• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Spinnaker idag :snaphappy:
48CEFE52-B4D8-46F1-9400-C076D9BCD025.jpeg
5224B023-C44E-4647-A987-ED64BB804F6A.jpeg
DAACFFCF-4874-43EF-831D-F71823444375.jpeg
2C94D26B-0A34-40C9-A935-0B71D6355D22.jpeg
Sjukt snygg.. Sitter det nh35 urverk i den?

Sjukt snygg.. Sitter det nh35 urverk i den?
Trevlig asfaltstavla. Misstänker att den är ännu finare irl?
@Vincentb Sitter ett Miyota 8215 i.
@Remofflan tavlan är trevlig, lite som fint sandpapper. Den är rätt så diskret faktiskt, mer som en trevlig överraskning när man kikar närmre. Skulle säga att bezeln är det bästa på klockan, väldigt fin finish.
Den används sälla så är det nån som vill byta mot nåt 2-2,5k så är jag öppen för förslag.

@Vincentb Sitter ett Miyota 8215 i.
@Remofflan tavlan är trevlig, lite som fint sandpapper. Den är rätt så diskret faktiskt, mer som en trevlig överraskning när man kikar närmre. Skulle säga att bezeln är det bästa på klockan, väldigt fin finish.
Den används sälla så är det nån som vill byta mot nåt 2-2,5k så är jag öppen för förslag.
Går inte idag tyvärr. Byteslördag var ju igår :D.

Jag är överväldigad över responsen på min lilla "annonsering" igår. Jag säljer som sagt sällan, och i så fall ett objekt per gång på tradera, har aldrig sålt via PM på det här sättet, och nu blev det 6 objekt samtidigt.
Jag hade fullt upp med PM-inkorgen och tråden, greja med bilder, beskriva klockorna, deras skick etc, vad som ingår, priser, swish, paketering, postnord, ID osv. Jag höll på nonstop i 6-7 timmar med det, strax efter 22 lugnade det ner sig.
Jag ville svara så fort det kom in nytt. Tyvärr gjorde jag ett misstag, jag var otydlig och bommade, vilket medförde att jag gjorde en av Er väldigt besviken. Jag ber om ursäkt för det, önskar att jag kunde få det ogjort. Jag hoppas Du inom kort hittar någon fin ersättare.
Nu är alla paket inlämnade, jag hoppas jag packat rätt till rätt person :nailbiting:, och att servicestället och Postnord sköter sig.
Dagens:
20200503_131155.jpg

Tillbaka
Topp