Du fick tag i en iallafall. Visst är den härlig...Hellre en Traska i skogen än en Rolex i bankfacket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du fick tag i en iallafall. Visst är den härlig...Hellre en Traska i skogen än en Rolex i bankfacket
En minut! Är det KS-rekord mån tro?Like a ninja!
Den är mycket bra Var initialt ute efter den svarta med röda visaren men den blå är inte dum den heller.Du fick tag i en iallafall. Visst är den härlig...
Kanske, haha. Har väntat ett bra tag på att det skulle dyka upp en så när jag såg den så högg jag direkt.En minut! Är det KS-rekord mån tro?
Sjukt liten peng ju. Köpte min ny från eBay för 550 spänn ink frakt.Jasså du har den vita på gång? Ska bli kul att se lite bilder när den kommer . Absolut trevliga för liten peng.
Som en haj (Squale)!Kanske, haha. Har väntat ett bra tag på att det skulle dyka upp en så när jag såg den så högg jag direkt.
Läskigt snabba puckar där, grattisLike a ninja!
Man kunde välja bort den. Blev kanske fel på.din order? Så här ser min ut.Kom på en sak ang Traska Summiteer.
Det skulle vara glasbaksida från början och det står fortfarande att det är så på hemsidan ?
Var det något som dom slopade i sista minuten ?
Inte för att jag klagar då jag hellre har utan men jag blir nyfiken på varför.
Skulle kunna bli rätt missvisande för någon som förväntar sig en baksida i glas.
Aaaaa då förstår jag! Tack för att du klarade upp det. Jag köpte min i andra hand så förra ägaren lär nog ha gjort det valet.Man kunde välja bort den. Blev kanske fel på.din order? Så här ser min ut.
Tycker den är grym, får man be om en handledsbild? Kliar så in i he...te att klicka hem någon av dessa tvåJajaja...
San Martin.
Det ÄR galet hur mycket klocka en KAN få för lite pengar. Jag är glad.
40mm.
Quartz.
Skruvad krona (20ATM).
Det vart ju perfekt för digAaaaa då förstår jag! Tack för att du klarade upp det. Jag köpte min i andra hand så förra ägaren lär nog ha gjort det valet.
Blev faktiskt glatt överraskad då det var det enda jag ville förändra med modellen dvs att skippa glasbaksidan.
En smaksak helt enkelt
Snyggt! Bra val av tavla..Fedex dök upp med denna. Sköön fit på den.
Snyggt! Bra val av tavla..
Stiligt! Hur fungerar mikrojusteringen i spännet?Första dan på jobbet för nya arbetskamraten här.
Kikar fram lite blygt och försiktigt .
Snygg! Säg till mig om det skulle bli tal om flipp framöver Min sambo behöver en Traska.Fedex dök upp med denna. Sköön fit på den.
Brukar svara snabbt. Han har säkert mycket att stå i dock, skrev till han nyss. Inget svar direkt iaf.Tråkigt.. Svarade han dig? Han har inte svarat på mitt Mail som jag skickade förra veckan.. @Opinioncarb
Nope, helt tyst...@MaBr Har Jon svarat dig?