• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Här är den, är ju typ proppfullt. :confused:
PSX_20200509_155646.jpg

Vad fan! Har du dedikerad ölkyl! Mycket + på den!
 
Riktigt bra! Säkert redan frågat men varifrån köpte du MM-gummit?
Köpte det samtidigt som klockan på WR. Grymt bra! Kostar 39:90$. Har en värdecheck på 15$ så tänkte beställt ett i 22mm med. Men de har 20$ frakt nu pga Corona. Så tänkte avvakta lite. Men om du (eller någon annan för den delen) tänkt beställa en klocka eller nåt så är jag gärna med och delar frakt samt värdecheck. Kan du bara skicka armbandet som brev sen :)
 
Köpte det samtidigt som klockan på WR. Grymt bra! Kostar 39:90$. Har en värdecheck på 15$ så tänkte beställt ett i 22mm med. Men de har 20$ frakt nu pga Corona. Så tänkte avvakta lite. Men om du (eller någon annan för den delen) tänkt beställa en klocka eller nåt så är jag gärna med och delar frakt samt värdecheck. Kan du bara skicka armbandet som brev sen :)
Tack för tipset! Håller med om att det är lite surt att betala 20 dollar i frakt för ett armband så jag lär vänta också men hojtar till om det blir aktuellt med något större köp så kan vi splitta frakten.
 
Tack för tipset! Håller med om att det är lite surt att betala 20 dollar i frakt för ett armband så jag lär vänta också men hojtar till om det blir aktuellt med något större köp så kan vi splitta frakten.
Perfekt! :) För det är verkligen så bra att jag bittert ångrar att jag inte passade på att ta ett i 22mm när jag ändå beställde. Men men, det löser sig :happyhappy:
 
Tillbaka
Topp