• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

På väg hem från akuten, tydligen är jag fullt frisk :wideyed::)
84967CDD-83CB-4348-A0AE-C5AA53C64DE7.jpeg


/P
 
"Signum Cuda ready in July, just $349 for the meteorite dial versions including sapphire crystal, 40mm and 44mm case sizes, ceramic bezel, date and no date, NH Auto, 20ATM, drilled lugs, BGW9 lume, solid link bracelet"

Verkar intressant, priset är väldigt tilltalande. I synnerhet den värmebehandlade meteoriten känns väldigt intressant för min del.
FB_IMG_1589216051281.jpg
 
"Signum Cuda ready in July, just $349 for the meteorite dial versions including sapphire crystal, 40mm and 44mm case sizes, ceramic bezel, date and no date, NH Auto, 20ATM, drilled lugs, BGW9 lume, solid link bracelet"

Verkar intressant, priset är väldigt tilltalande. I synnerhet den värmebehandlade meteoriten känns väldigt intressant för min del.
FB_IMG_1589216051281.jpg
Verkligen!
 
"Signum Cuda ready in July, just $349 for the meteorite dial versions including sapphire crystal, 40mm and 44mm case sizes, ceramic bezel, date and no date, NH Auto, 20ATM, drilled lugs, BGW9 lume, solid link bracelet"

Verkar intressant, priset är väldigt tilltalande. I synnerhet den värmebehandlade meteoriten känns väldigt intressant för min del.
FB_IMG_1589216051281.jpg
Verkar väldigt cool. Är Kyle Schut som står bakom (Straton) så det kan nog bli bra. Ser ut som ett pressat spänne däremot, vilket känns märklig. Men med det sagt kan jag nog tänka mig en med värmebehandlad meteorit.
 
Verkar väldigt cool. Är Kyle Schut som står bakom (Straton) så det kan nog bli bra. Ser ut som ett pressat spänne däremot, vilket känns märklig. Men med det sagt kan jag nog tänka mig en med värmebehandlad meteorit.
Det är gissningsvis med sådana genvägar man kan erbjuda meteorittavla och safirbezel för $349. Men ja, synd! Som tur är, är det nog lättare att byta spänne än tavla :)
 
Tillbaka
Topp