast fel )
Det sjuka i kråksången är att det ligger hyfsat nära hitte-på-historian...här om någon känner för lite pinsam eftermiddagsläsning:
https://klocksnack.se/threads/premiärvisning-ikväll-av-carl-gustaf-hos-mollstedts-ur-i-karlstad-klockan-18-30-20-30.120814/
Gärna lite foton för att egga köpsugnaVet inte om jag får göra reklam på detta viset, meddela gärna i så fall. Men jag tänkte försöka mig på att sälja här på KS för första gången, det är lite ovanligt - är mest en samlare och när det väl säljs något är det alltid på tradera. Så en större annons kommer inom närtid. Dock vill jag då ge den bästa tråden med de bästa människorna förtur så att säga , mikropriser försöker jag hålla. Alla är kompletta och i finfint skick, vissa har lite mer deskdiving-lines än andra. PM:a för mer info, bilder osv.
Timex Q reissue pepsi (nyskick)
Spinnaker Bradner SP-5062-22 beads of rice länk (blå-guld)
Zelos Swordfish brons Teal (i princip opatinerad)
Zelos Swordfish V2 Helical Blue
Ventus Northstar N-08 (med länk, full lume)
Casio G-Shock GW-B5600BL-1ER
Tror faktiskt att @FreakyLeo syftar på den historian . Har för mig att det finns en tråd på forumet angående denna klockan sedan tidigare.Det sjuka i kråksången är att det ligger hyfsat nära hitte-på-historian...här om någon känner för lite pinsam eftermiddagsläsning:
https://klocksnack.se/threads/premiärvisning-ikväll-av-carl-gustaf-hos-mollstedts-ur-i-karlstad-klockan-18-30-20-30.120814/
Jag tänkte att det skulle göra posten/tråden för annonsaktig. Men ok, en av varje då, och ett par att klicka upp själv.Gärna lite foton för att egga köpsugna
Lättsåld i annat fall, förutspår jag!
Jorå jag hänger med Finns det fler trådar än den jag länkade till menar du? Skitsamma iofs, är ganska långt från målgruppen ändå, pacifist som man är heheTror faktiskt att @FreakyLeo syftar på den historian . Har för mig att det finns en tråd på forumet angående denna klockan sedan tidigare.
Ja, kanske?Lättsåld i annat fall, förutspår jag!
Såg inte skogen för alla träd . Det var den tråden jag menade, sorry .Jorå jag hänger med Finns det fler trådar än den jag länkade till menar du? Skitsamma iofs, är ganska långt från målgruppen ändå, pacifist som man är hehe
Din Ventus! är så sugen på en Ventus. Tycker de ser grymma ut men det ligger längre ned på listan än lite annat tyvärr. Men den är riktigt fin!Jag tänkte att det skulle göra posten/tråden för annonsaktig. Men ok, en av varje då, och ett par att klicka upp själv.
Wow! Vilken utsikt från altanen. Öst-/Västkust? Utsikt kombinerat med dryck är en annan av mina hobbies.Blev byte så här på eftermiddagen, från NTH till Borealis. Övervakar grillen där kyckling ligger och gottar sig innan den blir till wok.
Tack! Östkust, ett par mil utanför NorrköpingWow! Vilken utsikt från altanen. Öst-/Västkust? Utsikt kombinerat med dryck är en annan av mina hobbies.
Ja har inte tillverkaren någon egen historia så kan man ju alltid köra med sådana påhitt.
Superhype-deluxe.
(har oftast fel )
Vilken poesi
Undrar vad dom har erbjudit återförsäljarna?Jo, det var ett evigt trassel av lögner och skitsnack. Skulle väl vara ett 2892 också tills någon påpekade att det var ett 2824 i?
Du har helt fel, den är inte värd mer än 3k MAX!
Passande känsla
... gå in och kolla på hemsidan. Har nog aldrig läst så mycket säljsnack som inte har ett jota med produkten att göra överhuvudtaget Med den logiken hade pitchen funkat lika bra till att sälja allt från papegojor till långtradare