Oj, ja till utseendet är den jävligt trevlig. Hur är kvaliteten överlag? Jämförelse med andra märken?God morgon. Aldrig gillat Invicta, men det här är deras bästa dom någonsin gjort (Homage på Rolex 6204).Grymt urverk också. Seiko nh35...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, ja till utseendet är den jävligt trevlig. Hur är kvaliteten överlag? Jämförelse med andra märken?God morgon. Aldrig gillat Invicta, men det här är deras bästa dom någonsin gjort (Homage på Rolex 6204).Grymt urverk också. Seiko nh35...
Hmm hur ska jag förklara? Först när jag köpte den förväntade jag mig att kvalitén på länken skulle vara skräp. Tänkte - "Invicta" liksom.. (Aldrig gillat Invicta).Oj, ja till utseendet är den jävligt trevlig. Hur är kvaliteten överlag? Jämförelse med andra märken?
Snygg! Affordabel, får man anta.Måndag här med tyvärr.
Det kan du nog tyvärr Imorgon är det exakt en månad sedan mitt paket lämnade ursprungsland. Sedan dess, inte ett ljudJaha, då kan jag förvänta mig ännu mera väntetid
Ja, helt klart affordableSnygg! Affordabel, får man anta.
Det blev en kort "sommar" för Evanten och Scuban! Ligger ute på K&S om nån vill norpa!
Båda på mesh dessutom!
Japp, mitt senaste paket från Wish gick via Nederländerna. Gick dock snabbt därifrån och till mig eftersom tullen går fort via Wish.Shoppade lite på eBay för ett par veckor sedan, glömde sedan bort det. Idag kollade jag min order, och den var skickad från Hong Kong och enligt tracking-sidan så har paketet nått Amsterdam av alla ställen. Där det verkar befinna sig för tullning, och har varit där sen 27:e april. Någon som varit med om något liknande?
Hmm, ok. Men jag är ganska säker på att denna eBay-säljaren inte står för tullenJapp, mitt senaste paket från Wish gick via Nederländerna. Gick dock snabbt därifrån och till mig eftersom tullen går fort via Wish.
Kebabmätt är en härlig form av mätt.
Kebabmätt
Kebabúrmättúr!
Kebabmätt
Jag tänkte mest på vägen genom Nederländerna.Hmm, ok. Men jag är ganska säker på att denna eBay-säljaren inte står för tullen
Ah, ja. Kan ju hoppas på att dom släpper den snart, det är ju trots allt inom europa iafJag tänkte mest på vägen genom Nederländerna.
KÖP!Var och provade denna på min lunch. Och festlig klocka måste jag säga, ska man slå till? Kostar ju inte mycket alls
Ja den är fräck, särskilt i gult. Var beredd på usel lume bara men det kanske du redan visste.Var och provade denna på min lunch. Och festlig klocka måste jag säga, ska man slå till? Kostar ju inte mycket alls
I sann trådanda
Tyvärr hade dom inte den gula, men frågan är om jag inte gillar den gröna mer ändå. Känns väldigt "G-schockigt"Ja den är fräck, särskilt i gult. Var beredd på usel lume bara men det kanske du redan visste.
Kööööööp (den helsvarta)Var och provade denna på min lunch. Och festlig klocka måste jag säga, ska man slå till? Kostar ju inte mycket alls
Riktigt trevlig. Sålde min och fattar nu inte varförVar och provade denna på min lunch. Och festlig klocka måste jag säga, ska man slå till? Kostar ju inte mycket alls
Sålt denna..? Har en polare som kanske är intresserad! Dra ett PM isåfallDags för denna att vandra vidare. Vore kul om den stannade i tråden så heads up här först.
KÖÖÖÖÖP! Och modda!!I sann trådanda
Tyvärr hade dom inte den gula, men frågan är om jag inte gillar den gröna mer ändå. Känns väldigt "G-schockigt"
Kan man modda dom?KÖÖÖÖÖP! Och modda!!
Japp, finns metall-mod om man vill . Även annat.Kan man modda dom?
Ohh! Det ska genast efterforskas om!Japp, finns metall-mod om man vill . Även annat.
Givet. Om den ligger skönt på handleden: köp!Var och provade denna på min lunch. Och festlig klocka måste jag säga, ska man slå till? Kostar ju inte mycket alls
Var och provade denna på min lunch. Och festlig klocka måste jag säga, ska man slå till? Kostar ju inte mycket alls
Går ju att byta fram och tillbaka också Två klockor i en! Billigt och braköp men behåll i plast röstar jag för Jag är sugen på den gula men blir nog närmre semestern isf...