För mycket blått o mikro?Mycket blått mikro i mitt liv nu
D1 Milano på väg åt mitt håll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mycket blått o mikro?Mycket blått mikro i mitt liv nu
Hör av dig om....Trevlig helg Microvänner!
Haha jag trodde att du var en av dom som hunnit norpa åt sig en av de sista, de är nu slutsålda och bortplockade ur sortimentet. Jag hojtar när det blir dagsHör av dig om....
Går klockorna att beställa nu?Säger också glad fredag med en wristshot (och en helt shameless plug av vår Oceantimer)!
En svart eller vit Summiteer står på min inköpslista. Har redan den blå och tycker den är grym Var det något speciellt du inte diggade med klockan ?Kamrater, om någon är sugen på en blå Traska Summiteer så finns min på Köp/Sälj nu
Men du sa något om att det var för trångt för nato? Det lät inte bra, modellen passar ju så bra till nato. (Är det så på Rolex Explorer också?)Ändlänkarna är något bulkiga i mittdelen (syns också på bilden). För övrigt så är länken riktigt ok eller bättre, solid, skruvad och glidelock i claspet som funkar bra.
(min personliga bedömning)
Vad är det för fel på Endlänkarna? Är länken/låset i överlag bra?
Ja precis, det går ut som en hane i mitten så den blir 54 mm lång. Men i övrigt tycker jag att länken är bra. Inget Seiko-rassel.Ändlänkarna är något bulkiga i mittdelen (syns också på bilden). För övrigt så är länken riktigt ok eller bättre, solid, skruvad och glidelock i claspet som funkar bra.
(min personliga bedömning)
Nej den var fin o riktigt bra kvalitetskänsla tycker jag..... men annat på väg in så av rationella skäl blir det sälj......En svart eller vit Summiteer står på min inköpslista. Har redan den blå och tycker den är grym Var det något speciellt du inte diggade med klockan ?
Jag har aldrig sagt något om nato, har aldrig testat på Explorern eftersom jag inte är ett stort fan av dom där nylonremmarna . Måste varit någon annan. Förstår dock inte varför det skulle vara trångt för ett nato? Hålen är ju inte nära boetten.Men du sa något om att det var för trångt för nato? Det lät inte bra, modellen passar ju så bra till nato. (Är det så på Rolex Explorer också?)
Den är bra. Men jag hittar ingen i stål. Vill hellre ha stål.Trevlig helg Microvänner!
Snygg! Pma mig när den ska flippas. Jag saknar utseendet min PAM560 hade, däremot saknar jag inte priset på den.En steril homage landade idag, ingen aning vad jag köpt men lite ball är den allt
Finns väl en vit på K&S?En svart eller vit Summiteer står på min inköpslista. Har redan den blå och tycker den är grym Var det något speciellt du inte diggade med klockan ?
Ska försöka lägga det på minnet. Den är trevlig måste jag säga, go size när man är van med betydligt mindre urSnygg! Pma mig när den ska flippas. Jag saknar utseendet min PAM560 hade, däremot saknar jag inte priset på den.
Har jag fått det hela om bakfoten?Jag har aldrig sagt något om nato, har aldrig testat på Explorern eftersom jag inte är ett stort fan av dom där nylonremmarna . Måste varit någon annan. Förstår dock inte varför det skulle vara trångt för ett nato? Hålen är ju inte nära boetten.
Gick det bra att trä i nato? Jag har av någon anledning fått för mig att det är för trångt.Ja precis, det går ut som en hane i mitten så den blir 54 mm lång. Men i övrigt tycker jag att länken är bra. Inget Seiko-rassel.
Har inte fått hem banden ännu, men jag minns också att det var någon som skrev detta nu i dagarna kring att det var för tight. Ser dock inte ut att vara det, så får invänta och testaGick det bra att trä i nato? Jag har av någon anledning fått för mig att det är för trångt.
Var hittade du den?Ska försöka lägga det på minnet. Den är trevlig måste jag säga, go size när man är van med betydligt mindre ur
Det där såg ju faktiskt ätbart ut! Är inte speciellt kräsen men dom som serveras här i Sverige stoppar jag inte i munnen
Ikväll blir det isländska fiskbullar, och som ni ser så är de helt annorlunda än våra därhemma
Just de här kommer också från en riktig gammaldags fiskaffär och är supergoda !Det där såg ju faktiskt ätbart ut! Är inte speciellt kräsen men dom som serveras här i Sverige stoppar jag inte i munnen
Är dom friterade eller panerade? Såg riktigt gott utJust de här kommer också från en riktig gammaldags fiskaffär och är supergoda !
Panerade mannenÄr dom friterade eller panerade? Såg riktigt gott ut