• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kolla följande och jämför med dem du köpt.
https://erikasoriginals.com/

0431A147-8CD1-4142-8F58-82A4A45B6876.jpeg
 
Tråkigt! Låter onekligen som dom levererar direkt från fabrik. Fick för mig att han skickar från USA annars. Har du fått svar på ditt problem med dubbelt tryck?
Ja, det ser definitivt ut som det. Helt ok för min del om de hade haft bättre QC på plats och sen packat ordentligt. Det är helt tyst, har inte hört nåt. :meh:
 
Tråkigt! Låter onekligen som dom levererar direkt från fabrik. Fick för mig att han skickar från USA annars. Har du fått svar på ditt problem med dubbelt tryck?
Pga Corona blev det leverans direkt från fabrik, det var inte planerat så om jag förstått saken rätt. De ville verkligen få iväg dem snarast pga alla förseningar efter nerstängning o reseförbud etc......
 
Pga Corona blev det leverans direkt från fabrik, det var inte planerat så om jag förstått saken rätt. De ville verkligen få iväg dem snarast pga alla förseningar efter nerstängning o reseförbud etc......
Det är helt ok för min del men när man skröt om vilket fantastiskt QC-team man hade som skulle syna klockorna och de sen anländer med den här typen av problem... :bag: Tog nya bilder för att skicka till Traska, det här går ju inte att missa.
IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg


Edit: Kolla lumen på 11-markeringen också, den är inte heller snygg. Ser ut att vara nåt skit på tavlan som dragit ut den.
 
Det är helt ok för min del men när man skröt om vilket fantastiskt QC-team man hade som skulle syna klockorna och de sen anländer med den här typen av problem... :bag: Tog nya bilder för att skicka till Traska, det här går ju inte att missa.
IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg
Oerhört trist. Noll respons gör saken flerfaldigt värre!
 
Pga Corona blev det leverans direkt från fabrik, det var inte planerat så om jag förstått saken rätt. De ville verkligen få iväg dem snarast pga alla förseningar efter nerstängning o reseförbud etc......
Klantigt att dra in på just QC för att få iväg klockorna snabbare. Inget som gynnar dem i längden direkt...
 
Det är helt ok för min del men när man skröt om vilket fantastiskt QC-team man hade som skulle syna klockorna och de sen anländer med den här typen av problem... :bag: Tog nya bilder för att skicka till Traska, det här går ju inte att missa.
IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg


Edit: Kolla lumen på 11-markeringen också, den är inte heller snygg. Ser ut att vara nåt skit på tavlan som dragit ut den.
F-n vad tråkigt. Hoppas att det löser sig... :confused:
 
Det är helt ok för min del men när man skröt om vilket fantastiskt QC-team man hade som skulle syna klockorna och de sen anländer med den här typen av problem... :bag: Tog nya bilder för att skicka till Traska, det här går ju inte att missa.
IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg


Edit: Kolla lumen på 11-markeringen också, den är inte heller snygg. Ser ut att vara nåt skit på tavlan som dragit ut den.
Oerhört påtagligt på dom bilderna. Hoppas att allt ordnar sig så fort som möjligt.
 
Det är helt ok för min del men när man skröt om vilket fantastiskt QC-team man hade som skulle syna klockorna och de sen anländer med den här typen av problem... :bag: Tog nya bilder för att skicka till Traska, det här går ju inte att missa.
IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg


Edit: Kolla lumen på 11-markeringen också, den är inte heller snygg. Ser ut att vara nåt skit på tavlan som dragit ut den.
Nej det är inte ok!
 
Det är helt ok för min del men när man skröt om vilket fantastiskt QC-team man hade som skulle syna klockorna och de sen anländer med den här typen av problem... :bag: Tog nya bilder för att skicka till Traska, det här går ju inte att missa.
IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg


Edit: Kolla lumen på 11-markeringen också, den är inte heller snygg. Ser ut att vara nåt skit på tavlan som dragit ut den.

Känns som den tavlan borde ha kasserats långt innan monteringen om nu inte tryckaren är gravt synskadad. :hungover:

Klantigt att dra in på just QC för att få iväg klockorna snabbare. Inget som gynnar dem i längden direkt...

Lär ju äta upp en stor del av förtjänsten att rätta till sådana här grejer om många är drabbade.
 
Oerhört trist. Noll respons gör saken flerfaldigt värre!
Ja, det är helt klart det västa. Alla kan göra misstag men då får man se till att ta tag i det. Dessutom hade han tid att kommentera på mitt Instagram-inlägg men inte mitt mejl...

F-n vad tråkigt. Hoppas att det löser sig... :confused:
Hoppas jag också, man blir lite nervös när han inte svarar.

Oerhört påtagligt på dom bilderna. Hoppas att allt ordnar sig så fort som möjligt.
Japp, håller tummarna!

Nej det är inte ok!
Nä... :sorry:

Känns som den tavlan borde ha kasserats långt innan monteringen om nu inte tryckaren är gravt synskadad. :hungover:

Lär ju äta upp en stor del av förtjänsten att rätta till sådana här grejer om många är drabbade.
Jag har inte sett att någon annan har haft samma problem som mig så förhoppningsvis är det inget större problem. Håller med om att den inte borde ha hamnat i en klocka, man får ju vara halvblind för att missa det felet när man tillverkar tavlan. o_O
 
Det är helt ok för min del men när man skröt om vilket fantastiskt QC-team man hade som skulle syna klockorna och de sen anländer med den här typen av problem... :bag: Tog nya bilder för att skicka till Traska, det här går ju inte att missa.
IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg


Edit: Kolla lumen på 11-markeringen också, den är inte heller snygg. Ser ut att vara nåt skit på tavlan som dragit ut den.
Det där hade jag inte godkänt som slutkonsument, dubbelprint och det där ojämna vid 11 känns inte som något man vill pröjsa för. Hoppas du får en schysst kompensation kompis!
 

Bilagor

  • Screenshot_20200509_090427_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    Screenshot_20200509_090427_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    234.3 KB · Visningar: 1
  • Screenshot_20200509_090416_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    Screenshot_20200509_090416_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    122.7 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Ja nu ni!
Hade beställt en klocka från kina,de ringde på måndagen för leverans (UPS),men då jag ej var hemma så levererades den till ett utlämningsställe
Idag skulle jag hämta ut den,dom hittar inte paketet!!!!!!!
Jag tittar närmre på mailet,där finns en länk och där står det att JAG har hämtat ut den i tisdags 11.56!!!!
Ringer ups,mycket riktigt de bekräftar att dom ser att det är uthämtat,men de säger att det inte går att hämta ut utan legitimation
Så nu börjar de jakten......får se om jag får se klockan över huvudtaget
Fortsättning följer.........—
Och det enda positiva i soppan va att det tog 8 dagar att få leveransen.....eller personen som tagit den,eller lånat den
 
Tillbaka
Topp