Frun i huset tröttnade på att det aldrig fanns plats för mat i kylen så det fick bli en egen ölkyl istället.Dedikerad ölkyl är det enda rätta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frun i huset tröttnade på att det aldrig fanns plats för mat i kylen så det fick bli en egen ölkyl istället.Dedikerad ölkyl är det enda rätta!
Här är den, är ju typ proppfullt.
Ser gott ut. Klockan ser dock ut att vara en Citizen .
LOL , skulle bara kolla om ni var medSer gott ut. Klockan ser dock ut att vara en Citizen .
Lika bra då!Frun i huset tröttnade på att det aldrig fanns plats för mat i kylen så det fick bli en egen ölkyl istället.
Det behöver man nog ha. Så här ser min ut:Vad fan! Har du dedikerad ölkyl! Mycket + på den!
Självklart! Går i typ 140 öl om man blandar flaskor och burkar så lagom storlek också...Vad fan! Har du dedikerad ölkyl! Mycket + på den!
Älskar vingar. Fan nu blev jag sugen på det..
Självklart! Går i typ 140 öl om man blandar flaskor och burkar så lagom storlek också...
Hörde jag Bauhaus?Mer prisvärd klocka med Schweiziskt inhouse urverk än denna finns nog inte.
https://klocksnack.se/threads/nomos-tangente-38-ref-nr-165-prisbump.118603/#post-2989617
Bauhaus till folket
Riktigt bra! Säkert redan frågat men varifrån köpte du MM-gummit?Skål då, trådvänner
En anekdot om Bauhaus:Hörde jag Bauhaus?
Finns på aliexpress,vet ej kvalitetNågon med en Pagani Design Daytona som hittat curved end gummi som passar? Cousins UK har ju olika billiga som kan funka...
Hittade nedan bild på fejjan men ingen info.
Köpte det samtidigt som klockan på WR. Grymt bra! Kostar 39:90$. Har en värdecheck på 15$ så tänkte beställt ett i 22mm med. Men de har 20$ frakt nu pga Corona. Så tänkte avvakta lite. Men om du (eller någon annan för den delen) tänkt beställa en klocka eller nåt så är jag gärna med och delar frakt samt värdecheck. Kan du bara skicka armbandet som brev senRiktigt bra! Säkert redan frågat men varifrån köpte du MM-gummit?
Det undrar jag med, suttit i bilen hela dagen och kommer hem till en kyl helt tom på bärs Vinballe också
Tack för tipset! Håller med om att det är lite surt att betala 20 dollar i frakt för ett armband så jag lär vänta också men hojtar till om det blir aktuellt med något större köp så kan vi splitta frakten.Köpte det samtidigt som klockan på WR. Grymt bra! Kostar 39:90$. Har en värdecheck på 15$ så tänkte beställt ett i 22mm med. Men de har 20$ frakt nu pga Corona. Så tänkte avvakta lite. Men om du (eller någon annan för den delen) tänkt beställa en klocka eller nåt så är jag gärna med och delar frakt samt värdecheck. Kan du bara skicka armbandet som brev sen
Ingen kommer ihåg en fegis,gör i omvänd ordningPå G (hehe) till föräldrarnas stuga för att fälla lite träd och dricka pilsner (i den ordningen, inte samtidigt). Shockis är rätt klocka för uppgiften.
Perfekt! För det är verkligen så bra att jag bittert ångrar att jag inte passade på att ta ett i 22mm när jag ändå beställde. Men men, det löser sigTack för tipset! Håller med om att det är lite surt att betala 20 dollar i frakt för ett armband så jag lär vänta också men hojtar till om det blir aktuellt med något större köp så kan vi splitta frakten.
Här är den, är ju typ proppfullt.
@KlockTotte, då vill jag också vara med!Tack för tipset! Håller med om att det är lite surt att betala 20 dollar i frakt för ett armband så jag lär vänta också men hojtar till om det blir aktuellt med något större köp så kan vi splitta frakten.
Jag provade min igår,står på gds hallar,så jäkla roligt o snabbt går detFick hem en Foam Lance idag.
Varför har jag aldrig testat det tidigare?
Hur kul o bra som helst!