• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Stämmer fint det! Köpte ett 22 & i 20 och det gick på €30
7A29AED5-1EF4-46EA-99A4-1812F919EA39.jpeg

Mycket bra! Hur var namnet på dom nu igen. Sorry för många sidor att plöja igenom..

Edit: fan.. Hinner inte med denna tråd. Svar kommer som blixten
 
Jag tänker bara på filmen Anaconda när man ser såna där vattendrag men det kanske inte är så farligt som man kan tro? :nailbiting:
Ja, den är riktigt snygg! Det han har gjort är totalt förkastligt men det är samtidigt intressant att tänka på hur pass nära originalet man kommer till en bråkdel av priset. Tråkigt när de ändå har en så pass grym produkt och i mitt tycke ganska egen design även om det främst är tavla och visare som skiljer sig.
Det finns en stor tråd om dem här på KS: https://klocksnack.se/threads/alf-watch-company-nytt-svenskt-klockmärke.44639/ :)
Ha ha, joda finns giftspindlar, python, cobra etc, har ej sett ngn sjalv, men lite koll far man forsoka ha nar man klampar omkring, just nu har vi kollektiv dodsfruktan for Covid, vi har haft total 7 case i min stad, varje vecka tycks restrictions oka dock, manga patvingade fotbad varje dag tex nar man ar ute....
 
Nån som jobbar på posten ?
Vad är det knasigaste folk skickat, hundar.. kaniner ?

01580DA6-5CA7-49EF-9409-D5AAC906AACE.png
LRG Yachting
En barndomsväns mamma jobbade på Posten när jag gick i låg-/mellanstadiet. Hon sorterade inkommande post i staden. Ibland när jag var hemma hos dem kunde hon säga saker som: ”Du kommer få en kallelse till tandläkaren snart” eller ”Du kommer att få vykort från XX”.

Känns inte som något man får göra som posttjänsteman ... vilket jag såklart inte tänkte på då.
 
Morrn! Nån som beställt från barton nyligen?
Finns nån europeisk återfsg eller är det texas som gäller? Vad har ni fått betala på sista raden?
Funderar på att beställa ett gäng. Tror de körde 15% vid köp av tre från amerikanska sidan.
Nu blir det hållfasthetslära med fortis på armen!
40631E13-2D07-4875-92B8-DF0FBDAD757F.jpeg
 
En barndomsväns mamma jobbade på Posten när jag gick i låg-/mellanstadiet. Hon sorterade inkommande post i staden. Ibland när jag var hemma hos dem kunde hon säga saker som: ”Du kommer få en kallelse till tandläkaren snart” eller ”Du kommer att få vykort från XX”.

Känns inte som något man får göra som posttjänsteman ... vilket jag såklart inte tänkte på då.
Det är nog ett intressant yrke, och utan då att vara lika inpåträngande som låt oss säga en proktolog :)
 
Morrn! Nån som beställt från barton nyligen?
Finns nån europeisk återfsg eller är det texas som gäller? Vad har ni fått betala på sista raden?
Funderar på att beställa ett gäng. Tror de körde 15% vid köp av tre från amerikanska sidan.
Nu blir det hållfasthetslära med fortis på armen!
40631E13-2D07-4875-92B8-DF0FBDAD757F.jpeg
Finns även på amazon Tyskland mfl, dock så har dom väldigt små mängder i lager! Corona?? o_O
 
Tillbaka
Topp