Den här kombon blev jag riktigt nöjd med..
Riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här kombon blev jag riktigt nöjd med..
Jäklar vad somrig! Riktigt lyckatDen här kombon blev jag riktigt nöjd med..
Grymt läckert! Lätt avisDen här kombon blev jag riktigt nöjd med..
Riktigt bra!
Det var tur att ingen nappade när jag kollade om någon i tråden ville köpa den. Nu får den stanna ett tag.Jäklar vad somrig! Riktigt lyckat
Det blev mäktigt. Ska man ha mesh så ska det vara ett fett sharkmesh som här .Den här kombon blev jag riktigt nöjd med..
Det var tur att ingen nappade när jag kollade om någon i tråden ville köpa den. Nu får den stanna ett tag.
Jävligt bekvämt är det också..Det blev mäktigt. Ska man ha mesh så ska det vara ett fett sharkmesh som här .
Dock är den ju inte lika bra som Seaforthen men det är ju bara min åsiktVisst börjar de bli dyra men med i priset så ligger nu en länk plus vår kassa valuta. Är den som Seaforth i 2a-handsvärde så är det ett ganska enkelt köp. Vi får se...jag tror den blir ett bra komplement till min brons-Superman.
Ja, blir nog att jag beställer en laddning från usa och delar frakten (DHL express) med svågern.Finns även på amazon Tyskland mfl, dock så har dom väldigt små mängder i lager! Corona??
Dock är den ju inte lika bra som Seaforthen men det är ju bara min åsikt
Nice, den dar ar mucho nice.....Den här kombon blev jag riktigt nöjd med..
Mkt cool, har dock svart med bezel, ser lite plastig ut, fonten pa siffror, eller sa ar det fotot ?Helson "Blackbeard". Hyfsat cool denna.
(Bilder stulna från world wide web)
Hade valt den med fast med vridring i safir inga planer på att sälja min Seaforth tyvärrJag tror Seaforth blir svårslagen men den är ju lite stor och omodern liksom, dax att sälja den eller?
Själv är jag en sucker för 38-39 mm skindivers så vi får väl se hur bra eller dålig den här blir.
Vet inte, är det inte någon form av glasbezel och att fotot spelar oss ett spratt? Frän/annorlunda är den hur som.Mkt cool, har dock svart med bezel, ser lite plastig ut, fonten pa siffror, eller sa ar det fotot ?
Hade valt den med fast med vridring i safir inga planer på att sälja min Seaforth tyvärr
Det är säkert en mineralglasbezel eller sapphire (kan också vara resin), många tillverkare använder det idag för att efterlikna bakelitbezels som var poppis ett tag innan aluminium-inserts tog över.Vet inte, är det inte någon form av glasbezel och att fotot spelar oss ett spratt? Frän/annorlunda är den hur som.
--Bezel: Domed Sapphire inlay / hälsningar Helsons hemsidaVet inte, är det inte någon form av glasbezel och att fotot spelar oss ett spratt? Frän/annorlunda är den hur som.
Jag tror Seaforth blir svårslagen men den är ju lite stor och omodern liksom, dax att sälja den eller?
Själv är jag en sucker för 38-39 mm skindivers så vi får väl se hur bra eller dålig den här blir.
Håller med om länk. Kronan har jag inga problem med. Men Baltics BoR ska tydligen passa bra. Trivs med den på gummi just nu.Haha, blir nog svårt att få dom som sitter på sina Seaforths att sälja. Vad jag vet så har du, @parasec och @gdae dom absolut finast varianterna. Ganska komplett klocka egentligen, men tyvärr avsaknad av länk + dåligt placerad krona drar ner på den annars perfekta klockan. Finishen är något att sukta efter.
Inte så imponerad av dom nya släppen. Tycker han borde koncentrerat sig på att förbättra Seaforth... men men man kan inte få allt.
Håller med om länk. Kronan har jag inga problem med. Men Baltics BoR ska tydligen passa bra. Trivs med den på gummi just nu.