Den e ombyggd på 80-90 talet nån gång men dessvärre inte ordentligt och även till calocker så allt krom är borttaget och igen svetsat men jag har tänkt återställa det sänka den lite och lacka den mint blå framöver
Nice! Lycka till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den e ombyggd på 80-90 talet nån gång men dessvärre inte ordentligt och även till calocker så allt krom är borttaget och igen svetsat men jag har tänkt återställa det sänka den lite och lacka den mint blå framöver
Sjukt snygg.. Sitter det nh35 urverk i den?Spinnaker idag
Tack så mycket! Har hållt på med denna nåtNice! Lycka till
Trevlig asfaltstavla. Misstänker att den är ännu finare irl?Spinnaker idag
Sjukt snygg.. Sitter det nh35 urverk i den?
@Vincentb Sitter ett Miyota 8215 i.Trevlig asfaltstavla. Misstänker att den är ännu finare irl?
Mmmumma! Väldigt lyckad enligt mig .Lite tidiga renders på Zelos kommande dykare
Går inte idag tyvärr. Byteslördag var ju igår .@Vincentb Sitter ett Miyota 8215 i.
@Remofflan tavlan är trevlig, lite som fint sandpapper. Den är rätt så diskret faktiskt, mer som en trevlig överraskning när man kikar närmre. Skulle säga att bezeln är det bästa på klockan, väldigt fin finish.
Den används sälla så är det nån som vill byta mot nåt 2-2,5k så är jag öppen för förslag.
Japp. Seastar-case 40/41 mm!Mmmumma! Väldigt lyckad enligt mig .
Nej nej, jag är ute i god tid till nästa bytarlördagGår inte idag tyvärr. Byteslördag var ju igår .
Lite tidiga renders på Zelos kommande dykare
Den är så bra den där, så synd att den har de där hemska visarna.Spinnaker idag
Smaken är verkligen som baken, tycker dom gör sig riktigt bra på den klockanDen är så bra den där, så synd att den har de där hemska visarna.
Riktigt snygg klocka!Tack! Östkust, ett par mil utanför Norrköping
Och fick ju inte med drycken på förra bilden.
Det dricks Bitburger här med
38-39 mm?Lite tidiga renders på Zelos kommande dykare
Snygg har du inte kvar din ds30? Ser den allt för sällan isåfall!Fan den är ju bra mysig!
Nej dessvärre ingen Damasko alls just nu, saknar dock båda två! Men var ”tvungen” att finansiera annatSnygg har du inte kvar din ds30? Ser den allt för sällan isåfall!