Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trist att höra. Känner mig lite ansvarig som varit med och hajpat men jag har ju haft ett gäng såna här och har aldrig upplevt några liknande problem.Bara jag som har dragit nitlotten då.
Ja man får ju vara på sin spets om man ska hänga med i stora köp affordable tråden Håller med, sjukt kul att se alla nyköpJa va fasen, fläskar på med en bildfestival a la San Martin marinemaster här med . Mycket nytt och trevligt här inne nu för tillfället . Kör hårt.
Hur står den sig mot en Smiths PRS-25, månne? Tror den mindre storleken skulle passa mig bättre, men får erkänna att Tisell:en lockar. Hur är verket? Ingen ghost date position? 28.800 bph?Ah, då är jag med. Missförstod smileyn
Hur som, om du får ett köpläge så slå till. De är lika bra som du tror
Wowowow! Grattis! ultimata sommarklockan!Jag vill också vara med i "Jag har fått en ny klocka i posten idag!" Gänget. Min kom förvisso igår och är kanske inte affordable-delux eller jätte mikro så ha lite överseende Klockan i sig är dock kalas!
Jag vill också vara med i "Jag har fått en ny klocka i posten idag!" Gänget. Min kom förvisso igår och är kanske inte affordable-delux eller jätte mikro så ha lite överseende Klockan i sig är dock kalas!
Tillbaka i tråden och med nytt ur på armen. Verkar inte vara den enda
Japp, mycket trevlig. Perfekt slitare. Köpt via @Zackrissonsur.seMkt trevlig! Quartz?
Gryyyyymt! Grattis till en supercool klocka!Jag vill också vara med i "Jag har fått en ny klocka i posten idag!" Gänget. Min kom förvisso igår och är kanske inte affordable-delux eller jätte mikro så ha lite överseende Klockan i sig är dock kalas!
Shysst klocka! Men tänkte gå lite off topic är onyx silver bra eller? Snart kört en stock guld och tycker den e förbannat bra!Två av livets goda, klockor och snus
Hmm, sådär ser inte baksidan ut på min. Då är det i alla fall inte samma boett på dem.Ja va fasen, fläskar på med en bildfestival a la San Martin marinemaster här med . Mycket nytt och trevligt här inne nu för tillfället . Kör hårt.
Äh, det är ju inte ditt fel. Finns folk som köper klockor för 100K som får kassa exemplar. Hur ser baksidan ut på din Proxima?Riktigt trist att höra. Känner mig lite ansvarig som varit med och hajpat men jag har ju haft ett gäng såna här och har aldrig upplevt några liknande problem.
Baksidan på min Proxima har en delfin på sig. San Martin ligger till vänster med hajen.Hmm, sådär ser inte baksidan ut på min. Då är det i alla fall inte samma boett på dem.
Äh, det är ju inte ditt fel. Finns folk som köper klockor för 100K som får kassa exemplar. Hur ser baksidan ut på din Proxima?
Oklart, möjligt att SKXn jag köpt av dig får stanna istället för denna. Den är dock förjävla fräck i solen som du sägerSka den lämna eller behåller du den?
EDIT: Det var riktigt snygg färgkombo!
Härligt, grattis! Den första i sitt slag på KS tror jag minsann, har varit väldigt nära köp av aquamarinen några ggr men blir liksom aldrig av.Jag vill också vara med i "Jag har fått en ny klocka i posten idag!" Gänget. Min kom förvisso igår och är kanske inte affordable-delux eller jätte mikro så ha lite överseende Klockan i sig är dock kalas!
Snygg som tusan. Smäcker och clean. Ovanpå alltihopa så orange och det är aldrig fel så bomba på du, överseendet är makalöst stort som du vet . Sommar-deluxe.Jag vill också vara med i "Jag har fått en ny klocka i posten idag!" Gänget. Min kom förvisso igår och är kanske inte affordable-delux eller jätte mikro så ha lite överseende Klockan i sig är dock kalas!
Grym! Vintagerevival på helt rätt sätt tycker jag!Jag vill också vara med i "Jag har fått en ny klocka i posten idag!" Gänget. Min kom förvisso igår och är kanske inte affordable-delux eller jätte mikro så ha lite överseende Klockan i sig är dock kalas!
Klart du ska behålla denFunderar på att behålla denna iallafall..
Känns verkligen "toolig"
Apeks 1000m diver..
Då ser din likadan ut som min. San Martin har ju sin haj etsad direkt i boetten men på Proxima är det en lös sköld som ser ditlimmad ut.Baksidan på min Proxima har en delfin på sig. San Martin ligger till vänster med hajen.
Låter rimligt, någonstans måste ju pengar sparas in. Men då kan baksidan lika gärna vara slät för min del. Har ju en Steeldive MM300 på väg in också vad det lider. Ska bli kul att se hur den förhåller sig till dessa två.Då ser din likadan ut som min. San Martin har ju sin haj etsad direkt i boetten men på Proxima är det en lös sköld som ser ditlimmad ut.
Jag kör båda . Silver är mer åt standard Generalhållet men betydligt friskare i smaken än General. Mer bergamott/citrus så den smakar friskare och skarpare men originalsmaken i bakgrunden. Bägge är grymma på sitt sättShysst klocka! Men tänkte gå lite off topic är onyx silver bra eller? Snart kört en stock guld och tycker den e förbannat bra!
Ja, det är inget konstigt i sig, trodde bara att de var likadana. Hur ligger Steeldive till i pris jämfört med de andra?Låter rimligt, någonstans måste ju pengar sparas in. Men då kan baksidan lika gärna vara slät för min del. Har ju en Steeldive MM300 på väg in också vad det lider. Ska bli kul att se hur den förhåller sig till dessa två.
Den var typ $50 billigare än Proxima när jag slog till, dock utan länk. Får se om det märks på finish och qc...Ja, det är inget konstigt i sig, trodde bara att de var likadana. Hur ligger Steeldive till i pris jämfört med de andra?
Ska bli kul att se! Jag är ändå på det stora hela väldigt nöjd med min.Den var typ $50 billigare än Proxima när jag slog till, dock utan länk. Får se om det märks på finish och qc...
Jag kan tyvärr inte uttala mig om Smiths PRS-25 men de är riktigt fina de också.Hur står den sig mot en Smiths PRS-25, månne? Tror den mindre storleken skulle passa mig bättre, men får erkänna att Tisell:en lockar. Hur är verket? Ingen ghost date position? 28.800 bph?
Wowowow! Grattis! ultimata sommarklockan!
Vilken pärla, riktigt fin! Härliga vintageattribut.
Gryyyyymt! Grattis till en supercool klocka!
Härligt, grattis! Den första i sitt slag på KS tror jag minsann, har varit väldigt nära köp av aquamarinen några ggr men blir liksom aldrig av.
Hur känns/ser den ut på armen?
Snygg som tusan. Smäcker och clean. Ovanpå alltihopa så orange och det är aldrig fel så bomba på du, överseendet är makalöst stort som du vet . Sommar-deluxe.
Grym! Vintagerevival på helt rätt sätt tycker jag!