Martin Luther Vandross !Martin Tisell?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Martin Luther Vandross !Martin Tisell?
Stämmer fint det! Köpte ett 22 & i 20 och det gick på €30
Ja tråden går FOQing jäkla fort, men du hittade länken?Mycket bra! Hur var namnet på dom nu igen. Sorry för många sidor att plöja igenom..
Edit: fan.. Hinner inte med denna tråd. Svar kommer som blixten
Ja tråden går FOQing jäkla fort, men du hittade länken?
Då säger jag godnatt medMartin Tisell?
Då säger jag godnatt med
San Martin Tisell af Heimfläskdallr
Ha en fin vecka gott folk och fä!
Bild för att kompensera för tramsiga inlägg.
Ja riktigt snygg!!Vad tycker panelen om denna?
Visst mycket taget från Pelagos men i mitt tycke med trevligare dimensioner
Dock har den kort lug to lug har för mig att det är typ 47 - 48. Den känns inte så gigantisk..Clean klocka men för stor för min smak tyvärr!
Det är länge sedan nu men praoade på posten i nian och delade då ut ett vykort med texten ”nu är det på allvar, har fått påhälsning i skitan”
Gud förlåte mig för att jag läste.
Ha ha, joda finns giftspindlar, python, cobra etc, har ej sett ngn sjalv, men lite koll far man forsoka ha nar man klampar omkring, just nu har vi kollektiv dodsfruktan for Covid, vi har haft total 7 case i min stad, varje vecka tycks restrictions oka dock, manga patvingade fotbad varje dag tex nar man ar ute....Jag tänker bara på filmen Anaconda när man ser såna där vattendrag men det kanske inte är så farligt som man kan tro?
Ja, den är riktigt snygg! Det han har gjort är totalt förkastligt men det är samtidigt intressant att tänka på hur pass nära originalet man kommer till en bråkdel av priset. Tråkigt när de ändå har en så pass grym produkt och i mitt tycke ganska egen design även om det främst är tavla och visare som skiljer sig.
Det finns en stor tråd om dem här på KS: https://klocksnack.se/threads/alf-watch-company-nytt-svenskt-klockmärke.44639/
Funkar finfintSommar kombo? För mycket?
En barndomsväns mamma jobbade på Posten när jag gick i låg-/mellanstadiet. Hon sorterade inkommande post i staden. Ibland när jag var hemma hos dem kunde hon säga saker som: ”Du kommer få en kallelse till tandläkaren snart” eller ”Du kommer att få vykort från XX”.
Finns på amazon ifrån England om jag inte missminner migMorrn! Nån som beställt från barton nyligen?
Finns nån europeisk återfsg eller är det texas som gäller? Vad har ni fått betala på sista raden?
Funderar på att beställa ett gäng. Tror de körde 15% vid köp av tre från amerikanska sidan.
Nu blir det hållfasthetslära med fortis på armen!
Det är nog ett intressant yrke, och utan då att vara lika inpåträngande som låt oss säga en proktologEn barndomsväns mamma jobbade på Posten när jag gick i låg-/mellanstadiet. Hon sorterade inkommande post i staden. Ibland när jag var hemma hos dem kunde hon säga saker som: ”Du kommer få en kallelse till tandläkaren snart” eller ”Du kommer att få vykort från XX”.
Känns inte som något man får göra som posttjänsteman ... vilket jag såklart inte tänkte på då.
Japp. Beställde själv i förra veckan och det kom hem på några dagar. 320 kr inkl allt blev det.Finns på amazon ifrån England om jag inte missminner mig
Sold out.Halios släpper Fairwind idag, skynda beställ!
Tycker att 9k börjar bli aningen dyrt måste jag säga...Halios släpper Fairwind idag, skynda beställ!
Prissättningen dödade förväntningen. Tyvärr.Halios släpper Fairwind idag, skynda beställ!
Sold out.
Finns även på amazon Tyskland mfl, dock så har dom väldigt små mängder i lager! Corona??Morrn! Nån som beställt från barton nyligen?
Finns nån europeisk återfsg eller är det texas som gäller? Vad har ni fått betala på sista raden?
Funderar på att beställa ett gäng. Tror de körde 15% vid köp av tre från amerikanska sidan.
Nu blir det hållfasthetslära med fortis på armen!