Kanon! Hämta upp mig på vägen så åker vi. Jag kan sitta på dragkroken för att hålla Covid-19-avstånd!När? Är redan i Skogaby
Önsketänkande men det hade varit kul!Vad ska ni göra gübbar ? Gtg ?
Jag har lovat @blackcoffee att hålla honom ajour
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanon! Hämta upp mig på vägen så åker vi. Jag kan sitta på dragkroken för att hålla Covid-19-avstånd!När? Är redan i Skogaby
Önsketänkande men det hade varit kul!Vad ska ni göra gübbar ? Gtg ?
Här planeras det grejerDå så! När åker vi?
Nästa sommar är skiten säkert ur tiden..Kanon! Hämta upp mig på vägen så åker vi. Jag kan sitta på dragkroken för att hålla Covid-19-avstånd!
Önsketänkande men det hade varit kul!
Vackert.Godmorgon..
Blir du nervös..?Här planeras det grejer
Ja lite darrig men ni kanske kan ställa iordning möblerna i förtältet och koppla i strömmen det gjordes inte idag.Blir du nervös..?
Det hjälper vi gärna till med och öl finns det gott om.Ja lite darrig men ni kanske kan ställa iordning möblerna i förtältet och koppla i strömmen det gjordes inte idag.
Just det kylen är tom så fyll gärna upp den med goda öl
Jag vänderJa lite darrig men ni kanske kan ställa iordning möblerna i förtältet och koppla i strömmen det gjordes inte idag.
Just det kylen är tom så fyll gärna upp den med goda öl
Det var magiskt, vattnet var som en spegel..Vackert.
Vafan född och uppvuxen i vilshärad!!Vilshärad
Ja det svider i pannan nu efter solen
Vad ska ni göra gübbar ? Gtg ?
Coolt världen är liten.Vafan född och uppvuxen i vilshärad!!
Förstår det havet blir till himmel.Det var magiskt, vattnet var som en spegel..
Jag vänder
Varje gång jag ser en Sinn får jag låten:Det hjälper vi gärna till med och öl finns det gott om.
Slänger in en bild på dagens klocka för lite relevans.
“We’re the ones who had a notion, a notion deep inside, that it ain’t no Sinn, to be glad you’re alive!”, brukar jag tänka.Varje gång jag ser en Sinn får jag låten:
It’s a sin i huvudet
Har inte mindre än 6 klockor på väg in så lite måste ut också tyvärr. Lägger upp en annons senare idag på detta gäng. Hojta till om intresse finns innan dess så lovar jag bra priser särskilt i paket.
Redan köpt den..Synd att jag håller på att banta ner samlingen. Annars hade jag huggit på Invictan. Fem klockor har redan fallit offer för utrensingen, tre-fyra klockor till ligger pyrt till
Bra låt och bra klockor! Nu kommer jag ju också att börja tänka på den...Varje gång jag ser en Sinn får jag låten:
It’s a sin i huvudet
Bra låt och bra klockor! Nu kommer jag ju också att börja tänka på den...
Kai Hansen ???Gamma Ray har en grym cover på den
Aldrig hört tidigare, väldigt bra tunggung.
Den är ett riktigt örhänge den låten.Varje gång jag ser en Sinn får jag låten:
It’s a sin i huvudet
Vågar man hoppas på lite fler bilder inom kort? Brukar bli läskigt bra bilderRedan köpt den..
Ser väldigt trevlig ut. Har själv funderat på att slå till men har ej sett så bra bilder på den, fram till nuGod morgon. Aldrig gillat Invicta, men det här är deras bästa dom någonsin gjort (Homage på Rolex 6204).Grymt urverk också. Seiko nh35...
Redan köpt den..
Riktigt grym faktiskt..Ser väldigt trevlig ut. Har själv funderat på att slå till men har ej sett så bra bilder på den, fram till nu