Mäktigt är bara förnamnet .Ska dra igang LE strax ,pisseless pa Covid, vi drog ut o bada i djungeln idag, trevlig kvall alla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mäktigt är bara förnamnet .Ska dra igang LE strax ,pisseless pa Covid, vi drog ut o bada i djungeln idag, trevlig kvall alla
Ska kolla? Bra kvalite?Cns = cheapest nato straps?
Ska kolla? Bra kvalite?
Fanns ej där...Cns = cheapest nato straps?
De e nice natur har faktiskt, svettades som en örn idag dock, sa torrt i flodbadden nu, fick ga en bit, men 7 aringen hangde pa utan gnall, vankades ju bad...Mäktigt är bara förnamnet .
Ser jäkligt exklusivt ut. Har med missat det och hittade inte det nu när jag letade heller
Vad är det där för en rolig klocka? Ser ju att det är tissot men har ej sett den tidigare..Söndag och regn = Napolitansk pizza
Dom har ju gjort en heeel del fina ur, sen sålde dom väl och blev allt annat än respektabla men jag kan minnas helt fel ocksåTrodde inte jag någonsin skulle köpa Invicta. Men denna är inte som dom andra... Invicta startades år 1837..och tog dom 183år och komma på en grym klocka..
Vet faktiskt inte ref men det är någon äldre pr100 modellVad är det där för en rolig klocka? Ser ju att det är tissot men har ej sett den tidigare..
Hade nog suttit fint på dennaTror den hade sett jävligt bra ut på detta Nato från cns!
Har helt förälskat mig i detta guld/röda Nato - har dock ingen klocka att ha det på
Riktigt fin den är. Hojta till om du vill sälja denSeg dag idag alltså...
Är jag den enda i tråden som inte är gaddad ?
Kollat på dom där. Hur är kvalitén? Länken/låset mm? Tritium på den va?Åkte iväg kl 12 i fredags och missa dhl bilen men idag när jag kom hem vart det raska steg till utlämningsstället. Varit lite sugen på att prova en tritium klocka så vart en Nite Alpha
Åkte iväg kl 12 i fredags och missa dhl bilen men idag när jag kom hem vart det raska steg till utlämningsstället. Varit lite sugen på att prova en tritium klocka så vart en Nite Alpha
Satan den Seikon va snygg är det en speciale?Tror den hade sett jävligt bra ut på detta Nato från cns!
Har helt förälskat mig i detta guld/röda Nato - har dock ingen klocka att ha det på
Håller med dig, har funderat på att bygga en likadan. Är en vanlig srpd71 med bezel insert från watchgecko och tidigare nämnda Nato från cns.Satan den Seikon va snygg är det en speciale?
Kollat på dom där. Hur är kvalitén? Länken/låset mm? Tritium på den va?
Kollat på dem till och från jag med, återkom gärna med recension och ett pm om (när) du ska flippa den.
Kombination av snygg klocka och tritium lockar. Har en traser med tritium på jobbet, jävla gött "lume" i dem.
Hur upplever du lager 2 ?Appropå OT och allt som är med i denna tråden Så kan man ju tröttna på sina tatueringar och börja köra lager #2
Är jag den enda i tråden som inte är gaddad ?
Svart och orange tycker jag låter fräcktKommer få en ersättnings traska summiter verkar det som. Dock fanns ej vit längre rösta gärna vilken ni tycker.
Grön tavla alla visare i silver.
Eller
Svart tavla med orange sekund.