Lyssnar på Avicii, så oerhört musikaliskt begåvad han var. Enormt tragiskt hur hans korta liv slutade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räknas det som rätt kompetens om man har bär i frukostyoghurten?Hörde på nyheterna att det behövs bärplockare "med rätt kompetens"?
Just ja, dagens klocka också
Jag har redan köpt en Frogman för några dagar sen (den blå/gula jag postade tidigare idag). Betalade 4' för den så bra pris för den modellen.Funderar du på att köpa den coola Frogman ? Hur ligger den i pris ?
Jean-Pierre Skogsbär ’fransmannen’ i VM i parallellyoghurt ur NilecityRäknas det som rätt kompetens om man har bär i frukostyoghurten?
Blir fan sugen på en 1000m..Den är rätt cool, kul att kunna ”välja varumärke” på den. Bra beater-prislapp!
Skulle tro det men tippar på att kompetens i detta fall innebär en acceptans av tio spänn i timmen. Nu blir väl det iofs ca tio frukostyoghurts om dagenRäknas det som rätt kompetens om man har bär i frukostyoghurten?
Nja, den kompetensen besitter jag nog inte haha. Eller jag kanske kan argumentera för att jag har minst 1500% av den kompetensenSkulle tro det men tippar på att kompetens i detta fall innebär en acceptans av tio spänn i timmen. Nu blir väl det iofs ca tio frukostyoghurts om dagen
Å va faaan visade du den bilden för.....villhöver ju nuFasen vad många goa dykare det finns, Helm Khuraburi
Har spanat på Helm många gånger men det märket är verkligen inget för den tålmodige. Han brukar öppna för beställningar någon gång varannan månad med leverans minst ett halvår framåt i tiden. Ändå säljer de slut på nolltid. Förstår inte varför han inte kan producera löpande och ha ett lager eftersom det uppenbarligen finns efterfrågan?Å va faaan visade du den bilden för.....villhöver ju nu
Jag veeeet! Så jäkla najs! Får nöja mig med ”Maggan”.Å va faaan visade du den bilden för.....villhöver ju nu
Har för mig att @LennyK har/har haft en/flera Helm?Fasen vad många goa dykare det finns, Helm Khuraburi
Kanske är så man behåller efterfråganHar spanat på Helm många gånger men det märket är verkligen inget för den tålmodige. Han brukar öppna för beställningar någon gång varannan månad med leverans minst ett halvår framåt i tiden. Ändå säljer de slut på nolltid. Förstår inte varför han inte kan producera löpande och ha ett lager eftersom det uppenbarligen finns efterfrågan?
Låg/ligger en sådan blå/orange på tradera som slutar idag.Fasen vad många goa dykare det finns, Helm Khuraburi
Hade den i bevakning, var lite sugen faktiskt. Gick för 3500:- edit: Tror den är lila/orange va?Låg/ligger en sådan blå/orange på tradera som slutar idag.
Edit: kan ha slutat redan, tiden går fort när man är instängd i sin lgh hela dagarna.
Ibland måste man ta en paus, annars blir det dyrt...Hinner ni arbeta något pöjkar?
Det låter precis som Eddie Platts.Har spanat på Helm många gånger men det märket är verkligen inget för den tålmodige. Han brukar öppna för beställningar någon gång varannan månad med leverans minst ett halvår framåt i tiden. Ändå säljer de slut på nolltid. Förstår inte varför han inte kan producera löpande och ha ett lager eftersom det uppenbarligen finns efterfrågan?
Alltså, det där kunde lika gärna vara en Augustibild, klockan ser ut att fixa uppdraget med bravur!Dricker lite kaffe och njuter av havet..Känns som båten är ett ganska klart (enda möjliga?) val av semesteraktivitet i sommar.
Jag veeeet! Så jäkla najs! Får nöja mig med ”Maggan”.
Ibland måste man ta en paus, annars blir det dyrt...
Det låter precis som Eddie Platts.
Alltså, det där kunde lika gärna vara en Augustibild, klockan ser ut att fixa uppdraget med bravur!
Vad betydde Traska på svenska nu igen..."traskar än bärs i baren" eller något sånt? Måste veta
haha fan jag blev tvungen att goggla.Att traska är en utveckling av att vaska. Beställ två öl, lämna en.
Appropå Traska! Min plussar 8 sekunder på ett dygn så det lär väl ses som godkänt av den här kalibern eller vad säger ni ?haha fan jag blev tvungen att goggla.
-The name “Traska” comes from a Swedish tradition where you pay for everyone’s drinks at the bar and leave without mentioning it-
"Tradition"haha fan jag blev tvungen att goggla.
-The name “Traska” comes from a Swedish tradition where you pay for everyone’s drinks at the bar and leave without mentioning it-
Vadå gör inte alla så?"Tradition"
Jag går tydligen till helt fel barer isf hahaVadå gör inte alla så?