Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svart med orange visare!Kommer få en ersättnings traska summiter verkar det som. Dock fanns ej vit längre rösta gärna vilken ni tycker.
Grön tavla alla visare i silver.
Eller
Svart tavla med orange sekund.
Som en smäck ju!Provade curved end som satt ganska gött enligt mig.
Tycker att den kombon lirar riktigt braSommar kombo? För mycket?
Sommar kombo? För mycket?
Har jag missat något. Vad var fel på din?Provade curved end som satt ganska gött enligt mig.
Såg en svart med gul visare som var riktigt bra..Kommer få en ersättnings traska summiter verkar det som. Dock fanns ej vit längre rösta gärna vilken ni tycker.
Grön tavla alla visare i silver.
Eller
Svart tavla med orange sekund.
Nu har jag beställt. Tack för hjälpen.CousinsUk har samma
Nappade någon din skänkes klocka ?Nu har jag beställt. Tack för hjälpen.
Dagens
Syltlök?Jag och bjässen fixar en lövbiffsgryta
Inte än. Kanske fel tråd. Eller fel klocka.Nappade någon din skänkes klocka ?
Fint initiativ var det helt klart !Inte än. Kanske fel tråd. Eller fel klocka.
Jag får försöka ge bort något bättre
Nä var nog lika illa Eller har det att göra med att man blivit 20år äldre än när man var där och kretade första gångenHur upplever du lager 2 ?
Har tyckte det gjorde ondare när man körde över än första gången.
Sommar kombo? För mycket?
Lim droppar på tavlan + en liten repa i tavlan också.Har jag missat något. Vad var fel på din?
Aj då..inte många av oss som fick ett felfritt ex här..Lim droppar på tavlan + en liten repa i tavlan också.
Inget fan av syltlök men gullök,challotenlök och champinjonerSyltlök?
Jag kan ta den ifall ingen har norpat denInte än. Kanske fel tråd. Eller fel klocka.
Jag får försöka ge bort något bättre
Jag har iofs ingen större kunskap så ifall det e nån som e säkrare på att dom får igång den så är det ju bättre men hade varit kul att öppna upp och kolla iallafallJag kan ta den ifall ingen har norpat den
Kul. Pma adress så skickar jag.Jag kan ta den ifall ingen har norpat den
Bra pris! Kliar lite nuNågon som testat ALF?
Finner den lite spännande, snygg logga (synd på ALF under men men) och innovativ boett/design vilket känns roligt. Därtill svenskt Noll koll på resten men kostar nu 1.4k iaf...
Eller hur, jag har mer behov av något alldagligt men ändå. Kul design och älskade ALF som liten, så lät ena dottern ärva denna skapelse från migBra pris! Kliar lite nu
Då måste du ha hängt i fel tråd, här är det rabalderfritt (nästan). Själv har jag & Malm Dalton lämnat returer på Ikea idagDenna har varit på några dagar. Mycket rabalder kring detta märke och dessa klockor men fy satan vad mycket klocka man får för pengen om man köper beggat. Jag gillar den som tusan och jag har haft både Rolex 14060 och 16610 tidigare. Ginault har helt klart skapat en grym klocka!
Då måste du ha hängt i fel tråd, här är det rabalderfritt (nästan). Själv har jag & Malm Dalton lämnat returer på Ikea idag