• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

@Chumba, jag fick svar från Jon nu. Frågan är vilken väg man ska gå. :confused:

Edit: Rätt bild. Han menar såklart solid case back by the way.
Screenshot_20200509-171803.jpg
Bra att du fick svar, och att det går att lösa. Jag hade nog inte orkat vänta på att en urmakare i UK ska byta tavla. :D
 
Senast ändrad:
Bra att du fick svar, och att det går att lösa. Jag hade nog inte orkat vänta på att en urmakare i UK ska byta tavla. :D
Egentligen vill jag inte heller vänta men å andra sidan vill jag ha solid baksida. Svårt! Jag vet ju att resten av klockan är ok och skickar han en annan så kan det ju vara andra fel... :confused:

@MaBr Nu fick även jag svar:)..men menar han att han kan skicka 2 länkbitar eller eller en hel länk?
Screenshot_20200509_184638.jpg
Jag tror att han har tänkt snett när han har skrivit, haha. Han menar nog att du kan välja mellan två länkbitar eller en ny länk.
 
@MaBr Nu fick även jag svar:)..men menar han att han kan skicka 2 länkbitar eller eller en hel länk?
Screenshot_20200509_184638.jpg
Tror han är du fundersam på om det fungerar att skicka två länkbitar eller om han behöver skicka en hel länk. Han är osäker på vart skruven sitter tror jag. Är det första kopplingen så går det ju inte att bara skicka två länkbitar som sagt.
 
Egentligen vill jag inte heller vänta men å andra sidan vill jag ha solid baksida. Svårt! Jag vet ju att resten av klockan är ok och skickar han en annan så kan det ju vara andra fel... :confused:


Jag tror att han har tänkt snett när han har skrivit, haha. Han menar nog att du kan välja mellan två länkbitar eller en ny länk.

Ta en ny klocka @MaBr. Blir en jäkla väntan på den nakna urisen i UK. För visst är alla urisar nakna och smyger runt i buskar? Jäkla downer med casebacken dock.. Men kanske lättast om han skickar dig en ny klocka + en extra caseback för besväret?
 
Tillbaka
Topp