Kommit hem, landat lite och testat klockan. Första intrycket är riktigt bra enligt mig. Efter recension av
@MaBr så började jag titta lite närmare på den. Lug hålen är bra mkt bättre borrade, men skiljer sig lite. Inga repor alls på boett, men ett litet märke vid ena lug hålet. 20mm sprintar som ser ut som Seikos fat bars. Började med att plocka av länken inplastad (då jag antagligen aldrig kommer att använda den) och det var lite trixigt. Men har nog mer att göra med att passformen på de solida ändlänkarna var riktigt bra. Bezeln har jag samma problem med, snurrar bra ett varv men nästa lite trögt på exakt samma ställe varje gång. Lite skumt
Lumen är grym! Likaså på insert. Applicerade indexen ser riktigt bra ut och visarna är med riktigt bra.
Så överlag är jag väldigt nöjd och tycker ändå att det är riktigt mkt klocka för pengarna
Köpte även till mm300 gummit de sålde på WR-Watches. 40$ kan tyckas dyrt men jag var tvungen att testa. Ångrar nu att jag inte köpte ett i 22mm samtidigt. Det var sjuuukt bra! Jätte mjukt och drar inte åt sig damm. Så det blir nog en beställning på ett 22mm med i framtiden. Dock långt som vanligt men finns ju sax
Bildkavalkad