Ja då får man nog vara ganska nöjd ändå .
Proppmätt i tv fotöljen.
-What if this is as good as it gets ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja då får man nog vara ganska nöjd ändå .
Proppmätt i tv fotöljen.
-What if this is as good as it gets ?
Får man vara lite tråkig och tycka att den monokroma är snyggast? Alla är dock jättefina. Är lite svag för gröna klockor överlag, men det är något med monokroma klockor och dess universialitet och mångsidighet som alltid lockar.
Jag ville ju ha en lite tråkig klocka så då är den bra. Den är som enklare och mer toolig variant Rolex explorer. Det är inte felDen är ju grym, hade den svarta som förstaval. Men sen dök "polarwhite" upp.. Och det stämmer Orange Barton är det..
Några tankar utlovadesÄr det den här rackaren du tänker på?
Verkar dock slutsåld.
Haha du skulle bara vet hur många sidor jag har letat på... Har ju letat varje vaken minut sedan jag frågade.Ja den nöten hade jag nog inte knäckt i första taget
Tog Spinnakern.Nu har jag tagit en av dessa!
Vad tar ni?
Tack för recension!Några tankar utlovades
+Bekväm sitter perfekt på min platta 18 centimetershandled
+bra närvaro på handleden, syns på håll
+samtalsämne (nästan) alla diggar den & jag har fått mycket positiv respons
+trevlig krona, man vill ratta på den hela tiden
+”d1 milano”-märket på spännet, snyggt spänne och kul detalj
-länken känns lätt och billig. Trög att få upp är den också.
-finish, lite vassa kanter här och där och skavanker tex på vissa länkbitar vid hålen för push-pinsen (se bild)
*edit: gillar inte den vita texten på glaset, de borde kunnat fixa in loggan i urtavlan på nåt coolt sätt tycker jag*
*edit 2: lume saknas helt*
Inte toppfinish rätt igenom men annars en riktigt kul klocka!
Jag köpte en till frun och sen hade @levman precis en ute på K&S som verkar vara såld nu.Jag ville ju ha en lite tråkig klocka så då är den bra. Den är som enklare och mer toolig variant Rolex explorer. Det är inte fel
Men Chumba dina bilder på den där vita alltså Och den gröna har en så grym unik färg. Förresten var det inte någon som köpte en blå här?
Ja så kan man ju också fickparkera .Vilken dag från en ”komplett”’bil till detta
Va.... Vad i sexton stinkande silltunnor har hänt ?Vilken dag från en ”komplett”’bil till detta
Vart lite mer plats kan man ju lugnt sägaJa så kan man ju också fickparkera .
Jag får nog öva på det för det blir ju mycket plats över i garaget med den tekniken .
Kunde inte förlika mig med att ett rosthål skulle vara kvar så lyfte av karossenVa.... Vad i sexton stinkande silltunnor har hänt ?
Bubbla?Kunde inte förlika mig med att ett rosthål skulle vara kvar så lyfte av karossen
Vilken dag från en ”komplett”’bil till detta
Sörens ball bild Bra start på dagen!Godmorgon..
Tänkte bjuda 6500. Är inte det faktiskt marknadsvärde baserat på vad som tidigare sålts?Ingen som ska slå till? Verka vara rea nu ju.
Såldes ju för över 8K på Ebay iofs men på forumet så är nog 6500 högsta priset.Tänkte bjuda 6500. Är inte det faktiskt marknadsvärde baserat på vad som tidigare sålts?
Den är väldigt snygg på länk.På tal om LE
Jajamen 66aBubbla?
Den e ombyggd på 80-90 talet nån gång men dessvärre inte ordentligt och även till calocker så allt krom är borttaget och igen svetsat men jag har tänkt återställa det sänka den lite och lacka den mint blå framöverAhh, Du har fler vettiga intressen. Kul! Ska den bli original eller stukad? Aldrig haft någon själv, var mest Volvo Amazon och några rôtna 140is som jag brände svetstråd på i min gröna ungdom.